Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi Audi 80 2,0 16v 1991 Novērtējums: 7
Ar so Audi braucu jau aptuveni kadu gadu. Ir braukts ari ar citiem auto tapec varu izteikt personigos secinajumus.
Vispirms jau par komfortu - patik ka salidzinajuma ar tada pasa gada citu marku autiniem sim audi negrab salons, ir pietiekami kluss (ja protams nerunajam par kadiem veciem lielizmera luksuskalases autiniem). Pie tam tiesi audim man nepatik kaut kas vaditaja sedvietas izvietojuma - ilgi sezot nogurst, ka ari nevaru pabraukt uz 90, ka kaju atslabina ta pedali spiez arvien grida. Citiem autiniem kaut ka vieglak braukt uz tiem 90. Nav daudz ekstru - el. logu utt, tacu vecajiem auto neuzskatu to par parak lielu trukumu jo nevar nekas saplist. Ir piedzivots kad ziema citam autinam attaisa elekrisko logu un tad tas noplist, ciet dabut nevar, vaks vienkarsi ja esi 100 km no majam.
Piekare - nu protams ka patikamak ir braukt ar tadu autinu kam ir neatkariga piekare, sim audi tada nav. Pie tam brauksana ir diezgan pacieta, kaut ari auto nav sedinats. Bukses un sarniri ta kartigi esmu apmainijis vienreiz, tacu jaatzime ka braucis esmu tikai kadu gadu.
Motors - 16 varstu motors iet labi, tomer lidz kadiem 2,5-3k apgriezieniem vel neko ipasu nejut. pec tam gan var just ka iedziedas. Detalas ir dargakas - zobene ar rulli ko mainiju bija kadas 2 reizes dargaka neka parastajiem modeliem. Vel par motoru - tads paskals tas ir, bet to var daleji noverst nomainot sadales varpstu kedi, biski klusaks palika. Nu vispar jasaka ka apkopes sis autins ir biski dargaks salidzinot ar kaudu parastu audi 80, tacu daudzas detalas ir tadas pasas.
Benzina paterins - arpus pilsetas uz 90 braucot ir kadi 7,5, un talak jo atrak jo vairak ed. uz 120 braucot man liekas varetu but kadi 8,5-9. pa pilsetu atkariba no noskanojuma iet kadi 9-11, ne parak trakojot un ari ne parak senojot.
Apnika rakstit.
+ letas rezerves dalas (iznemot motoru)
+ nerusejosa virsbuve
+ nav problemu servisos - neviens ne par ko nebrinas, tb mak sataisit, nevis ka ar kadu japani
+ kluss salons

- maz vietas bagaznieka (ari salons nav plass, tacu si jau nav ari kada lux klases automasina)
- neteiktu ari ka benzina paterins butu no mazakajiem, tomer visa visuma normals
- nav neatkariga piekare aizmugure, lidz ar to ir biski sliktakas sajutas salidzinot ar auto kam tada ir
- tauta runa ka zog sitos

Kopuma es par so auto liktu kadas 7 balles. Liekas ka ir pietiekami labs cilvekam kam vajag auto ar 4 durvim, saidzinosi letam apkopem un ja prasas reizi pa reizei iespiest pedali grida, jo motors cel labi. Tomer ja brauksanas stils pamata ir sportisks, domaju ka labak nemt citu auto - kvatru vai kadu sporta autinu jo tads likuma labak turetos uz cela.
dullais @ 2.augusts 2004 0:00
Visi komentāri
 
Archie 2.augusts 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Nu re - no apraksta spriežot no tā auto nekā īpaša nav, tad kāda vella pēc par šitiem jāmaksā diezgan lieli $ ? tad vēl par labu sidzeni + padārgu KASKO? kur ir tā jēga?

Lynx 2.augusts 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Sadalene ar kjeedes pievadu oooo80? 8? Vai arii gribeeji ko citu teikt?

dullais 3.augusts 2004 14:59
0 0 Atbildēt

nu es gribeju teikt to ka apmainiju nevis zobsiksnu kas ir viena gala sadalenei bet gan kedi kas pirmo sadaleni savieno ar otro otraja sadalenes gala. vopsem paradit vieglak neka izstastit.

Marts 16.augusts 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Visai objektiivs noveerteejums.. Audim lielaakais miinuss ir tas ka shis ir nu galiigi bezgaumiigs un prosts un piedevm neerts peec vella... Bavaarieshi sit pushu visos parametros...

xb2 17.augusts 2004 14:04
0 0 Atbildēt

sitiem hadene veel kuda njeslo bet jaunajiem nav labaaka par to 10x daargaaka

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti