Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi C4 1991 Novērtējums: 8
rakstiisju iisi, lai piedod kritikji. taa nu sanaaca ka kaut kas iekoda un viena C4 vietaa ir cits C4, jeb Audi100.

Gribu teikt dazjus vaardus uz atvadaam. Nobraucu 3,5 gadus no tiem 3 ar gaazi. Probleemas bija visaadas par to jau rakstiiju ieprieksj.

gribu atziimeet fantastisko ilgmuuziibu motoram, jo objektiivi jaaveertee bija nobraucis jau ap 500.000 km!kompresija un eljas spiediens absoluuti bez probleemaam... pat sajuuga disks domaaju originaalais... nu nav tur neviens nagus baazis.

taatad kad nopirku uz odometra bija 200.000km reaali saliidzinot (neteiksju ar ko) tas skaitlis bija vismaz X 2!!!!

nu tad ieprieks mineetaas suudziibas, jeb aprakstus uzskatu par normaalaam... :)

taatad izturiigs, neruusee, eerts, elja nekur netek.... nepatika nabadziigais apriikojums. detaljas bez maz vai ieguustamas jebkuraa laikaa un vietaa un resurs nav nemaz tik mazs, ja njem veeraa patiesos noskreejienu.

vaacu masiiniiteem ir viens defekts ar reaalo noskreejienu aarkaartiigi gruuti ieguut... kaa rezultaataa zeelabas par vaajo izturiibu.. kaut gan varbuut vajadzeetu otraadaakk..
sisru(vulgaris) @ 22.jūlijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
Kasinsh 22.jūlijs 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Tā nu tas ir - kā sacījuši vairāki profesionāli autotirgoņi, no Vācijas ar vislielākajiem noskrējieniem pie mums tiek vesti AUDI C4; A6, BMW 5 series un 7 series, OPEL OMEGA u.c. "lielie" auto...
Un nevajag to uztvert kā kaut ko ārkārtēju, ja uz odometra stāv 300 tkm un vairak. Tā ir norma!
Tas tikai LV visas mašīnas ir ar 175 tkm noskrējieniem ...

sisru-ursis 22.jūlijs 2004 20:11
0 0 Atbildēt

ja to uznjemtu kaa krenkji nebuut njeemis liidziigu:) zeel ka motora elektronika slikti pienjem gaazi,ja nee buutu jau shim ar uzlikta...tomeer ekonomija kaut 30%,jeb ap 7,5/100 km benziina vai 10,5/100 gaaze.netur benziina spiediena regulators(integraalais benz sped regulators) - Auto riga daargs..lietots gruuti mekleejams.tas ir benziina sukknis visu laiku darbaa un sjim regulatoram pieved infu ka piespiedu tuksgaitas reziims un shis nosleedz benziina padevi uz sprauslaam - bet nespeej to dariit ilgstosji...saak laist garaam benziinu un tas jau neder benziins+gaaze.tas arii bija vieniigais iemesls vairs nelikt gaazi :( :( :(

FF 23.jūlijs 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Aber kāds īsti ir tas motoriņš, kurš to gāzi nepanesa?

Kamikadze 23.jūlijs 2004 9:53
0 0 Atbildēt

sisru-ursis, benjas suuknis shancee, kad brauc uz gaazi? :) nu moins :) man domaat, ka uz gaazi braucot to benjas suukni normaali uzstaadiita gaazes iekaarta atrubii nafig nost, bet nu es jau neesmu specs ;)

ursis 23.jūlijs 2004 20:12
0 0 Atbildēt

suukni atsleedz"vecajiem"inzektoriem.shim jau kompis un tikliidz pazuud spiediens magistraalee taa saakas nesaskanjas ar kompi,jeb tuksgaitu.

arri autogaze.lv neko savaadaku nemaak padariit,jo panjeema jau nikis paintereseeties par citiem risinaajumiem:) motors 2.0E AAD 85kw.iesprice elektroniskaa ar meh sprauslaam.ir liidziigs 2.0E un elektroniski vadaamaam sprauslaam un tiem pasjiem 85kw(115zs) tam varbuut savaadaak.un monospricei ar daudz mazaakiem kw(laikam 68) ja tur atsleedz suukni un miers...tik nu tie motori ir nu dikti vaaji...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti