Mans visu pirmais Mercedes- Benz, ko nopirku pēc studijām Vācijā no kādas padzīvojušas tantiņas, no sākuma gribēju pirkt pat 3. Golfu, taču vācu draugi mani pierunāja paņemt kaut ko citu, kā viņi teica - mašīnu, kas neplīst, ir ļoti solīda un respektējama un nenormāli izturīga - W 124 MB dīzelis... Noticēju viņiem un, ja godīgi, tad ticu vēl šodien... šo subject ņēmu dēļ noskrējiena, jo, kad ievedu Latvijā, noskrējiens bija 185 tk km (pārbaudīts), kopju un loloju jau 4 gadus, remontos ieguldīti ap 400 Ls(nomainīts starteris, aizdedzes atslēgas remonts, šarnīri, bukses). Laika gaitā ir braukts arī ar citiem MB, daudz jaudīgākiem (pēc kuriem šis liekas kā flegma : ) ), taču pārdod šo subject kaut kā roka neceļās- kādu laiku iedevu braukt tēvam, bet tagad vizinos atkal pats ar viņu... tā, vairāk par autiņu: lai gan ir mazs motors, un daudzi, kas, izdzirdot par divu litru dīzeli, saka, ka nefiga nevelkot - kļūdās... variants ar 4 pakāpju manuālo kārbu nav nemaz tik traks, bet ar automātu gan ir vakars... Pārliecina un patīk: degvielas ekonomija, vidējais ap 8 l/100 ( eksperiments tikai taisīts pagājušovasar Vācijā - ielējām 60 L un vālējām, kamēr bāka sausa- kopumā novālēju 846 km) un braukšanas komforts, auto izskats, stils, aura, prestižs. Kas nepatīk: mazais ekstru klāsts ( tikai el. lūka, centrālā, ABS, rokas paliktnis) un bundža - ik pa trīs gadi jātaisa kosmētiskais- šito Latvijas ceļu sāls idiotismu tā nepanes, daudz jau to rūsas vietiņu nav, bet tomēr čakars ar to ir. Tā kā 735. krāsa (Astralsilber) ir smuka krāsa- tad ir grēks kaut ko ielaist. Ir smukas, virsbūves krāsai piemeklētas hameleona un maza spoguļefekta stiklu pļonkas, pieklājīga mūzika salonā. Patlaban pārlasījām visu ritošo daļu, tikko nomainījām visas 24 sailentbukses aizmugurē, pārlasījām aizmugurējo tiltu un tūlīt arī priekšā visu taisīsim, jo esmu kaut kā drusku "pasists" uz to, ka manam auto ir jābūt ideālā kārtībā, citādi visu laiku domāju, ka kaut kas nav līdz galam izdarīts!
Visā visumā šos autiņus ļoti iesaku, tikai rūpīgi jāpēta, kad tādu pērk, nav pa šiem gadiem man ne reizi pievīlis, nekad neesmu stāvējis ceļa malā un gaidījis palīdzību. Par remontiem jāsaka, ka, ja kaut kas nav īsti kārtībā, tad vienalga ar šiem auto var braukt (tā ir w124 īpatnība), bet, ja ilgi brauksi, un neko nedarīsi- beigtā detaļa var "paķert" līdzi kādu citu detaļu, tas ir, atsaukties uz to, un tad jau remonts var sanākt sālīts...
Nonācis esmu pamazām pie slēdziena, lai gan ļoti negribīgi, ka laikam šitas būs jāsit tomēr gaisā kaut kad tuvākā nākotnē, jo nav jau nekas dižs uzpasēt un kopt parastu, tā teikt, sērijveida auto - cita lieta, ja tas ir kāds leģendārs modelis...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
aizmirsu piemetināt - Latvijā šis auto ir no 2000.gada
Mjā, esmu dzirdējis par tām n-tajām buksēm MB piekarē, liekas, ka 190-tajam arī tas pats bija. Tik interesanti - a cik tad mersim piekares remonts (bukses etc., kas pa mūsu gludajiem ceļiem tiek ārti vien nojāts) maksā? Cik izturīga ir tā piekare? Teiksim, salīdzinot ar to pašu BMW (izmaksas arī)...
Piekarei ķēros klāt tikai pēc 4 gadu braukšanas pa Latvijas ceļiem- izturīgs jau nu ir ļoti, pie kam no bedrēm nebaidās nemaz, ja nu vienīgi no tādām, kur riteni var nolauzt- iet pāri kā kuģis, just, ka kaut kas nav kārtībā var tad, kad paliek, pa bedrēm braucot, tāds paciets- nu un minētās bukses,spilveni un tilta pārlasīšana man servisā izmaksāja ls 150
SuperZigi:
nezinu kāpēc, bet man par tevi bija radies priekšstats, ka tu braukā ar MB 600 vai kaut ko tamlīdzīgu :)
Bet nu par izvēli - pareizi darīts. Tā ir grūti nokaujama tehnika.
Man ari ir bijusi sitie autini - viens bija ar automatu 2,0 D un tev taisniba, ka no sis masins izdabut kadu asumu ir neiespejami. Otrs bija ar 4pakapju karbu - tas bija jau gajejs - pa taisno vareja dabut ara pat 160 km/h un prieks 2 l D tas ir labi. Remonti diezgan dargi - man nomainit ritoso sanacas ap Ls 350, bet remonts bija apjomigs. Pret sim masinam ir saglabajusies mana visdzilaka ciena - jo tas patiesam ir vacu tanks - gan gaita, gan bleku biezums, gan komforts, gan prestizs ir novertejams loti augstu. Kad tiku ar vinu avarija varu pieminet tikai to ka ja man butu jaizvelas velreiz drosaka masina - tas butu vai nu dzips vai mersis.
SuperZigi,
kaut gan ari visu laiku domaju ka ripini rinki ar kadu E vai S klasi pajaunaku.....
Jūs drusku nokļūdījāties ar klasi :))), vēl pirms kāda pusgada ripinājos ar w124 300 CE (esmu vienkārši iemīlējies šajā autiņā) , taču daudzu f......g neparedzētu apstākļu dēļ atgriezos pie šī auto....
Sveiciens visiem mersovodiem!
2 neitralais: principā 200D 160kmh ir maksimālais ātrums pēc tehrādītājiem. es no sava 200D'92, 4 ātrumi. esmu izspiedis 145, bet tas bija tad, kad bija vēl no fričiem noregulēts par vēlu. šis auto man ir divus gadus, nopirku degvielas ekonomijas dēļ, nenožēloju. pa šo laiku 40 k km, mainu eļļas un filtrus pēc 7500 km, gaisa pēc 15000, nomainīju lūkas motoru un trosi(bija defekts jau no Vācijas Ls 40), aizmugurējos amortizatorus Monroe(Ls 50), stikla tīrītāja motoriņu(pie Liepiņa(ar garantiju -hahaha) Ls 10) un vairs neko. fričois brauca sieviete, noskrējiens bija 200 k. sapnis - С124 300СЕ.
2 SuperZigis: neliels pielabojums bez ļečīšanas: kupejām bija C124, universāliem S124, cabrio A124, sedaniem W124.
2 Mersovod..:)) protams, ka A124, C124..es tik pieminu w124, lai citi arī saprot...
a par ātrumu ar 200D ... ticat vai nē, bet pagajušovasar uz bāņa izspiedu maksimālo no spideometra- 180 km/h , tik, kad vējš pacēlās, tad gan nebija labi, a 160 km.h manējais iet brīvi....
SuperZigi, Mersovod,
Vai ari jums ausis nakusas tadas runas, ka pec E modeliem (brillainajiem) nav vairs sakarigu masinu taisijusi. Jo man veci cik es konsultejos visu laiku saka lei nenemot vecakus par 97 gadu - visiem lien ara saizes jo parbazti ar elektroniku un ari salikums nav tas....
Un baigi daudzi ir to teikusi.
Un vel kas - kadas jusu domas par MB benzinmotora sadzivosanu ar gazi - jo salarkas laiki driz beigsies un jasak domat par parastu un civilizetu ekonomiju tapec ir doma uz kadu E320 un mest uz gazi. Nav nekas slikts dzirdets???
Neitrālais, vai jau piereģistrējies www.mbclub.lv ???
ir dzirdēts, saka, ka, ja gribi to auto uz ilgāku laiku, tad nevajag gāzi labāk- gāze tomēr kaut ko nelabu tur ar to dzinēju sadarot diemžēl...pats arī esmu ceļā uz C124 kupejas pirkumu, taču laikam jāņem kaut kāds E220 vai kaut kas tamlīdzīgs, jo 300CE ir nenormāli rijīgs...diemžēl...
SuperZigi,
bet no otras puses - nak no Belgijas un Holandes mersi ieksa kuriem ta iekarta stav virsu jau no dzimsanas un tatad braukusi vini ir ~ 4-5 gadus un dzivi it ka. Jo iedoma pats piebarot piem. 3,2 zveru ja katru dienu javale ir 100 - 150 km ir vienkarsi nereals cipars.
Kaut gan tur vel ir viena nianse - gazes iekartas un to uzstadisanas izmaksas...
Un ja palasa gazinieku forumus - tur it ka veci saka ka neesot tik traki - man jau ar bija 3,0 l Taurus uz gazi - un zini gaja perfekti. Tikai expluatet vajag ka pienakas - japabrauc biku ar benzinu ari un jauzsilda un janoslape.
Bet tev nav info ka ir ar tiem jaunajiem modeliem - vai taisniba ka elektronika klajas nost un vaji salikti?
PS Es vel neesmu piebiedrojies MB saimei - mans autins tirgojas un mainisu kad bus aizgajis.
jā, tur gan ir daudz dzirdēts, ka svaigie MB nav vairs diez ko tik kvalitatīvi kā vecie,man arī ir teikts, un es arī tā domāju, ka vislabākie MB ir līdz 95.gadam, nu varbūt līdz 97. Bet tad tās baumas, ka Vācijas tirgum domātie MB ir daudz labāki nekā tie, kas likti Turcijā vai Ķīnā, kuri domāti pārējiem- liek aizdomāties....
Par gāzi- domas dalās, es runāju ar viena MB servisa direktoru un šis ar teica, ka labāk jau nu nelikt to gāzi- bet pareizi ir tā, ka domas dalās, es pats ar šaubos visu laiku...
Neitrālais,
ir cilvēki, kas uzskata, ka kvalitātes ziņā īstie MB beidzās ar 124,126,140. es arī piederu pie tādiem. akurātums salona apdarē, materiālu kvalitāte u.c. nav vairs iepriekšējie. kad pirku savējo pirmo MB, viens no labiem meistariem, kas darbojas tikai ar MB, teica, ka mūsu ceļiem der tikai džipi un MB. ļoti grūti, salīdzinājumā ar citiem, nokaut 124 hadeni. E no '95 jau nāk daudz sliktāka, esmu to dzirdējis gan no taksistiem, gan no servismeniem. pēdējiem E ir ļoti lielas problēmas ar elektroniku, tā man teica viens no Domenika. 124 d var liet arī sūdigāku soļarku(sūknis labākais tai ziņā), bet jaunajiem vairs ne. ja vajag kādus linkus, saitus par MB, sevišķi par 124, pasaki. ir kaut kas no .ru, jo .com, .net., .de neapmeklēju.
All rights reserved, all wrongs revenged.
to Mersovod, paskaties te, tur būs links, to tad arī izmanto:
http://www.mbclub.lv/board/?parentid=30&id=817
Isiem vardiem resume - ja nemt mersi tad jaskatas kaut kur ap - 95 - 97 gadu robezam. Laikam jau ar brillainajiem MB beidzas kvalitativo mersu era. Ari biju dzirdejis ka pedejie modeli stav domenika ar elektronikas problemam.
Par 124 kuzovu vispar var nerunat - ta ir klasika jo mani si forma un viss imidz vel tagat fascine - tas ir elegances un stabilitates apvienojums. Bet ta ka laiks iet uz prieksu tad jaskatas laikam jau bus brillainais....
Par tiem "acainajiem" - pirms kāda brīža intensīvi meklēju sev autiņu, bija iespēja izlaist kādu izmēģinājuma braucienu arī ar "acaino" mersi 290 TD. Varu teikt tikai vienu - mašīna ir perfekta. Klusa, dinamiska, ērta.
MB.W124 D Vācijā maksā 1000eiro! Tā ir veca mašIna,kādu prežtižu iet runa?
W124 D par 1000 eiro? Nu, ja esi tāds specs, tad pērc droši tādu nost! :) par tādu naudiņu sākas labi w123....
kāds prestižs? Nu labi, Tavam hvz kam droši jau, ka nekas nestāv līdzi....:)
Korozijas perēklis[apmākts ar koroziju].