Nu ko - vairāk nekā gadu krāju pieredzi lai šeit kaut ko jums uzrakstītu. Auto nobraukums ~170000 km (no tiem Latvijā kādi padsmit tūkstoši). Auto aprīkots ar 1,6 16 V Ecotec benzīna dzinēju (100 Zs). Dzinējs ir šīs mašīnas lielākā problēma. 1995. g Opel Astra sāka izlaist ar nedaudz izmainītu facelift. Redzamākais no tiem ir balti priekšējie pagriezinlukturi. Arī 1995. gads ir tas, kurā sāka uzstādīt Ecotec dzinējus. Jāatzīst, ka pirmajos gados šie dzinēji nebija izdevušies. To arī izjūtu es - pie lieliem motora apgriezieniem dzinējs daudz tērē eļļu. Pēc vairākām diagnostikām un eksperimentiem esmu nonācis pie slēdziena, ka visticamāk ir piedegušī eļļas gredzeni. Mirstama vaina tā nav, bet tomēr nepatīkami. Esmu dzirdējis, ka Ecotec sērijas dzinēji ir jūtīgi pret pārkaršanu. Iespējams, ka šis dzinējs ir bijis kādreiz pārkarsēts, kas varēja veicināt gredzenu piedegšanu. Par to liecina kaut vai kaļķakmens nosēdumi dzesēšanas šķidruma bāciņā - vāciets būs taupījis uz tosola un iespējams lējis ūdeni. Dzinējam dzīvība sākas tikai pie 3000 apgr/min. un uz augšu. Dzinēja ekspluatācija manā skatījumā ir samērā padārga- zobsiksnas maiņa lētākajā variantā ap Ls80 (materiāli un darbs). Izejot no visa ieprikš minētā tagad es pirktu auto ar gadiem pārbaudīto 1,6 8V dzinēju (75Zs).
Degvielas patēriņš šadam auto ir ap 6l uz 100km pa šoseju un 8-8,5 l uz 100km (pilsētā). Jāpiebilst, ka auto ir aprīkots ar kondicionieru. Līdz ar to degvielas patēriņš ziemas un vasaras laikā būtiski nemainās. Vidēji (īpaši nepiedomājot pie braukšanas stila) tas ir ap 7,5 l uz 100km.
Runājot par aprīkojumu jāteic, ka tas ir visai interesants (no mana viedokļa) kondecionieris, lūka, ABS, 2 drošības spilveņi, lukturu augstumu korekcija, centrālā atslēga, Recaro tipa sēdekļi. Mani izbrīna tas ka vācietis ir atļāvies pasūtīt kondicionieri, bet nav varējis paņemt kā opciju lelektriskos logus un spoguļus) un priekš kam ir vajadzīga lūka, ja ir kondicionionieris.
Ritošā daļa nav sgādājusi problēmas. Uz ceļa turās pietiekoši labi. Varbūt tas ir mans subjektīvs skatījums, bet daudzim Opeļiem ir problēmas ar priekšējām atsperēm - tās laika gaitā nosēžas un līdz ar to klīrens paliek šausmīgi mazs. Šķiet, ka Opel kompānijai ir problēmas ar atsperu piegādātāju. Atsperu nomaiņa ieskaitot darbu ir ap Ls 60-70.
Salons ir pietiekoši kvalitatīvi izveidots - tas negrab. Tiesa gan Recaro tipa sēdekļi priekšā rada šaurības sajūtu. Man nepatīk - citi ir stāvā sajūsmā. Panelis ir arī pietiekoši interesants. Ļoti laba orģinālā audiosistēma.
Lai gan pēc 1995. gada skaitās ka ir uzlabota antikorozijas apstrāde- tomēr problēmas vēl paliek ar aizmugurējām arkām - iesaku tās apstrādāt ar kādu mastiku (pirms tās vēl nav sākušas rūsēt). Vietām piemēram ir nekvalitatīvi uzklāts šis antikorozijas pārklājums (piem. benzīnbāka).
Ir daži sīkumi kas kaitina piem. nevar izslēgt salona apgaismojumu pie atvērtām durvīm, braucot ar laiku skrūvējas vaļā aizmugurējo durvju stikli).
Kapēc es ivēlējos šo auto (konkurenti F Escort Turnier, VW Golf III)?
1) ļoti patīk ši universāla dizains;
2) lielākais bagāžas nodalījums savā klasē;
3) gandrīz neiespējami ir dabūt par labu cenu Golf II ar kondicionieri.
Auto kopumā labs pret Opeli man pretenziju nav ārī nākošais auto varētu būt Opel. Jāatzīst, ka Opel Astra nedaudz tehniski kopumā atpaliek no Golf III, bet tas nav tik būtiski lai neiegādātos šo auto. Pie tam Astra noteikti būs lētāka nekā Golf III.
Lielākie mīnusi:
- dzinējs;
- rūsa;
- zems klīrens;
lielākie plusi;
- nav zagto auto topā;
Ja ir jautājumi par Opel Astra, tad rakstiet.
- skaists sportisks izskats;
- tomēr maliet interesantāks par Golf III.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nebūsi neko daudz zaudēvis , ja pamēģināsi atkodināt gredzenus ar ķīmijas palīdzību.Dažos veikalos vai DUS ir antikoks līdzekļi.Galvenais - skaties tādus , kurus ielejot , jānobrauc kādus 500-800 km un , tikai tad jāmaina eļļa.No pārējiem skalotājiem nav jēgas.Neatceros kādā autožurnālā un par kādu firmas ražojumu gāja runa , bet , ja nepirksi Rumbulā , tad iesrējams līdzēs.Viens mans draugs ar šādu pašu ieteikumu izglāba savu AUDI no kap. remonta ,jo kompresija atšķīrās 50-30 % katrā cilindrā.
To nazis. Esmu izmēģinājis divus līdzekļu veidus:
1) piedeva, kuru pielej klāt pie vecās eļļas un pēc tam to nomaina - neefektīvi;
2) ķīmija (kaut kas līdzīgs petrolejai un dīzelim), kuru pielieto seko'joši - izskrūvē sveces, ielej katrā cilindrā aptuveni 100 ml šī šķiduma un atstāj uz divpadsmit stundām. Pēc 12 st. motoruar starteri pagriež ~ 10 sek. un pēc tam nomaina eļļu. Liekas ka bija efektīvāk nekā 1. variantā. Tika izdarīts nesen tapēc nevaru vēl dalīties ar rezultātiem.
Par eļļas rīšanu-domāju,ka tie nav gredzeni-man pašam ir zafira 2001 2,0d,16v un problēma jau pilnīgi jaunai mašīnai bija tā pati-1l eļļas uz 3000km,kas gan ielien normās.Tāpēc arī nebija iespēja celt pretenzijas garantijas periodā.Centos adam auto uzzināt iemeslus-mana versija-vārstu blīvslēgi,un tikai pavisam nejauši viens meistars izpļāpājās,ka ecotec dzinējiem ir bijusi nepareiza cilindru virsmas apstrāde,kas vēlāk ir novērsta.Tā kā sakod zobus un ciet.Es gan vairs opeli nepirkšu.
Pirms elljas mainjas (nobraucot ap 200 km) varu ieteikt FENOM tuning ! Tiiri labs maks.aatrumu peec 2 skaloshanaam paceela no 140 uz 160. Nitrox petrol arii meegjinaats ar ielieshanu cilindros, bet vienlaiciigi arii attiiriiju monosjprices gaisa iepluudes atveres saanus no elljas , taa ka skjiet driizaak tiiriishana deva to , ka max pieauga liidz 170 km/h (1.4 CFi Ford). Bet paarejas rezjiimos gan neko nepaliidz ,jo laikam bojaats droseljvaarsta staavoklja deveejs vai veel kaads deveejs!
Katra a/m kādreiz paliek par opeli!
Par to nepareizo cilindru apstraadi.....vienkaarshi exelenti:))) Tas saucaas - kljuudiijaamies bet nu brauciet ar muusu Opeljiem - pabraukt tachu var!
Paarsvaraa visi saka MB daargs detalas daargas - Opelis leets un det. leetas - taatad labs......pareekjinaasim kaadaa noteiktaa laika periodaa....un pieliksim klaat nervus laiku un citus zaudeejumus kas radushies satiibaa ar to ka auto nav nogaadaajis no punkta A uz B......un buus stipri daargaak...
