Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 1986 Novērtējums: 7
Šis bija mans pirmais autinsh dzīvē. Bija jo beigās vairāk sanāca remontēt nekā braukt. Nopārdevu.
Mazda 626, '86 gada, automāts, 2.0 karburātors, sedans. Aprīkots tīri labi: elektrtiskā lūka, centrālā atslēga, samta salons, visi logi elektroniski, audio, gigitālais pulkstenis stūres pastiprinātājs, stūres augstuma regulēšana. Vislabāk man patika, ka vadītāja sēdeklis regulējas vismaz piecos dažādos veidos.
Autinsh tika iegādāts pirms 2,5 gadiem pa 900$ ar 250 tk noskrējienu. Iespējams ka bija kruķīts bet mans meistars pārliecinošus pierādījumus tam tehniskajā un vizuālajā zinjā neatrada. Arī pēc csdd datiem vismaz tos piecus gadus kamer autinsh bija LV neizskatijas ka nobraukums butu krukjiits atpakalj. Kopā pa shiem 2,5 gadiem ar savu mazdinju nobraucu kadus 40 000 km. Pievīla tikai kadas 2 reizes, arī par laimi tikai pilsētā. Vienreiz izbeidzās benzīna sūknis, otrreiz karburātorā pludinsh iekērās.
Par remontiem: uzreiz pēc iegādes vajadzēja savest nedaudz ritosho kartiba:
1 lodveida atbalsts, paris putekljgumijas, vel tur kkaadi 4 stieniishi ar buksēm. Vajadzēja nomainīt vidējo izpūtēja trubu un citu bāku, jo vecā bija caura kā siets(slimība shim modelim, rusē nezēlīgi) + eljas un filtri.
Kopā pirmais remonts izmaksāja ~150 Ls. Tad gadu braucu bez bēdu.
Pēc tam sākās: aizmugurē atnirdzās bremzes, nosprāga benziin sūknis un aizdedze, karburātorā iekjērās pludinsh, vajadzēja pārlasīt visu prieksheejo ritosho jo kaa sāka kljimerēties garvienu vietu sabira kkur citur. isak sakot pusotra gada laikā viss pa biskinam bira nost. kopā pa 2 gadiem saliku autinjaa ap 500 Ls.
Vienigais kas nepievīla bija motors un automātiskā kārba. Motors gan ēda ap 1l eljas uz 10 k bet tā citu problēmu nebija, ziemā leca ar 1 reizi. Automātiskā kārba par brīnumu strādāja ideāli. Rāviens bija netipiski labs prieksh tik vecas kārbas un motora. Vismaz meistars par to kārbu brīnijās ka shii tik ilgi turot. kad nopārdevu autinju bija gandriiz 300 tk jau noskrējis. sēņotājs arī nekāds neesmu. taa kaa spriediet pashi par karbas izturību...

+ salīdzinoshi labs aprīkojums
dinamiska uz shosejas un pilsētā
izturīga automātiskā kārba
ērti sēdekļi
lētas detaļas, arī šrotos visu var atrast
nekas salonā negrab
mīksta gaita
- daudz ēd benzīnu prieksh shodienas 11 l pa pilseetu. 9,5 -10 l pa shoseju. vidēji 10 l brauc kā gribi, arī sēnjojot vai visu laiku spiezot liidz 4,5 rpm.
auto vecums tāpēc arī biežie remonti
bākas rūsēšana, ielikta bija pilniigi neruuseejusi no diizelja un pēc gada jau pilna baaka ar ruusu un muuziigi degvielas filtrs pec 2000 km jaamaina.
virsbūves dizains konkrēti novecojis, stūrains
kopumā man par autinju ir pozitīvas atminjas. kā nekā pirmais autinsh. kas tik kopaa nav piedziivots...
vecs autinsh ir vecs autinsh neatkariigi no modelja. visu jau nekad nenomainiisi. (saku pec pieredzes, draugam ir audi coupe taa pasha gada, nopirka labaa staaavoklii, 6 meeneshus viss bija ok un tagad viss pec kartas saak birt nost) labak piekrat naudinju un nopirkt jaunaaku vai arii mekleet labaa staavoklii.
MiX @ 21.jūlijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
MiX 21.jūlijs 2004 13:37
0 0 Atbildēt

vel pie - aizmirsu pierakstīt koroziju. manam tā nebija aktuāla problēma jo iepriekšējais saimnieks arkas un apakshu bija speciali apstradajis ta ka tur nekas neruseja bet kapota malinja un virsbuve kur kkas ieskrambaats gan momentaali saak ruseet. un pie tam diezgan ātri izplešas tā rūsa. rūsē tā bundža konkrēti ja neuzmana.

Kamikadze 21.jūlijs 2004 16:36
0 0 Atbildēt

aha, piekriitu par koroziju, it sevishkji pakaljeejaas arkas ruusee, ja nekas nav dariits ... tad veel arii elljas pateerinjsh ir raksturiigs defekts un arii baakas ruuseeshana ... maneejai ex 626 mazdai arii ar 2.0 karbuuzjmotoru pateerinjsh pilseetaa bija 15-16 litri uz sotaku :)

STALINS 21.jūlijs 2004 20:36
0 0 Atbildēt

Arī biju šādas mazdas īpašnieks, tika pabraukta divdurvīgā1985 gada-visumā piekrītu uzrakstītajam, tikai par mīksto gaitu- gaita viscietākā no visām mašīnām ar kurām ir braukts,stabilitāte gan normāla, bet ne vairāk.

Kamikadze 22.jūlijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

aha, cieta nemeeraa bij arii maneejaa divdurvjniece, mosh sedani un hechbeki bij miiksti, bet nu sanaak, ka kupejnieces taas cietaas, riktiigi zobu klabinaamie :) nez, veco kupejmazdu vareeja mieriigi liikumos kraameet iekshaa hodaa, nebij nekaadu probzu ar stabilitaati arii normaali ieminot griidaa ... tik vien kaa tas degvielas pateerinjsh un stulbais karbuuzis, ko nevareeja nevienaa servisaa sareguleet normaali

Nikole 3.augusts 2004 16:41
0 0 Atbildēt

Braucu, braucu un cauri. Motors strādā, it kā viss notiek, bet riteņi negriežas. Kārba automāts. Varbūt kāds var pateikt, kur vaina melējama.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti