Salons jaunaa tipa, pribori labi. Mikstie beņķi - super- ērta sedeshana (sorry BMW5sērija). Universāls - amortiniu arku salona aizmugurē nav, lidz ar to manaama telpas ekonomija, var kraut līdz 250kg. Dauzits no visaam puseem, bet cinkots un ruusa tikai aizmuguree apakshaa pie pakaljejaa tilta stiprinajumiem. Dizelis ar turbinu un interkuleri - nav jaaraustaas pie apdzishanas 5 robaa no 95-130 km/h. Uzvelk ka prieks. Max. atrums 175 km/h taalaak nav meeginaats (4.5t apgr./min). Noskrejiens originals 350 000 km. Daudz naudas ielikts ritoshajaa daljaa, toties 1 reizi un 2-3 gadi nekas nebirst (35 000 km gadaa), iznemot pak. tilta gultnju nomaiņa ik peec 60 000, savaadaak buus 300 Ls tilta restaureeshanai kas jau ir piedziivots. Ziemaa pielec arii pie -28 C. Pa trasi var braukt 5.5l/100km (90km/h), pilseeta min 7-8l/100km.
Drosības sajuuta zuud braucot virs 140 km/h. Paarsvara jau braucu mierīgi.
EĻĻU NEEED !!!
minusi - daargi remonti. izpuutēja pak. bundulis 90Ls! Duumo par daudz (degvielas suuknis), radiators oksidejas un izbirst sieninjas. Motors vietaam sulojas, it kaa nieks. Pakaļejais tilts - gultņu maiņa. Orginaalais kraasojums nav no labaakajiem (akmentiņi, akmentiņi). Karstaa laika jaaskataas tosola līmeni un jaapapildina 0.5 -1 L 2 meen laikaa. ABS paaraak juutigs. Pa grunts ceļu jaabrauc vai nu aatri vai nu ljoti leeni, dreb.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ak šausmas, kārtējais pierādījums ka frančus nedrīkst ņemt. Un vēl 7 ielicis. Pēc zapiņa droši vien niezēja visus 10 likt.
2 mimino
izlasīju un man nemaz neradās doma ka franču auto nevar ņemt, kas tev radīja tādas domas ?
sists, 10 gadīgs auto ar 350 000 nobraukumu, šad tad jāparemontē ?
remontējam arii, izlasi aprakstu. Bet retaak nekaa AUDI, Wolkswagenus.
kur remontejies? Un tocno tie gultni pec 60tk jamaina? man ir lidzigs, tikai 2 l benzinnieks. 1x jau nomainiju. uz grantenieka sez labi, bet apstaties del abs nav vienkarsi.. Vai Tev stures mehanisma pie si nobraukuma neparadas kaut kada grabona(TA var iziet) - man nezinams noskrejiens, bet kaut kas tads samanams..
Remonteejos pagaidaam Slokas 69, uzreiz ir jaasaka lai taisa labi savaadaak braukshu visu laiku kameer nesataisiishu. Parastaas probleemas jau sataisa sakariigi ja ir kaut kas ipashs tad var buut nesaprashanaas. ABS uz gruntsceļa ir suuds. Stuures reika ir mainiita, bet taa jau negrab, grab jau reaktiivais(stabilizatora) stienis, laikam ir jaanomaina bukses, man taa bija it kaa sharovajas grab uz bedreem bet nomaina bukses un ok. DīzeļMotoru gan Slokas ielaa nevajag reguleet, nav priboru. Brauc uz Dīzeļcentru Bukaishu ielaa. 60 000 un gultnjus jaamain 100%. 29x2 Ls + darbs.
Nevari ieteikt, kur tam motoram dabūt galvu, galvas blīvi, visus klaņus un arī kloķeni
Man arī 405 grtd, tikai 91, gada
motorīts 1.8 td ar intercool, kods AJZ