Auto ir domaats eksperimentiem un remontiem vai sevis un citu paarvietoshanai?
laikam Latvijaa dzivo ljoti bagaati cilveeki:))) Dziives liimenis celjas....
Nepiekrītu Twister.
To profesor: nav ideālu auto, ja tas tā būtu tad visi braukātu ar vienas markas auto, bet patiesība ir tur ārā-cilvēki braukā ar dažādas markas auto, kur katram ir savas priekšrocības un trūkumi. Ja mans auto maksā ap 3000 EUR, tad nopērkot auto par 6000EUR neticu ka tas būs divrez labāks (ekonomiskāks, drošāks, ātrāks, komfortablāks utt.). Izvēle paliek katra paša ziņā.
Piekritu ka par 6000EUR nebuus 2x labaak auto.....bet saskaitot visus ieguldiijumus un teerinjus domaaaju ka buusi vineetaajs...
esmu elektronikjis shad tad mani arii pieaicina pie auto elektronikaam ......un savs viedoklis jau par dazhaam auto markaam ir radies
visszinis-profesors, nu neesi nekaads profesors, ja nesaproti, ka gada laikaa auto zaudee dalju veertiibas, auto ir jaapeerk KASKO, utt, liidz ar to, ja peerc daargaaku auto, ikgadeejie teerinji arii ir lielaaki, ja vien nav nopirkts kaads riktiigs megaluuznis :) lab, var debateet, vai 3 golfam kas pirkts 98 gadaa buus mazaaki remontizdevumi nekaa 3 golfam, kas pirkts 94 gadaa, tachu KASKO un veertiibas zuduma zinjaa pavisam noteikti 98 gada golfs izmaksaas daargaak nekaa 94 gada golfs :)
Ecotec dzinēja galvenās eļļas rīšanas problēmas
-zūd atsperīgums eļļas gredzeniem
-vārstu eļļas blīvslēgi nesēž vietā , jo vadīklas izmērs blīvslēga sēžas vietai ir mazāks kā vajag (rūpnīcas brāķis)
Jāmaina gredzeni, vadīklas.
Nopirku arii shaadu auto. Pagaidam tikai 2 k km nobraukti, tachu elju need, cik peec mainas uz tausta bija, tik arii ir. Bet motoritis arii ecotec 1.6. Laikam paveicies. Autinsh arii 95 gada.
Degvielu eed ap 5.5 uz simta, bet tas tapeec, ka man patik autinju ripinaat un reti minu griidaa. Pa pilseetu iisti nezinu, jo faktiski pa pilseetu nebraucu, tikai garos bagalus nonstopaa ap 300 km.
Uzreiz samainiiju zobsiksnu, rullishus, tas maksaa mazak par 60 Ls (jebkuru remontu veicu pats, tapec izmaksas par darbu nezinu). Izraadijaas ari uudens suuknis beigts, bija nenormali piepuvis motora blokaa, situ raibam aciim, kamer dabuju araa. Patikami paarsteidza jauna suuknja cena- nedaudz virs 20 Ls. Samainiiju arii sadalenju un klokenju bliivsleegus, ja jau reiz tik taalu izjaucu.:) Visi tie triis maksaaja ap 5 Ls un klokenes izraadijas manaami sakaltis un vinja delj negribeetu jaukt visu nost veelreiz.
Salona gaisa filtrs bija orginaalais... 8 Ls jauns un labs. Gaisa filtrs arii bija jamaina.
Veel sadilushi priekshejo bremzhu diski... Jauni ar visam kalodkaam ir ap 60 ls. Kas daras pakaljaa- nezinu.
Veel besii tas, ka prieksheejas atsperes zemas, laikam noseedushaas- no asfalta nevar noliist. :( Bus jaamaina.
Principaa biju patikaami paarsteigts par autinju, labi turas uz celja, viegli vadaas.
Choms panema testam, bija nepatiikami paarsteigts, ka vina 3 golfs ir krietni sliktaaks... Arii nebija gaidijis ka opelis tik labi iet. :)