Nedaudz pastastisu par Mazda 323 sedans, 1.6i, 16 Valve. Auto tika nopirkts 1993 gada rudeni pilnigi jauns uz spidometra bija visas nullites. Ar masinu tika braukts loti daudz 5 gadu laika 260000 t. k., 70/30 asfalts/zemes ceļs. Mainīts so gadu laika bija nedaudz rekinot, ka braukts tikai pa Latviju. Nomainits papildus tikai bija amortizatori, bet ari tikai pec cetriem gadiem. Vairak pie ritosas un motora neviens nelida, iznemot ellu, filtrus, siksnas, bremzes. Leca pie visiem minusiem un nevienreiz nepalikam cela vidu. Celien loti labs, dzinejs pajaudigs, mil lielus apgrizienus virs 3 tukstosiem. Kluss, nekas negrabeja, regulari izdega tuvas gaismas un bremzu gaisminas. Turas loti labi uz cela ziema laba caurejamiba.
Degvielas paterins ap 7 litri atkarība no brauksanas stila.
Bija sista 3 reizes so 5 gadu laika. Vienreiz pamatigi visa bija sanurcita ka papirs, bet labi meistari tajos laikos sataisija pa 2 menesiem un bija ka jauna. Otras divas reizes mazas avarijas, bez lieliem ieguldijumiem. Masina bija firmas un netika zelota nemaz. Komforts labs, bez ekstram gan autins, ietilpigs un izturigs, detalas padargas vismaz tajos laikos bija. Auto tika pardots 1998. gada. pa 2000 dolariem reala cena pec amortizacijas un nolietojuma un nobraukuma aprekina. Auto nopirka uzreiz pirmais, kas skatijas un brauc vel sodien neskatoties uz visu un ir apmierinats. Secinajumus izdariet pasi. Visu cienu Japaniem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jasaka, ka izklausas pec taupiga cilveka sapnu auto...
Auto stavoklis ir atkarīgs tikai un vienīgi no ta saimnieka.