Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 307 2003 Novērtējums: 8
Peugeot 307, 1,6 benzīns. Pirkts jauns pirms gada. Tagad nobraukti ap 20 000 km.

Tātad - auto ir ar piecām durvīm, manuālā ātrumkārba, ABS, air bag priekšā vadītājam un pasažierim, ir kondicionieris, CD ar vadību pie stūres, priekšā elektriski logi, elektriski/apsildāmi spoguļi. Cena Ls 9680. Maksimālais ātrums, reāli pārbaudīts Vācijā uz bāņa, drusku virs 185 km/h.

Uzrāviens tieši pietiekams, lai normāli apdzītu fūri, kas kustās 90 km/h. Ar normāli ir domāts, ka, ja apdzen objektīvi gana drošā situācijā (pretimbraucošais, ja arī ir redzams, tad reāli tālu), tad nav jāuztraucas par jaudas trūkumu. Taču, ja svarīgi ir vienmēr no krustojuma aizlidot pirmajam, tad, protams, vajag citu mašīnu. Braucot īstos kalnu ceļos (Alpos) gan uzrāviena vairs nav nekāda, bet tajā pat laikā no punkta A uz punktu B arī kalnos aizbraukt nav problēma. Degvielas patēriņš nav ļoti liels, bet arī nav speciāli ekonomisks. Jāteic, ka neesmu mēģinājis ļoti precīzi to noteikt, bet ir sajūta, ka Rīgas satiksmē tuvojas pat 10 litriem uz 100km. Laikam tam 1,6 motorītim nav nemaz tik viegli vilkt salīdzinoši pasmago auto - pilna masa 1693kg.

Priekšā vadītājam un pasažierim ir ļoooti daudz telpas. Tā kā esmu pagara auguma, tas man nav mazsvarīgi. Agrāk braucu ar vidējās klases auto, kur bija krietni saspiestāk. Dažreiz 307tajam pārmet saspiestību aizmugurē, bet domāju, kas tas īstenībā ir mazāk objektīvs pārmetums, cik nelielas saspiestības sajūta, ja nule kā pārsēžas no priekšējā sēdekļa. Tā kā nevedu lielas mantas, tad bagāžnieka lielums man ir pilnīgi pietiekams. Viss aizmugurējais sēdeklis gan kopumā, gan pa daļām ir nolaižams un arī izņemams pavisam.

Sēdēšana ir nedaudz kā minivenā, t. i. var sēdēt visai augstu. Gaumes lieta, bet man šāda sēdēšana ļoti patīk. Priekšējais stikls ir milzīgs, bet tā balsti mēdz traucēt sānskatu, piemēram, izbraucot uz galvenā ceļa. Tā laikam viena neizbēgama problēma, kas "pārņemta" no miniveniem...

Mašīna ir ļoti stabila pie jebkura ātruma. Balstiekārta ir pacieta, stūrēšana precīza, stūre ļoti viegla. Auto ir diezgan kluss arī pie paliela ātruma. Ātrumu pārslēgšana ir normāla - neesmu ievērojis ne ko nedz speciāli sliktu, nedz speciāli slavējamu. Varbūt ir daži auto, kuriem robos var ielikt vēl vieglāk, bet nedomāju ka tā ir problēma. Par ārējo dizainu neko neteikšu, jo katrs tāpat zina, kā izskatās 307tais. Salons un panelis nav nekāds luksus, bet panelim lietotā plastmasa ir pamīksta (tātad vismaz pagaidām negrab) un visai patīkama. Uz paneļa papildus tam, kas ir visiem auto, var redzēt eļļas līmeni (pie izslēgta dzinēja), ārējo gaisa temperatūru, datumu u. tml. niekus. Liela "cimdu kaste", kas, ja ieslēdz kondicionieri un pagriež attiecīgu vārstu pašā "bardačokā", ir pārvēršama arī par ledusskapi.

Ir arī bijušas šādas tādas problēmas. Vispār 307tajiem laikam jau ir izveidojusies visai slikta slava kvalitātes ziņā. Manējam pa šo laiku nav bijis neviena nopietna defekta (trīsreiz nospļaujos…), bet daži, konkrēti trīs sīkumi. Tiesa, jāņem vērā, ka, ja neskaita atsevišķas situācijas, braucu mierīgi. Tātad ne ar ko ekstrēmu šo auto neesmu pārbaudījis.

Jau no paša sākuma pagrieziena rādītājs pēc straujāka labā pagrieziena, automātiski slēdzās kreisajā stāvoklī. Lauva auto kaut ko tur regulēja vienreiz, regulēja otrreiz, regulēja trešreiz. Tas līdzēja uz pāris nedēļām, un sāka jau kaitināt. Bet man vienreiz paveicās, kad šī "burvīgā" svira nez kāpēc iesprūda un bez manas īpašas piepūles salūza tā, ka pat no sevis vairs atpakaļ neslēdzās vispār. Nu tad to nomainīja garantijas ietvaros, un nu jau trīs mēnešus par pagriezienu problēmām vairs nav jādomā.

Otrais - ziemā iesprūda vienas aizmugurējās sānu durvis. Vairs vaļā nenāca un viss. To servisā ātri sataisīja, un problēmu vairs nav.

Trešais un patlaban kaitinošākais. Priekšā zem radiatora ir idiotisks plastmasas aizsargs, kas laikam nav īsti pieskrūvējams. Kā to pieskrūvē, tā pēc laika tas atkal ir pusnokritis un pretīgi grab. Līdz ar to ir sajūta, ka vienas stulbas detaļas dēļ it kā viss auto grab. Salonā un citur nekādu graboņu neesmu konstatējis. Tiešām nezinu, vai servisā to aizsargu vienkārši nejēdz kā nākas pieskrūvēt vai arī tas vispār nav pieskrūvējams.

Apkopojot: ja spriež pēc šī viena eksemplāra, šis ir diezgan labi aprīkots, ērts un glīts auto ar ikdienas lietošanai solīdiem braukšanas parametriem par tiešām ekonomisku cenu. Ēnas puse ir salikšanas kvalitāte, kas vismaz sīkumos izpaužas kā nepietiekama. Domāju, ka par to divas acis var nomest - īsti attaisnojama šāda paviršība nav. Tāpēc kopvērtējums 8.
Pūķis @ 20.jūlijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
Archie 20.jūlijs 2004 17:07
0 0 Atbildēt

"par tiešām ekonomisku cenu"...nu man īsti tā nešķiet :)

arba 20.jūlijs 2004 19:50
0 0 Atbildēt

par to pagriezienu slēdzi dzirdēts arī no citiem

dieselvictim 20.jūlijs 2004 21:02
0 0 Atbildēt

HAaaaa 1.6l mopeedu nopirki :D vareetu pasviest dziiparus, cik rij pilseeta?!?!?! Es prognozeeeju, ka ne mazaak kaa 10l uz 100km. Noveelu biezhu Statoil apmekleeshanu arii turpmaak:)
I am a diesel victim!!!

nazis 20.jūlijs 2004 21:29
0 0 Atbildēt

Tu neesi pirmais , kas 307 piemin šīs pašas problēmas , tai skaitā durvis un kartera aizsargu.Katram auto ir bērnības slimības , kas ir varonīgi jāpārvar , bet frančiem problēmas jānovērš ar savu izdomu - tas būs ātrāk un loģiskāk , nevis mēģināt to sagaidīt no servisa "speciem". Un nav ko stāstīt , ka 307 ir mazs - es braucu ar 205 , un pilsētai pietiek atliektiem galiem.

kaifarix 21.jūlijs 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Tikai 20 000 gadaa! Tad nafig vajag masiinu, taa jau Riigaa pietiek sastreegumu un loxu pie stuures.

general 22.jūlijs 2004 12:06
0 0 Atbildēt

+ veel vienam taadam- jau pirmajaa ziemaa nez kaapeec iesala rokjenes trosiite, veelaak noblokjeejaas bagaazhnieka atsleega, arii tas gljuks ar pagriezienraadiitaaju, + veel nepilnu gadu braucot shofera puses paklaajinjaa ir 2 riktiigi caurumi izdilushi, laikam ekonomiskie paklaajinji ;)

Aldis 18.septembris 2004 22:27
0 0 Atbildēt

Man ar'i 307 1.6. >30000.
Kas attiecas uz pagrieziena kloki - laikam tas ir Pugeot efekts nevis defekts :-). Es domaaju, ka braukt nemaaku, bet ja citiem tas pats gadaas ...
Latvijas apstaakliem 1.6 pilniigi pietiekama dinamika. Kalnainaakos apvidos ne pa visam.
Vins miil dzert kvalitatiivu degvielu. Tankojoties Polijaa,Slovaakijaau saaka teereet 6-6.5 L/100. Latvijaa nekaadi nesanaak zem 7.5-8L. Ziemaa visi 10L uz 100km.
Kaut kas grab sofera durviis.
Salons ir eerts. Gan prieksaa dan aizmuguree. Pietiek vietas pat aiz maniem 1.90. Sis bija viens no testa momentiem perkot jaunu masiinu - vai deels varees aiz manis iesesties vai nee. Sim auto atzinums bija OK - liidz skolai aizbraukt vareesu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti