Tā nu sanāca, ka apstākļu spiests 2002. gadā pārsēdos no lieliska BMW 5 uz it kā ārēji necilo golfiņu. Golfam bija 1,8l monoinž. dzinējs(105 zs), 3 durvis un bāzes aprīkojums.
Pie mašīnas ātri pieradu, golfs ir tipisks ''darba zirdziņš"- vienkāršs , lēts un uzticams. Pirmās vainas parādījās pēc pāris nedēļām- aukstu dzinēju bija grūti iedarbināt, momentā pārlēja degvielu. Pie visa vainīgs izrādījās temperatūras devējs( Ls 13 ar servisa darbu). Tā arī bija vienīgā reize, kad auto pabija servisā, jo tā apkope ir ļoti vienkārša un, ja rokas neaug no pakaļas, sīkus remontus var veikt pats.
Vēl pusotra gada laikā bija problēmas ar termostatu (Ls 5), startera bendiksu(Ls 17), aizmugures buksēm(Ls 7 gab. ), u. c. sīkumi
Motora jauda ir pietiekoša, pilsētā no krustojuma gan īpaši zīmēties nevar, taču vienu otru ''krutāku'' auto uzrāvienā salikt izdevās. Arī apdzenot uz šosejas paātrinājums labs tā, ka brauciens pa Daugavpils šoseju sagādā pat baudu. Viss iepriekš rakstītais gan neattiecas uz pilnu automašīnu (5 cilvēki un bagāža). Manuprāt golfs ir izteikti divvietīga mašīna, jo lai ielīstu pakaļējos sēdekļos ir nepieciešama kaķa izveicība.
Kā lielāko mīnusu varu minēt to, ka šīs markas auto ļoti iecienījuši zagļi. Arī manu golfiņu diemžēl nozaga. Pats vien biju vainīgs, noslinkoju, neuzliku signalizāciju. Kā izrādījās arī no maksas stāvvietas mašīna var pazust bez pēdām... Tā kā uz signalizācijas rēķina šim auto nevajadzētu taupīt
Kopumā auto ir LIELISKS, varu ieteikt katram, kuram vajag praktisku auto ar kuru nav kauns parādīties uz ielas!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
He he, interesants motoriitis:))))
Cik nu lielisks tas BMW bija, ja pret golfu samainīji?
No brīva prāta jau nemainīju, tā sanāca. Diez vai būtu īpaši kur piekasīties pie 1994.g BMW 525 TDS, bet tas jau ir cits stāsts...
Nez kaa gan 1,8 litru motoram ar monoshprici var buut 105 ZS? Manam 1,8 mono ir tikai 90(Mk3, 92.g)
pljutka