Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Primera 1992 Novērtējums: 8
Nissan Primera 2.0 dīzelis - autiņš tiem, kas vēlas ātri braukt un ekonomēt.
Protams - ar parasto dīzeli no vietas neuzsprāgsi līdz simtam dažās ekundēs, bet, ieskrienoties ārpus pilsētas, visi pilsētas raustītāji- gāzētāji paliek ēnā. Jo mašīna labi turās uz ceļa un uz 150 var braukt bez bēdas. izpiesis esmu 190.
No rītiem braucot uz darbu, kā es saku - "darba ātrums" - ir 130 km/h, bet nekad neesmu sarēķinājis degvielas patēriņu vairāk par 6 l uz 100 km.

Esmu dzirdējis cilvēkus runājam, ka šīm primerām ir izturīgi motori, ko es varu arī apstiprināt, jo vairāk nekā 2 gadu laikā nav bijis nekādu problēmu. Turklāt to nopirku dauzītu, jo motora pārsegam abos sānos ir ieloki, kas liecinot, ka tas bijis saliekts - tātad ar priekšu kaut kur ietorpedēts: )

Motorā pirmo gadu lēju Schell Helix Ultra, bet beigās konstatēju, ka tas tomēr ir nedaudz par dārgu, tāpēc pārgāju uz Schell Helix Diesel. Braucu ap 10 000 km līdz katrai eļļas maiņai un šā ceļa laikā uzleju ap 100-200 ml eļļu.

Mīts ir tas, ka tiek daudzināta dārgā ekspluatācija. Piem., Bosch filtru pērku par 4,5 Ls, tāpat arī degvielas filtrs nav nekāds dārgais - vienreiz mainīju un secināju, ka lētāks par audi 100 filtru (jo tāda mašīna ir brālim).
Pa diviem gadiem esmu nobraucis 100 000 km. Esmu nomainījis bremžu klučus, dažādas bukses, vienu stūres pirkstu un priekšējos amortizatorus. Tie maksāja 28,5 gabalā (Kajaba) - padārgi laikam ir, bet es nesūdzos: )
Pašlaik taisos nomainīt abas zobsiksnas, kas bez darba maksā 15 Ls (abas), kā arī priekšējam ritenim tā saucamo plauktu - tas gan bleķo 35 Ls. Golfiem esot kudiiii lētāk: ) Bet es saku, ka tādēļ golfu nemainitu pret nisanīti - tā viņu sauc mana draudzene: ))

Un vēl - viena hroniska slimība gan laikam ir, kā man ir stāstījuši "Spečuki" - ventilācijas sistēmai strādā tikai 4. ātrums, un pie vainas ir shēma, kura lietota maksā ap 15 Ls. Ā - un vēl - 2 gadu laikā esmu nomainījis 3 sajūga troses, jo tās, laikam kaut kur berzējoties, trūkst. Un šis prieks kopā ar darbu maksā ap 10 - 15 Ls. Kā kurā servisā: )

Salons ir ļoti patīkams - ergonomisks un ērts. Labi strādā elektriskie logu pacēlēji. Esmu novērojis, ka šī vecuma audi, ja tādi ir, kustās tā, it kā ceeltu pāris tonnas... :)

Plusi:
1)Mazs degvielas patēriņš;
2)labas gaitas īpašības;
3)izturīgs un kluss motors (ņemot vērā, ka mašīna ir 92. g. ), lec kā kumeļš pat pie -25 grādiem;
4)samērā liels bagāžnieks priekš sedana.

Mīnusi:
1)liels apgriziena rādiuss - sagādās galvassāpes jebkuram, kurš gribēs ātri apmest uz ceļa ripā: );
2)nestabila elektroinstalācija - kontakti apkusuši no sliktu savienojumu vietām, tāpēc samērā bieži sanāk nomainīt kādu lampiņu. Taču iespējams, ka iepriekšējie saimnieki kaut ko salaiduši dēlī... ; Esmu dzirdējis, ka neiesaka šim modelim likt āķi, jo piekabes papildagaismojums var būt nopietns pārbaudījums: )
3)grūti trāpīt piektajā robā, jo kārbas tiešām laikam nav tās labākās, kā jau teikts citos komentāros, bet ārā gan nelec (varbūt - vēl nelec: )) )
rt25 @ 29.jūnijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
marko 29.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Tad jau tu esi baigais malacis, ka uz darbu brauc ar 130km/h. Būsi viens no pirmajiem, kas krās punktus uz tiesībām. Bet ja godīgi tādiem kā tu, kam tūplis ir galvas vietā, es rautu kājas no pēcpuses ārā. Visi skrējēji ir noziedznieki. Brauc uz lidostu un gonko, bet uz ceļa ievēro satiksmes noteikumus!!!

Laiks 29.jūnijs 2004 20:52
0 0 Atbildēt

marko: nemiiz :D Vai tev skauzj, ka cilveekam braucot uz 130km/h, iet tikai 6l ?? :DD Labs apraksts, tik diivaini izskataas Schell, vai nebija vienk. Shell ?? :)

mazais 30.jūnijs 2004 8:41
0 0 Atbildēt

varbuut schnell? :)

boss 30.jūnijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

"grūti trāpīt piektajā robā"
jo vairaak promilles jo gruutaak :)

Kasinsh 30.jūnijs 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Marko:
ko tu tāds uzvilkts ??? Cilvēks jau apraksta patēriņu un auto dinamiku, nevis lielās ar ātruma pārsniegšanu. Katrs var braukt kā grib.

Manuprāt, ļoti labs apraksts. Lai vairāk būtu tādu - prieks lasīt :-)

marko 30.jūnijs 2004 10:24
0 0 Atbildēt

kasiņ nemurgo katrs nevar braukt kā grib. Tev jau laikam dikti patiktos ja kāds ar ātrumu 130km/h ieliktos tev sānos un gala rezultātā tava sieva, bērns (vienalga kas), labākajā gadījumā, paliktu mūža invalīdi. Lidlaukā nevienu neapdraudot var laist uz cik gribi. Pats kad gribu izārdīties tur braucu.

Romiqe 30.jūnijs 2004 10:36
0 0 Atbildēt

MARKO!
Atslabsti, besi ara ar savu tupo ideologiju!
Mani nekaitina tie kas pa normalu soseju velk uz 130 km/h neka pidrilas kas cuncina uz 80-90 un reali apdraud satiksmes drosibu, jo jebkus apdzisanas manevrs zinamos apstaklos saistits ar risku.
Ja pats esi sene, tad nelama tos kuri tadi nav...

kaifarix 30.jūnijs 2004 11:57
0 0 Atbildēt

MARKO!
Vai tiktu neesi pensionaars ar VAZ?

Kasinsh 30.jūnijs 2004 13:29
0 0 Atbildēt

MARKO:
nu tu gan pateici :-(
Negribētos, protams. Domāju, ka tu stipri pārspīlē.

Un mani nepavisam nekaitina ātrie braucēji. Pats arī neesmu svēts, taču citus apdraudējis neesmu ne reizi.

marko 30.jūnijs 2004 13:55
0 0 Atbildēt

Es tā runāju jo ir pieredze.

Modricimus 30.jūnijs 2004 20:09
0 0 Atbildēt

""""""Mani nekaitina tie kas pa normalu soseju velk uz 130 km/h neka pidrilas kas cuncina uz 80-90 un reali apdraud satiksmes drosibu, jo jebkus apdzisanas manevrs zinamos apstaklos saistits ar risku.""""". Nedirs, es vienmeer chukchinu uz 80-90, un man ir pilniigi pofig uz skreejeejiem. Katrs kaa grib, taa brauc. Laikam liela dalja ir mazi pumpaini tiinji, kas uz vecaaku reekjina brauc + veel paarsniedz savus atljautos 80km/h. Kur tu romique kaut ko tik debilu vareeji pateikt. ja nemaaki apdziit 80-90km/h braucoshus, tas esi nopircis tiesiibas. kauns un negods :(
un nemuldiet par tiem VAZiem, man ir pilniigi jauns auto un taapat braucu uz 80-100!!!!!!!

nazis 30.jūnijs 2004 21:02
0 0 Atbildēt

Apsolūti pievienojos Modricimusam.Nezinu kā būs no 1 jūlija,beb līdz šim lielākajai daļai "ātro braucēju" ir galīgi pofig uz cik kurš brauc - galvenais apdzīt.Braucu uz 90-apdzen , 105 - apdzen ,140 -arī apdzen.Tāpēc , ja nekur nav jāsteidzas un ja kabatā svilpo vējš , tad braucu ar 90 -droši un ekonomiski.Bet, ja kābs pie šāda ātruma nevar apdzīt -tā nav mana problēma - lai pērk jaudīgāku auto!

marko 1.jūlijs 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Tieši tā!!!

pratigais 1.jūlijs 2004 13:36
0 0 Atbildēt

130km/h tad jav vins tikai pratigi ripina. es pa tuksu sosi 180-210 atrak gan ne. bet tikai tad ja esmu viens pts autina negribu citus apdraudet.protam dazreiz pasam ar sametas bail,bet tas jav ir adrenalimens.gribu pibilst pilseta braucu loti pratigi.vispar pie satiksmes tapec nemurgo Marko.

Romiqe 1.jūlijs 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Modricimus!
Arste nervus, durik!

marko 1.jūlijs 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Skrieniet vien būs dabīgā atlase. Cik nav redzēts skrējēju zarnu un puņķu uz vējstikla... super!!!

Q 2.jūlijs 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Marko, tu man atgadini Mirttanti no "Limuzins Janu nakts krasa"...

marko 2.jūlijs 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Esi redzējis kādreiz kādu izsmērētu guļam autiņā, es pāris reižu redzēju, kopš tā laika skriet vairs negribas.

Q 2.jūlijs 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Tu esi parak jutigs :)))
Bet ir teiciens - kam lemts noslikt Roja, tas nenositisies Varaklanos...
Bet tu man toch, atgadini Mirttanti - tai ari bija jauns autins un si no visa, kas ap brauksanu darijas traki baidijas :))))))

marko 2.jūlijs 2004 16:18
0 0 Atbildēt

Tas viss ir skaidrs, bet ja pats neprovocēsi likteni, būs vairāk iespējas palikt nesakropļotam. Ir teiciens - nevajag skriet "uz kapiem" tur tevi aizvedīs! Bija gadījums, braucu pa Ganību dambi, garām aiznesās bumers, priekšā divi džeksoni aizmugurē blondīnīte, es vēl nodomāju cik tad tālu tā lidos. Jā un pēc kāda brīža skatos bumerītim priekša samīcīta un blondīnīte guļ aizmugurēja stikla vietā, tur kur es turu aptieciņu. Un tagad briest jautājums, nafig vajadzēja skriet?

M 5.jūlijs 2004 0:10
0 0 Atbildēt

Nja taksh lai skrien shie puberitaates sagrauztie tiinji.......ak shis jauniibas maximaalisms caur rozaa kraasas brileem, lai tik sitaas kokos ar senchu aizlieneetaam mashiinaam, galvenais citus neiesaistiit crashaa!!! Vienmeer, lai cik aatri kads brauktu, atradiisies vienmeer kaads, kursh ar savu "kvadraatsakne no IQ" apdziis, lai paraadiitu savu mazveertiibas komplexu!

Kasinsh 5.jūlijs 2004 11:21
0 0 Atbildēt

Nu gan, veči, esat uzsākuši diskusiju īstajā vietā...
Cilvēks uzrakstīja patiešām sakarīgu rakstu par savu auto, bet mēs tagad šo rakstu apdziedam pilnīgi ne pa tēmu.

Raksta autoram - visu cieņu! Katram ir tiesības izteikt savu viedokli, turpretī citiem to būtu jarespektē.
Lai tev labi ripo !

rt25 5.jūlijs 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Paldies Kasiņam!

Bet runājot par Marko komentāriem.
Es tiešām nesaprotu Tevi, Marko, kādēļ Tu tik šausmīgi rej... ar tādu žults izgāšanu vēl iedzīvosies gastrītā.
Mana pieredze liecina, ka tie braucēji, kas brauc uz 80, bieži vien turpina tādā pašā garā pa pilsētu, proti, rodas sajūta, ka tādiem braucējiem ir tikai viens ātrums. Un tas ir daudz bīstamāk nekā tad, ja uz 130 brauc pa 4 joslu šoseju.
Pats braucu ātri tikai tad, ja to pieļauj braukšanas apstākļi - satiksmes intensitāte, redzamība, drošība, saķere ar ceļu utt. Turklāt negonkoju, bet vienmērīgi braucu. Un tā ir liela atšķirība.
Negribētu arī piekrist Marko par to, ka tādiem kā man būtu tūplis galvā. Tad jau tāds orgāns ir gandrīz pusei autovadītāju, kas pārvietojas pa Rīga-Jelgava šoseju. Tam gan negribētos ticēt:))

Bet naža sugu gan es pazīstu:"Braucu uz 90-apdzen , 105 - apdzen ,140 -arī apdzen.":) Šadiem braucējiem galvenais turēt aiz sevis kārtīgu kolonnu un gozēties priekšā kā pīļu mātei. Tad, kad vēlies viņu apdzīt, tīšuprāt uzdod gāzi, tādā veidā radot bīstamu situāciju. Bet tad, kad atkal iekārtojies aizmugurē, nomet iepriekšējo ātrumu un brauc gandrīz pa ceļa vidu. Marko droši vien dara tāpat.

Attiecībā uz Shell Laikam ir taisnība:)) Esmu mācījies "vācieties", kas tagad pārtop par "angli". Tāpēc arī ieviešas tādi krikumi:)

Bet Boss gan laikam runā no pieredzes - un, jo lielāka promile, jo lielāks Boss:))
Tā kā pats alkaholu nelietoju, tad šoreiz nav viss promiļu problēma, bet gan kārbas defekts. Pārejot no ceturtā uz piekto, bieži vien nevar ielikt. Vārbūt kāds var pastāstīt, kā so problēmu var novērst?

marko 6.jūlijs 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Es nerunāju par tiem, kas brauc netraucējot, es runāju piemēram par tiem idiņiem kas tik ļoti steidzas, ka izlien pretējā joslā mēģina sākt apdzīšanu tad pēkšņi ierauga, ka pretī brauc auto un tad lien atpakaļ, un mīdās šitā liekot visiem bremzēt, tīši taisa avārijas situācijas. Citi kretīni tā brauc, ka tu esi spiests nobraukt papusei no ceļa, savādāk tev ir iespējas palikt bez spoguļa, jo redz tūplītis steidzas. Pats es braucu uz 90km/h. Vakar bija prikols laižu pa šoseju divi aiznesas garām, pēc brīža redzu aizdomīgi godīgi brauc, vairs neskrien, ieskatos policija papriekšu brauc, tad gan bija pārmīzuši uzdot strušku un aiziet policijai garam.

