Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Accord Aerodeck 1989 Novērtējums: 7
Accord Aerodeck ar kodu CA5, razhoja no 1986. -1989. gadam. Nopirku toreiz par 1000 $. Mashina jau standarta versijaa ir ljooti zema, bet maneja bija seedinata, taadelj drausmigi zema, bet ta kaa man pa laukiem un mezhiem braukat nevajadzeja, ipashi nezhelojos.
Motors 2.0 l 12V PgFi ar motora kodu A20A4, tipa jaudigakais starp shadiem Aerodeckiem. Darbojas lieliski un NEKAD nekadu problemu nesagadaja (liekas, ka japanjiem ir ljoti izturigi motori). Uzraviens ljoti patikams, ir ari dragos braukts, sudzeties nevar. Degvielas paterinjsh videji ap8-9 litri/100 km. Motoric bija parasts standarta, nekas netika tjunets, da i vajadzibu neizjutu.
Virsbuve. Mjaa... manaa izpratnee skaista izdevusies. Protams janjem veraa, ka ta ir 80- gadu mashinite un dizains ari to gadu, bet izdevies patiesham fantastisks. Shis Aerodeck , kaut ari areji kaut kur atgadinaja Civic, tomer skaitijas ar universala tipa virsbuvi nevis hetchbeks, neraugoties, ka tam bija tikai divas durvis un bagazhnieka vaaks. Bagazhnieka vaaks ari forshi uzveidots, no stikla un nevis vienkarshi taisns, bet ar 90 gradu lenki(bet shausmigi smags gan maita, vajag specigus cilindrishus, kas spetu tadu noturet atvertu). Augsheja vaka dalja ari bija stikla un bija ari ka jumta beigu dalja. par cik shiem moljiem orginali naca stikla luka, tad kopa ar bagazhnieka vaku puse jumta bija no stikla. Mashina piecvietiga skaitijas, bet erti tur jutas tikai chetri. Salons erts,. veluura rekaro sedeklji, labi kopts. Grozamie lukturi piedeva sportisku izskatu.
Elektronika. El. logi, el. luka, el. spogulji, centrala atslega, kondicionieris, shausmigi viegls stures stipreklis.... man jau gan liekas, ka vairak neko nevar gribet. Visu to laiku, ko nobraucu, it nekas no elektronikas nenobira.
Max atrums, ko pats esmu izspiedis ir 210km/h (degvielu gan tad tereja stipri daudz)
Izmaksas. Neteikshu, ka Hondas daljas butu shausmigi dargakas par citu a/m daljam. Problema ir tada, ka praktiski vienmer man visas daljas ir bijushas japasuta, jo veikalos uz vietas vinju nekad nav un mani kaitinaja tas, ka vienam Hondas modelim var but tik daudz versiju, ejot pirkt jaunu dalju, veco vienmer labak njemt lidzi. Par cenam spriediet pashi: Reiz nacas mainit radiatoru. Par originalo samaksaju 110 Ls, diemzhel ari neorginalie diez ko letaki nebija - ap 70 Ls. Termostats- 12 Ls, zobsiksna-6 Ls, Bremzu disks (starp citu, tie ir visiem chetriem ratiem)- 15 Ls/ jauns, Kluchi- 9 Ls/komplekts, bremzhu shlauka prieksha - 7 Ls/gab. Izputeja pakaljejais bundulis - 70 Ls
Plusi un minusi:
+ skaista virsbuve
+ jaudigs, dinamisks un ne parak rijigs motors (neko gan nezinu teikt par versiju ar karburatoru)
+ tehniski diezgan pamatigi buvets, tadelj galvassapes nesagada
+ diezgan bagatigi aprikots ar extram
+ katram otrajam tada mashinite nav

- Ruusa... diemzheel, bet japanju virsbuves ir ljoti uznjemigas pret to
- Rezerves daljas. Virsbuvi nevajaga sist, jo pa shrotiem shi modelja mashinite diez ko nemetajas. Gadas, bet reti.
- Augstums. Tomer stipri par zemu. Ziemaa vispar labak turet garazha, ja negribas sniegu shkuret.

Kopuma man mashinite bija ljoti milja, gribetos vel tadu, bet atbaida lielaa uznjemiba pret rusu.
Exip @ 7.maijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
drRD 7.maijs 2004 11:21
0 0 Atbildēt

atceros , ka vienam paziņam tāda bija, viņš takš visu laiku sūdzējās par hadeni, kuras remontu nekad nevar pabeigt, ta baigo $$ par oriģinālajām detaļām prasa, ta kaut kādas viņš toreiz teica "itāļu" , izturot dažus mēnešus.
Motors bija izturīgs,strādāja bez vibrācijām, ar to problēmu šim nebija.
Stūre viegli grozījās, tikai $ aizgāja uz stūres reikas remontu.
Baucot salonā man bija sajūta ka no ārpuses pa sānu logu varēja braucēja ceļgalus redzēt pa gabalu.
Tas paziņa to auto toreiz pārdeva un teica, ka mašīna laba, bet "Nu i n.a.h.u.j viņu".

palaidnis 31.oktobris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Labs auto nav katram 5 kaa audi vai bmw taapeec arii patiik.

LG 6.janvāris 2005 21:01
0 0 Atbildēt

Jaa taisniiba jau ir es ari fanoju bet llooti nepatiik ka mans modelis gadijies ar karburatoru kurss taisa probleemas un orginaali paredzeeta ECO sisteema negribu baidiit bet esmu nomociijies un diemzzeel aatraak par 15sekundeem nevar ieskrieties tas apbeedina kaa nekaa 2.0 litri un honda....

GURU 17.maijs 2005 23:16
0 0 Atbildēt

ari es 1999 gada ar tadu vizinajos samaksaju ari daudz prieks ta laika 3800$ bet nobraucu 80 000 km un minimali ieliku noteikti nakamais ipasnieks kartigi dabuja remontet :)
ja aceros ka sobrid stuures pastiprinatajs tas bija neatkartojami labs
Loti laba stabilitate uz celja pateicoties tiltu izvietojumam maximali talu vienam no otra prieks tada izmera auto.
ipasi laba un stabila aizmugureja uzkare kas ari sito lidoni notureja uz celja. nebij bail atri braukt it iipashi uz likumiem.
kautgan man bija vinjam kautkads karbulis par njeemienu nesuudzejos tikai paterins gan bija virs 10 l ,laikam kaja smaga :)
aizmugurejais bagaznieks ideaals subwooferim tadu basu vareja dabut pateicoties bagaznieka tilpumam (lopaa)
vienvardu sakot labas atminjas man ar sito aoto bija aa un meiteneem arii dikti patika jo man vins bij tads tiri glits
lietie diski labs logu tonejums izputejs slapja asfalta krasa
itka nekas iipash bet kopaa labi.
vel kautkad nesen riga pamaniju savu dampiti uz ielas laikam vel dziivs
varbut kads lasa sito un brauc ar manu DM-7***

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti