Bija `97 Megane ar 1.6(veco) motoru. 5 gados tika nobraukti 280tk. km., līdz tika veiksmīgi ielikts purnā Volvo smagajam pretējā joslā. Mašīna lupatās, bet tā kā persona bija piesprādzējusies, tika cauri ar izbīli (pat bez zilumiem). Bija skaidrā. Droša mašīna, ko tur piebilst. Mīksta gaita, kā pīlei. Motors labs, uzticams, velk pietiekami, nekas īpaši nav jāuzmana. Taču to nevar teikt par piekari, diezgan vārga (klasika- lodbalsti, stūres uzgaļi un bremzes) plus mīl rūsēt visādi loriņi, kas satiksmes drošību neuzlabo. Arī krāsa neizturīga- uz sliekšņiem tā pazūd jau pirmajā gadā. Tā kā bija sasista un metāls daudzviet bija brutāli atplēsts vaļā, tad varēja labi redzēt, ka bija sākusi rūsēt pat tādās vietās, kur mitrums it kā netiek klāt. Līdz 10gadiem normālā paskatā tā mašīna nenodzīvotu.
Un vēl- priekšējiem sēdekļiem mēdz priekšējā daļa "nolūzt" uz leju, jo neveiksmīga sēdekļa konstrukcija un tiek pārplēsts tas lateksa mīkstums. Sevišķi, ja bijis resns braucējs.
Bet oriģinālās daļas bieži ir lētākas par neorģinālajām vai vienādā cenā, tas parasti priecēja, jo izturīgākas par "kreisajām". Tas īsumā viss.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labi esi braukājis - kā nekā 280 000 km ar vienu autiņu ir nopietns cipars!
Lai nu kādi būtu tie RENAULT, tomēr neapgāžams fakts ir katastrofālā vērtības zaudēšana jau pirmo gadu laikā. Jūtami vairāk nekā, piemēram, vācu autiņiem. Tā kā, iespējams, esi pat ieguvējs, ka sava darbarūķa karjeru nobeidzi šādā veidā.
Pati MEGANE, manuprāt, nav slikts auto, taču neticu, ka tāds tas paliks arī līdz cienījamam vecumam.
kasiņam.Kā man nepatik ļautiņi kas apdirš to , ko pats nekad mūžā nav pat aptaustījis!!!
NAZIS:
ievēro, ka es nenolieku nevienu autiņu, bet gan objektīvi secinu. Tā kā manam sievastēvam pieder autoserviss, es redzu, ko uz turieni ved, kā tas pēc kārtīgas ekspluatācijas izskatās utt.
Tātad vēlreiz - spriežu OBJEKTĪVI.
Nu,sori,visam kādreiz pienāk gals!Bet, vai tad ,piem., BMV,ir labāks , kaut gan -FRIČU!-?Nav starpības , jaunais vai vecais - motori labie , bet ,mūsu ceļos lūst arī tādas detaļas , kam būtu jākalpo mūžīgi , -tātad mēsls !
Pastāsta kāds vēl ko sīkāk, jo pašlaik ir doma pirkt megane 2000.g. ar 1,6 i motoriņu. Ļoti vēlētos dzirdēt komentārus':)
Gribu pajautaat ,,Aviatoram". Vai ir iespeejams iegaadaaties rez.daljas no taa autinja? Man intereseetu motora galva.
Ronder (19.03.2005 12:03):
kuiņa tas ir kokasiņč saka - tas attiecas uz vacajiem renaultiem (renault tika privatizēts tikai 90 gadu vidū un par normālu mašīnu megānes klasē var sākt uzskatīt tikai mašīnas tikai no 99 gada aprīļa)
es tomēr esmu nobriedis pirkt jauno megāni2 (lielo dīzeli), tāpēc brīvajos brīžos vari pataustīt manējo 1.6 16v hečbeku (99' ar jauno motoru), ja akurāt iepatiksies vari dabūt (moš pie reizes varēsi pataustīt arī megane2, varbūt nemaz "new megane" nefribēsi ņemt, uzreiz pāriesi pie megane2
atrodas rīgas centrā, ja kas zvani 9365064 vai @-lo
Nu jau 2 meneshus braukaaju ar 2000.g. megane classic 1.6 16V dzineeju. Lieliska mashiina par sapraatiigu cenu. Komforts lielisks. Ir nācies braukāt ar dažādām mašīnām, bet nu šo pirkumu nemirkli nenožēloju. Vienkārši lielisks auto:) Noteikti nākotnē mainīšu pret Megane II.