Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 325 CI 2001 Novērtējums: 9
Iepriekšējais auto bija 325 kupeja 1992 gads, tas bija arī bija viens no iemesliem, kāpēc izvēlējos nākošo tieši šo auto! Otrs iegādes iemesls bija visai banāls - iegādes piedāvājuma cena bija patiešām relatīvi zema, jo sanāca tā, ka saimniekam dikti vajadzēja piķi un viņš nometa kādus 4 K $ no cenas...
Pēc tieši divu gadu lietošanas ne brīdi nevaru nožēlot to par ko esmu izdevis savu naudiņu, ja nu vienīgi tas, ka nav īpaši gudri vizināties uz tādas naudas kaudzes ;), jo miljonārs nebūt neesmu ;)

Auto: 2001 g., BMW kupeja, 325, nobraukums iegādes brīdī 25 000 km, Latvijā pirkts.

PLUSI : 1. Tas ir BMW, prestižs un respektablums (lietoju šos divus pēdējos vārdus pozitīvajā nozīmē, nepārprast) (citu auto marku īpašniekiem neapvainoties, BMW nav vienkārši auto, tam ir kāda brīvības aura ;))
2. Visa iespējamā komplektācija, kas ir iespējama šim modelim, mehāniskā kārba (iespējams gaumes lieta), izņemot TV,
3. Jaudīgais dzinējs - 192 zs, un sešu cilindru skaņa, kas ir neatkārtojama BMW izpildījumā, dzinēja darbība ļoti elastīga arī pie 2000 - 2200 tk. apgr./min jaudas klātbūtne ir jūtama (salīdzinājumā ar iepriekšējās paaudzes modeli, kas atvērās tikai pie kādiem 2800-3000 tk. apgr. min)
4. Pārsteidzoša dinamika - 7,2 s 0 - 100 km/h, maks. testa ātrums 246 km/h, līdz 180 km/h pāatrinājums ir patiešāms zibenīgs, kas sagādā lielas raizes saskarsmē ar CP, turklāt pliki cipari vēl neko nenozīmē, bet ja sēdi pie šī auto stūres, tā ir pavisam cita sajūta. Nekad neesmu izjutis mazvērtības sajūtu apdzenot - JEBKURĀ ĀTRUMĀ
5. Relatīvi mazs degvielas patēriņš, t. i. 7-8 l ārpus pilsētas, 11,5 - 12l pilsēta, kas ir patiešām dabā nevis uz papīra - pie visai "smagas" kājas, ja runājam pa rekordiem - 6,2 l / 90 km/h Valmiera - Rīga. (jāpiezīmē, ka šis ir jaunākais BMW dzinējs ar divām vārstu fāžu maiņām uz katru sadaleni, kas nodrošina ekonomiskāku un efektīvāku dzinēja darbību)
6. Drošības sajūta - pirmkārt, uz slapja vai apledojuša ceļa, jo auto ir aprīkots ar visādām traction- control fīčām, otrkārt tīri no pasažieru un vadītāja viedokļa - 6 airbagi un augsta pasīvā drošība avārijas gadījumā (ADAC tests)
7. Skaists, dinamisks dizains, gan interjers, panelis, gan eksterjers, M- Sporta pakete - (visi buferi, sliekšņi, ādas beņķi ir savādāki kā standarta modelim)
8. M- Optika, Xenons ar mazgātāju - ļoti laba redzamība naktī, BMW markas automašīnās optika ir stiprā puse

MĪNUSI: (ārī tādi ir)
1. Aiz priekšējiem sēdekļiem vietas ir pamaz
2. Dažreiz uz ceļa pārņem maldīga ātruma izjūta un bieži vien var izjust lielummāniju ;)
3. 3er sērijas raksturīgā graboņa salonā (plastmasas u. c)
4. Pabraukt lēni ir apgrūtinoši pat pilsētā
5. Vēl viena lieta - tieši kupejā - par cik durvis ir bez rāmja, un stikls aizāķējā tikai augšā, bet gar vidējo "stoiku" ne tik labi, tad pie lielāka ātruma baigi skaļi vējš šalc un ir dzirdama asfalta skaņa ziemā, ja brauc ar šipiem, arī automāzgātuvē citreiz minimāli, bet zem spiediena citreiz iešļācas ūdens iekšā, vispār 3er vienmēr ir bijusi slikta skaņas izolācija, lietus laikā ar ūdeni problēmu NAv
6. Auto nav lēts un visu laiku ir nelieli sirdsapziņas pārmetumi, vai tomēr nevajadzētu braukt ar kautko lētāku

REMONTI: Par šiem diviem gadiem esmu nomainījis abas priekšējās "ķagas", sore nezinu latviski, kas nāk kopā ar visām buksēm un citiem pribambasiem, cena 120 LVL oriģinālās 2 gab, gultnis pakaļējais, cena 35 LVL, bet uzstādīšana 30 LVL, pāris reizes ir nācies apskādēt kādu stūri vai slieksni vai buferu - attiecīgi ir maksāts par krāsošanu, pulēšanu, Vairāk arī nav nekas daudz darīts, Protams, eļļa ik pa 9 tk km, 10W - 60, filtri, ā atcerējos, mainīju degvielas filtru, maita dārgs ap 60 LVL, jo viņš ar kautkādu tur pārsūces vārstu. Laikam arī tas būtu viss. Auto kalpo godam, nekādu problēmu nav.

IETEIKUMS: Iegādājoties šādu auto rēķināties: ar augstām CASKO izmaksām, 1200 EUR uz gadu BALTIKUMS, uz 18000 EUR pa LAtviju. Jāskatās vai auto nav bijis stipri sists, jo šādai mašīnai nāk līdz daudz patiešām daudz negatīvas blakusparādības, kas praktiski ir neatgriezeniskas, protams, remontējamas. Relatīvi augsti degvielas izdevumi, es braucu 30 000 tk gadā un mēnesī gribi negribi salasās 150 LVL. Policijas attieksme ir ar paaugstinātu trauksmes līmeni un ar 5 LVL grūti tikt vaļā. Cilvēkam, kas pārvietojas no punkta A uz p- tu B, neiesaku, un atuo ir pārvietošanās līdzeklis labāk iegādāties MB dīzeli, jo šis auto ir prasīgs arī pret braucēju, ciets sajūgs, prasa ļoti precīzu pārslēgšanos utt. Īsumā viss.

VĒRTĒJUMS: ieliku 9, jo 10 liktu BMW E46 M3 un FERRARI vai PORSCHEi ;), bez jokiem auto tiešām sagādā vadītājām daudz vairāk par vienkāršu pedāļu spiešanu un stūres grozīšanu, tā ir bauda braukt ar BMW un es to mīlu ;) ceru, ka arī jūs
Jautrais Bemberists @ 16.jūnijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
Archie 16.jūnijs 2004 17:21
0 0 Atbildēt

10-w60 eļļa jaunam BMW... nebūs tā kā par šerpu? Vai ražotājs to pieļauj?

Twister 17.jūnijs 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Labs raksts!
Es arī gribētu tadu auto, bet pagaidām nevar atļāuties!

o. 18.jūnijs 2004 16:22
0 0 Atbildēt

150 ls meenesii par benju un nobraukums 30 000 gadaa???
biki taa ka pa daudz !!!
man 3.0 un nobraukums gadaa pat lielaaks -sanaak 70 lvl meenesii pie pateerinja pilseetaa 13-15 l....

kaut kas neliimeejas :)

JB 18.jūnijs 2004 19:03
0 0 Atbildēt

Tev, mīļo cilvēk ar aritmētiku galīgi švaki ;))) Izskaidrošu Tev - 30 000 gadā - 2500km/mēn, 100 km izmaksā 5,76 LVL, 5,76*25=144 LVL mēn. (kļūdījos par 6 lvl sore) :)))) Šis aprēķins prcīzajiem, Degviela 98E ultima ar cenu 0,48 LVL/litrā, vēl kādas šaubas tevi māc?... ;))) šobrīd degviela jau maksā 0,505 LVL/ltr. un sanāk pat vairāk par 6 LVL uz 100 km. Pie tava teiktā sanāk, ka Tu brauc vairāk kā 30 K gadā, pieņemsim 33000 km gadā, tad sanāk, ka tu mēnesī nobrauc 2750 km, 100km tev kā minimums izmaksā 5,4 LVL pie litra cenas 0,45 - (tādas cenaz vairs nekur nav), tālāk 5,4 LVL*27,5(simti) = 148 LVL, ko Tu te stāsti 70 LVL?????? Vai arī tu bendžu lej pa 0,25LVL/ltr. Kautkas nelīmējas, vai nu tev ir 1,1 l esīts kurš rij uz pusi mazāk, vai arī tu uz pusi mazāk brauc??? ;))) Bet matemātiku gan mācies, dēls, gan noderēs ;)))

compact 25.jūnijs 2004 16:54
0 0 Atbildēt

Ahaa, autoram arii BMW aakjis luupaa. Bet vispaar manupraat normaals apraksts. Es arii piekriitu par respektablumu, vismaz rietumeiropaa. Pie mums gan vsiem liekas, ka ar bmw brauc tikai idini un bandiiti.
Gribeetos jau arii 325, vieniigi taas 2 durvis mani bikinj kaitina.
Patreiz braucu ar 316ti compact 2004 un gatavjos 318jam, ar 4 durviim gan.

Priekaa pie BMW stuures

Marts 17.augusts 2004 2:53
0 0 Atbildēt

Pat diezgan ljoti labs raksts.. es jau pats sevi briizjiem piekjeru pie domas, ka kaadreiz vajadzeetu savu Si nomainiit pret Ci...

...un es ar tos Bavaarieshu auto miilu...

MOnk 17.septembris 2004 22:30
0 0 Atbildēt

bmw saakas ar R6 motoriem un tev ir nospiideejis gan ar cenu, gan ar meh kaarbu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti