Ford Escort 1.8 TDi
1994
Novērtējums: 7
Laikam kā jau visi fordi (nav runa par jaunajiem) lēts visos remontos un ekspluatācijas jautājumos, ja tas neskar motoru. Bet manam motors kalpo labi, tas tiek kopts un ar to arī atmaksājās. Nobraucis esmu divus gadus, remontēt nācies stāvbremzes, iespējams tāpēc ka tās regulāri neizmantoju jo bija ieķērusies trosīte. Kā arī tika nomainīti bremžu loki un kluči, vēl stabilizatoru bukses un pāris citas gumijas. Vājš posms izrādijās izpūtēja gofra. Bet tas laikam arī viss ko vajadzējis taisīt. Un tad nāk ikdienas izdevumi, tādi kā eļļas maiņa un sāpīgāka lieta ir motora siksnas maiņa, kas ir salīdzinoši dārgs proces, lai gan parēķinot ekanomiju, kas ir braucot ar dīzeli šis proces pilnībā atmaksājas. Degvielas patēriņš pa taisno un pilsētā 4-7 l/100km. Auto pietiekoši dinamisks un pateicoties turbīnai arī lielā ātrumā nekļūst gausāks. Tā braucot kaut vai ar ātrumu 130km/h nebūs problēmu pie apdzīšanas, nav nepieciešama ieskriešanās un arī degvielas patēriņš īpaši nemainās braucot arī ar lielāku ātrumu par 90km/h
Hugo
@ 13.augusts 2004 0:00
Es laikam dzvoju laukos, jo Fort remonts nemz tik lēti nemaksā(domāts daļu ziņā), Neizprotu problēmu ar siksnas maiņu(čakare ir bet nu stundas laika. Ps. sūkņa siksnu var ignorēt). Jēdziens "Nobraucis divus gadus" manā sktījumā ir pats smeiklīgākais. Pasaki aptuveni cik Km. mēnesī nobrauc. Tas parādīs patieso mašinas nolietojumu. Mans kaimiņš arī brauc katru dienu, bet gadā knapi pāri 10 000km. Bet Man mēnesī tuvu tam. Tad kuram lielāki remontizdevumi? Mans Fjords bija bez TDi. Neskatotieis uz to, esmu vedis mašīnā ļjoti tuvu 500kg. Nebija nekādu būtisku izmaiņu ne paātrinājumā, ne degvielas patēriņā. Kas attiecas uz motoru, tad tiešām zvērīga izturība. Gan uz karstumu, gan uz eļļas trūkumu.
Nezinu kā tev tur laukos, bet ja ford escort uzskata par dārgu remontos tad gan jābrauc ar velo vai sabiedrisko