Nabagu variants (pēc cenas). Pirku februārī, kā reize iepriekšējā naktī putināja, tāpēc nepamanīju nobrāzumus sānos. Uz spidometra 124000. Reāli domāju, ka labi ja 224000. Pēc CSDD īsziņu datiem ievesta Latvijā 3 gadus atpakaļ ar spidometru 70000, spriežot pēc numura apvalka pārdecis Volkswagen centrs. Kā patiesībā - velns viņu zina. Izrādījās, viens spogulis neregulējas, otrs pēc kāda laika novirzās no ieregulētā stāvokļa. Tā trosīšu sistēma ir galīgi stulbs izdomājums, ar "puļķīšiem" stipri vien labāk. Tomēr pērkot jālūko elektrificētais spoguļu variants. No elektrības tikai lūka. Es esmu vīlies Audi. Varbūt pie vainas tas, ka darbā braucu ar jaunām mašīnām. Pirmkārt - sēdekļi neērti. Kaut kā nepieguļ dibenam un mugurai. Salona plašums neļauj kreiso elkoni atbalstīt uz durvīm. Otrkārt - plastmasa grab kā negudra. Pēc apmēram 600 km bremzējot parādījās vibrācija stūres iekārtā. Servisā nomainīja kaut kādu piekares sailentbloku, jāatzīst, kļuva daudz labāk, taču uz 100km/h strauji bremzējot sīka vibrācija uz stūres rata tomēr jūtama. Pagaidām pieciešu. Kas attiecas uz motoru, tad salīdzināšanai izbraucu ar 2,3 inžektoru. Lielas atšķirības nejutu, varbūt nedaudz asāks bija. Uz trases 8 l/100km pietiek. Nenormāls brīvgājiens gāzes pedālim, taču tas laikam izdarīts ar nolūku, lai kaut kāds tur kompensators (absolūti nesapratu viņa vajadzību) sāktu mīkstināt inžektora sviriņas atpalaļgaitu tikai tad, kad inžektors ieņēmis tukšgaitas stāvokli un dzinējs ātrāk nomet apgriezienus.
Liels pluss protams virsbūve. To gan vācieši ir mācējuši uztaisīt.
Secinājums. Pēkot 100- ku nav ko žņaugties ar naudu. Tā mašīna ir to vērta. Ja nevari atļauties attiecīgo summu, pērc labāk Fordu vai Opeli. Bet lētu 100- ku galīgi pirkt nav jēgas, brauksi ar lielizmēra zārku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Reāli tur ir 400 000, pie 200 000 tas auto ir kā jauns. :)
316-jam: paldies, nomierināji:))) Lieku avīzē sludinājumu.
dotajaa mirklii braucu ar arii ar 100 to tikai motoriic 1.8 un vienu gadu vecaaks kaa tavs eksemplaars.Varu teikt tikai visu to labaako lai arii odometrs raada ap 360000.Nav ne grabonas ne kaadas citas vainas,bijushi tikai siiki ritoshaas remonti.Skati tiko izgaaju uz pirmo;)
jasis - nešaubos, ka saki visu taisnību. Man vienkārši ar to autiņu pirkšanu "veicas". Ja kāds grib nopirkt sūdīgu eksemplāru, varu izpalīdzēt no sirds, pie tam cenšoties pēc labākās sirdsapziņas:)
sorry kljuuda.nevis 360000 bet 306000.Pats jau sabijos:)
124000 eto vpolne realno s usloviem 4to eto uzhe vtoroi krug on nas4itivaet!:)
Nu a pri pokupki mawini nado znat' 4to ti ho4ew' ot mawini nu i pljus dewevo horowo nw bivaet
Ar tiem rādījumiem vēl ir 2 varainti:
1) mainīts ir panelis un ielikts kāds no šrota. Tai šrota mašīnai varētu būt reāls nobraukums stipri zem 200 000 km.
2) iz dzīve - noplīsis ir kilimetru skaitītājs. Viss itkā strādā, tikai kilometrāžu neskaita (esot sabojātāts kruķijot atpaklaļ odometru). Bet ja tas netraucē, braukt var un kad gribēs pārdot, sačinīs un cipari kā tikko pirktai mašīnai ( kaut reāli ir nobraukti pāri par 100 000 km pa šo laiku).