Minēto auto izmantoju gadu. Ar auto nobarukti 20,000 km gada laikā. Iegādei bija divi priekšnosacījumi, lai būtu universāls (pirms tam bija sedans un vecāks) un lai būtu klimatkontrole. Pārējās fīčas īpaši nesatrauc. Pirms iegādes izskatījos vairākus auto, cenas ziņā aptuveni līdzīgus Volvo 850, Mitsubishi Space wagon, Voyager, vienu sapratu uzreiz man tie busveidīgie neiet pie sirds (Zafira, Voyager, Space wagon), manuprāt neērta sēdēšana (mans augums 195 cm), faktiski tas pats bija ar Volvo nepieciešams par vēl vienu posmu krēslu atbīdīt lai būtu ērti, bet nevar, jo citādi es piebraukšu pie pašas malas aizmugures beņķim. 5 BMW ir ērts vadītājam, bet aizmugurē vietas mazāk nekā audi. Tā nu arī paliku pie audi. Protams vēl viena lieta, ka busveidīgajos parasti nav klimata, ja ir tad kondicionieris.
Par audi. Nopirku Rumbulā par 7.5EUR. Tā kā pirms tam bija 1990 gada sedans tad īpašu pārsteigumu nebija. Salons ļoti līdzīgs. Patīk kā strādā klimats. Pa šo laiku viens mazs remontiņš gan bija uz 20 latiem. Viens liels remonts motoram bija jo vienā cilindrā ap 50% enerģijas zuda, nebija kompresijas, tā kā mani satramoja, ka principā jau nekas, bet ziemā pie -20 varētu būt problēmas un es nedomāju braukt tikai vienu ziemu nolēmu rudenī motorīti paremontēt viss prieks sanāca uz 650 latiem, sālīti, bet nu kompresija tagad labāka nekā jaunai. It kā spidometrs rādīja pie iegādes, ka nobraukti 130,000 tie kas remontēja motoru visus 400,000 deva. Faktiski man tas motors labi nolietots. Sākumā izjutu jaudas trūkumu, jo iepriekš bija 2.3 benzīns masa arī mazāka tas gāja raitāk, šis ar 115zs, es viņu par traktorīti saucu. Lai arī ir lēns negrasos nekādus čipus likt, priekš kam kaut kādus 200 latus izlikt. Pārējie remonti ir samērā regulāri, bet audi pluss kopumā ir lēts remonts, es teitku, ka gada laikā varbūt 350 latu izlikts par papildu remontu (neskaitot motoru). Tā kā domāju ar šo auto vēl kādus trīs gadus braukt, domāju, ka motora remonts atmaksāsies. Patēriņs simpatizē ziemā bija 7.5-7.8 (80% pilsēta), tagad ir tuvāk pie 7.0 kā kuru reizi citreiz 7.3, ir bijis pat zem 7.0, bet tad protams bija vairāk ārpus pilsētas braukts. Kā vēl vienu mīnusu var minēt to, ka ziemā tomēr salons silst lēnām, šī ziema bija silta, bet ja būtu mēnesi -20 nu nezinu kā tad runātu. Dīzeļa vietā biju domājis 2.3 benzīnu ņemt, bet tāda motora a6 vairāk nav un vēl jo vairāk, kaut vai a100 94 gada tad dabūt tur klimatu vēl klāt bija nerealitāte. Priekš mana auguma ir vēl viena fīča, auto ir bez lūkas, tas ir forši, jo iepriekšējam bija lūka un tomēr tā traucēja (bet nu to sapratīs tikai gara auguma cilvēki). Nesen izgāju tehnisko, neko negatavojos, aizbraucu domādams, ja izm, etīs tad taisīsim ko liks, palaida cauri. Vienu gan es nesaprotu, kad mērīja atgāzes motoru grieza pamatīgi pie kādiem 5000, tādi melni dūmi griezās ka maz nelikās, beigās skatos protokolā puse no normas, es nezinu kā tad izskatās, ka ir norma, vispār neviens aizmugurē nevar pabraukt. Kopsavelkot - patīk salona izmērs, ekonomija, klimats (vasarā), nepatīk - iekritu uz remontu (motoram), lēns, ziemā lēni uzsilst salons.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Skaties termostatu. Par a6 protams nezinu teikt, bet C4 salons uzsilst momentā (vai ta viņi tik traki atšķiras?). Tikko iedarbinātam motoram pēc 1 minūtes prieks skatīties, kā temperatūras bulta augšā kāpj.
Nu par to ka viņš ir lēns - es strīdētos. (pēc noteikumiem ar viņu ir grūti braukt) Varbūt Tev kaut kas ar turbīnu nav kārtībā vai vēl kas?
To Bad project. Tas c4 ko tu mini ir 2.5 tdi un ar klimatu. Jo termostats ir mainīts, bet nu vienalga ziemā salons no darba līdz mājām ir kādas 15 jābrauc faktiski neuzsilst, knapi sāk iesilt.
To Edwin. Man vienkārši kaut kāds aizspriedums bet man nepatīk tā kā kārtīgi bliezt virsū, aizmugurē melni dūmi griežas, varbūt tur tā vaina, bet nu arī objektīvi iepriekšējais sedans bija par kādiem 250 kg vieglāks un par kādiem 15 zirgiem vairāk.
Ja termostats strādā pareizi un dačiks temeratūru rāda;
1.Nav tosola līmenis, ja ir...
2.Vajadzētu atgaisot sistēmu, ja nav gaisa sist...
3.Jāmaina pečkas radiators, iespējams aizkaļķojies...
100% siltums būs.
p.s. Gribētu piebilst, necenties liet visādus tur tīrošos draņķus, tie tikai var stāvokli pasliktināt.
Lai ripo;)
Vareetu buut, ka probleema ir tanii, ka tosols man zuud. Man servisaa nevar atrast, kur pazuud tosols. Zudums ir apmeeram izsakaams shaadi, nopirku 5l, saaku pieliet oktobrii, nu un tagad atlicis vairs tikai kaads litrs. Nobraukums ir mazs, jo videejais gada nobraukums ir 20,000km. Turklaat radiators ir uzlikts pilniigi jauns (nevis lietots, bet jauns). Varbuut kaadas idejas, kur mekleet to izlijusho tosolu?