opit 7.jūlijs 2004 21:25
0 0 Atbildēt

žēl, bet autors saka nepatiesību vairākos punktos:
1.nissan primera 2,0 D ar 75 ZS max. ātrums pēc tehniskajiem datiem ir 165 km/h (pie tam, ja viss ok.),
2.abas zobsiksnas(sūknim un sadalenei) nekādi nevar maksāt 15 Ls, jo normālas firmas (ko silti iesaku dīzeļu lietotājiem) siksna sadalei maksā vismaz 12 Ls un vairāk,
3.eļļas filtrs maksā ne mazāk par 9 Ls, pats pērku tikai MANN par 10,65 Ls,
4.degvielas filtrs kā reiz ir dārgs un maksā 16 Ls,
5.ja sajūga troses maksā ar darbu 10-15 Ls, tad nav brīnums ka jāmaina viena pēc otras
6. kārbas ātrumu neslēgšanās iemesli ir pamatā divi (ļoooti liels noskrējiens un nekad nemainīta eļļa)
mans ar 300000 km slēdzas perfekti

Pats lietoju šādu auto un varu teikt tikai vienu - ja negribat čakarēties, tad labai mantai (japāņu dīzelim) lietojiet kvalitatīvas detaļas, eļļas un savlaicīgi kopjiet. Tad tas kalpos GODAM

rt25 8.jūlijs 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Par Opit komentāriem.

1. Nepiekrītu. Tehniskie dati ir viens, bet realitāte ir cita. 190 precīzi varbūt arī neuzspiedu, bet pāri 185 noteikti bija. Iespējams, ka otrreiz to arī neizdarītu (un diez vai arī mēģināšu), jo varbūt bija labvēlīgi apstākļi, lai to izdarītu. Turklāt, kāds man no tā labums - teikt nepatiesību?:)) Un, ja runājam par teoriju, tad, brauvot uz 130, apgriezieni ir apmēram 3000. Bīstamā robeža ir 5500, ja nemaldos. Nezinu, vai tā var rēķināt, taču, ņemot vērā pirmos divus skaitļus, iznāk, ka, braucot uz 180, apgriezieni ir aptuveni 4200. Pagājušo gadu, izejot apskati un pārbaudot atgāzes, CSDD āpsis motora apgrizienus vairākas reizes pārspieda pāri 5000. Tātad teorētiski masīna spēj braukt vairāk par 200. Pārējais ir atkarīgs no masas, pretvēja, aerodinamikas, ceļa seguma utt. Ko Tu, Opīt, par to teiksi?:));

2.Pagājušo nedēļu mainīju abas zobsiksnas. Lielā maksāja 9, mazā - 6 Ls. Lūk, servisa telefons, opīt - piezvani un pārliecinies - 9397597, 3781051. Un es principā nekad neņemu pašas lētākās detaļas, tāpēc nedomāju, ka to siksnu kvalitāte būtu apšaubāma;

3. Bosh (vai Bosch) eļļas filtrs maksā 4,5 Ls, turklāt iepakojums liecina, ka izgatavots ES. Nu kāpēc gan man būtu jāpērk MANN 2 reizes dārgāk? Diez vai tas ir 2 reiz labāks:);

4.Nāk prātā, ka degvielas filtru pirku par nepilniem 11 Ls... Man tas nelikās dārgi. Pēdējo reizi, kad interesējos servisā, man to piedāvāja par 14 Ls. Acīmredzot, opīt, vaina ir tajā apstāklī, ka Tu nedzīvo Dobeles raj.;

5. Pirmo reizi, kad saplīsa sajūga trose, pasūtīju to no Somijas par 11 Ls. Servisa "meistars" mani pierunāja beigu beigās to nepirkt, jo varot sataisīt veco. Vaina vienkārša - bija notrūkusi metāla bumbiņa troses galā, kas atrodas pie pedāļa. Par darbu paņēma 4 Ls, kaut arī, ja zin, kā nomainīt to, var izdarīt pusstundas laikā. Pašam tikai negribas ķēpāties. Kad otrreiz notrūka, man ātri palaimējās dabūt lietotu trosi, kas man tika operatīvi nomainīta (Olainē) par visu kopā paņemot 10 Ls. Šķiet, ka vairāk arī nav trūcis, tāpēc izrādās, ka tā vaina mani piemeklējusi 2, bet ne trīs reizes:)))).

Kopumā par Opīša komentāriem jāsaka - ja gribi ar šiku iebraukt Nissan centrā vai tamlīdzīgos iestādījumos, tad arī šiki maksā...

6. Kad nopirku Primeru, noskrējiens bija 236 000. Protams, ka tas bija krietni lielāks, jo cipariņi bija tik nejauki nelīdzeni, ka bija vairāk nekā skaidrs, ka rādītājs ir sagrozīts. Tagad esmu nobraucis 100 000. Kopumā vērtēju, ka nobraukums varētu būt ap 400 - 450 tūkst. Vai tas ir ļooooti:) liels noskrējiens - nezinu. Runa laikam iet par kārbas eļļas maiņu. Tā varētu būt, ka eļļa nekad nav mainīta kārbā. Turklāt pēc pusgada braukšanas dabūju nomainīt kārbas blīvslēgu (12 Ls), jo laida ārā eļļu. Servisa dakteris teica, ka, nomainot blīvslēgu, eļļa trūkusi gandrīz 2 litru apmērā. Tātad - diezgan krietni. Jāsaka, ka šī grūtā ieslēgšana 5.robā progresē, tātad rēķinos, ka agri vai vēlu būs kaut kas jāmaina. Varbūt labāk veikt remontu uzreiz, lai kārba nesabirst pilnībā?
Neesmu nekāds auto spečuks, tāpēc jautāju: cik bieži jāmaina kārbas eļļa? Runa taču iet par to?

Piekrītu, ka, ja negrib čakarēties, jālieto kvalitatīvas detaļas un savalicīgi jākopj mašīna, un negribētos par sevi teikt, ka esmu baigais auto kāvējs:)

opit 8.jūlijs 2004 18:28
0 0 Atbildēt

nu ko teikt - Dobeles rajons....nepērciet rajonos lietotas automašīnas, jo tur mīt spečuki ...
Labākais ir komentārs par labu detaļu un servisa nepieciešamību, tas vēl vairāk uzjautrina

rt25 9.jūlijs 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Būtu labāk atbildējis pēc būtības, nevis tēlojis visgudru āpsi:))))

longausis 26.jūlijs 2004 14:46
0 0 Atbildēt

Vispār es arī savai Primerai nupat nesen mainīju eļlu un protams arī filtru - man arī šķiet, ka filtrs bija kādi 4 Ls. katrā ziņā par eļļu (sintētiku) un filtru, darbu kopā samaksāju 20 Ls.
Tā dārdzība parādās pie nopietnākām detaļām - manējai jāmaina granāta, pēc kataloga tāda maksā 52 Ls -112 (pie tam nav īsti skaidrs, kāpēc tādas atšķirības, jo tehniskie parametri abām it kā vienādi). Atceros, ka Pasātam nemaksāja vairāk par 25-28 ls.... Starteris bija jāmaina - jauns ap 200 Ls, šoreiz noriskējām ar lietotu par 48 ls (tfu, tfu, pagaidām ne vainas).
Pievienojos autoram, ka mašīnīte vispār ļoti laba, stabila, ērta, ietilpīga, arī visai "dzīvelīga". nepiekrītu par to lielo pagrieziena rādītāju - tas ir, ar ko salīdzina. Varbūt jaunākai un mazākai arī viņš ir mazāks, bet salīdzinot ar pasātu, kas ir tikpat liela mašīna - stipri mazāks. Tas varbūt nav tas labākais salīdzinājums, bet tomēr tās ir viena lieluma mašīnas. Manējā grozās labi.

rt25 29.jūlijs 2004 13:31
0 0 Atbildēt

Par apgriešanās rādiusu.
Es tikai īsiti nevaru saprast, par ko longausis īsti runā - laikam jau "pagrieziena rādītājs" ir apgriešanās rādiuss:))))
Ja tā, tad piemēram, vecam mersedesam (nezinu tikai modeļa numuru), kas arī ir apmēram tāda pati lieluma mašīna, apgriešanās nerada problēmas uz normālas šosejas. Toties Primerai pat nepietiek ar trim joslām. Kaut arī manējā arī grozās itin labi:))

longausis 3.augusts 2004 12:14
0 0 Atbildēt

To rt
Nē, tas nav pagrieziena rādītājs. Es arī runāju par apgriešanos uz šosejas, parkošanos utt. Man pietiek ar šoseju, kur katrā virzienā 1 josla (ja tas tad būtu salīdzinājums). Šaurākās vietās un ja apkārt vairāk mašīnu, ko bail apdauzīt, arī varbūt varētu apgriezties bez problēmām, bet man pagaidām vēl nav tik precīza gabarītu izjūta un bail apdauzīt citas mašīnas. Neapstrīdu, ka droši vien ir mašīnas, kam šis radiuss ir vēl mazāks!

mxl 31.oktobris 2004 20:32
0 0 Atbildēt

To rt25
Es Tev nepiekriitu par to, ka Nissan centraa viss ir traki daargi. Man gan ir 2,0 benziinnieks, nezinu, vai tas stipri iespaido rez. dalju cenu atshkjiriibu, bet varu nosaukt dazhus ciparus:
1. elljas filtrs Ls 5,58;
2. degvielas filtrs Ls 11,00;
3. gaisa filtrs Ls 12,90;
4. prieksheejaas bremzhu uzlikas Ls 34,90;
5. vaarstu vaaka bliive Ls 11,00.
Es esmu viens no tiem "laimiigajiem", kas ir piedziivojushi kaarbas remontu (iemesls - lec aaraa 5. robs). Zobrati un mufte gan bija daargaaki, bet tos jau neorigjinaalos nenopirksi... Kopaa ar remontu un elljas mainju sanaaca uz Ls 400...
Bet runaajot par parastaam apkopeem, es daljas peerku tikai pie diilera, jo cenu atshkjiriiba vai nu nav vispaar, vai ir paaris lati, bet origjinaalo detalju kvalitaati ar neorigjinaalajaam labaak nesaliidzinaat...

rt25 22.novembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

To mxl

Man prieks dzirdēt, ka Nissan centrā cenas ir samērā normālas. Droši vien tad arī iegriezīšos un novērtēšu situāciju.
Laikam jau ir nospēlējis stereotips, ka šādos centros cenas ir stipri atšķirīgas no tirgū pieejamām detaļām. Filtru cenas tiešām ir iepriecinošas:) Vienīgi bremžu uzlikas gan tādas padārgas...
Bet, piemēram, runājot par motora pārsegu (neveiksmīgi to uzlocīju ar mersedesa palīdzību, kurš pirms izbraukšanas no krustojuma kārtīgi uzpieda uz bremzēm:) ) atšķirība ir samērā liela. Servisā man pastāstīja (varbūt iestātīja), ka oriģinālais maksā ap pusotru simtu, taču neoriģinālais - ap 40-50 Ls. Nomainīt gribu, jo šī ir otrā reize, kad tas ir locīts - tam neesot vairs iisti satura. Bet varbūt to nemaz nevajag darīt?

disidents 23.decembris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Man arī ir tāds pat- 93.g. universāls. Protams, ka runas par nolietoto detaļu (filtru, siksnu) dārdzību ir blēņas. Man arī sāka lekt laukā no 5. ātruma. Šajā gadījumā man paveicās ar to, ka man ieteica labu meistaru- ja cilvēkam ir zināšanas un prasme, tad detaļas no Japānas nav jāpasūta. Viņs man to salaboja lēti un labi- arī iepriekšējā reizē, kad kārbai sāka gaudot kāds gultnis. Bet vispār kārba ir ideāla- strādā precīzi un ir ļoti labi piemeklēti pārnesumi. Ļoti uzticama mašīna.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti