Nu es tā jūtu, ka te neviens par tādu monstru nemaz neko nav dzirdējis?! Nu tas ir labais! Lieku bīmerus tikai tā (līdz 3L motoriem) Bundžas forma vispār ideāla, lasīju, ka visi pasaules autokonserni to 83. gadā uzskatīja par veiksmīgāko risinājumu aeirodinamikā. Stiepj zvērā, čuguna galvas ļauj jāt līdz nemaņai. Tur 7 štukas pastāvīgi bez problēmām... spolē kā porš. Un tā V6 boksera motora skaņa - nu vispār uļots. Pēc maniem skaitļiem kādi pieci gabali vēl latvijā palikuši ejoši.
+ detaļas maksimāli standartizētas pēc sierra un skorpio
+ viegli ballējās ārā
+ menti netiek līdzi
+ liekās virsū turbīnas, un tad tas motors vispār ir nevaldāms
- mēdz apraut pusasis
- vērpjās kardāns
- bieži jāmaina ripuļi
- jāmaksā mentiem (ja vispār apstājos)
- otrais robs varēja būt zemāks, a to kvatras dažas tvinturbo var ielikt
- žēl, ka ražoja tikai no 83. -85. jo tipa tajos gados fords nekotējās kā sporta auto, un pircēji lohi nepirka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
JAAAA tas ir labais
Jaaa jaa tas ir monstrs ar tādu pat viens uzstādīja pasaules ātruma rekordu hečbekiem 95. gadā 350KM/h
Par 350 km/h nezinu,bet standarta baazes versija
Underneath the XR4i bonnet sat a 150bhp 2.8 litre V6, as shared with the Capri. This muscular V6 could propel the Sierra to a top speed of 128mph. Sadly the model was short lived and was replaced with the XR4x4 model in 1985.
Un zeel,bet 1983-1985, 27400 produced.
jaa,te ir paaris bildiites http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/-1274004771/gallery.ehtml
ar 150 ZS tev liek jau diizelji un par V6 boksermotoru !vispaar reeka
Eu,aa tie ripuļi, tas ir jāmaina no tazepāna uz ciklodolu vai?Bet ja nopietni, auto jau nav slikts(nebija).Pats par tādu murgoju.
nu,ja atmet gonu par kardaanu,kursh "veerpjas",aprautaam pusasiim,un "boxer" saistiibu ar forda V6 cologne dzineejiem,tad pusliidz pareizi uzrakstiits ir. tikai par tiem 7000 rpm ar garaam. reaali tam dzineejam iislaiciigi pieljaujams 6300,ilglaiciigi 6000 rpm, un apgriezienus vinsh iisteniibaa tomeer "nemiil",kaut gan ir ariidzan griezts uz 7k+ rpm...bet dzineejs visumaa ok,un to bundzu liidz simtam vinsh dabon aptuveni 8.5 sekundees....
Kur tad tu tikai taa liec tos biimereus? m?
Mart,es tos bimerus lieku visas jomas ,ja es varu ielikt 850csi bembim tad citus bembjus es netikai liksu
Nu to dod 850 BMW, vot to es gribētu redzēt. Vai nu BMW nebija normāla blīve starp sēdekli un stūri, vai nu tur vectēvs brauca
zhetons par "+ menti netiek līdzi" :D tas tieshaam ir pluss ar lielo P :) bet vispaar neatteiktos ar taadu izbraukt, nostaljgjija taa teikt :))
Neteiktu gan, ka zheel, ka shos tik maz razhoja, jo peec tam radaas XR4Ti, kas peec parametriem ir labaax, hotj i tikai ar 4iem strokjiem, bet zirgi 175...taga nestaastiishu, jo pats veel nav to zveeru dataisiijis(palicis pavisam maz), bet kad buus ielikshu savu raxtu ar :) ai, gribeejaas palieliities, mosh ir arii kaads kam shitaats zveers, neatteiktos pamainiities ar pieredzi un detaljaam....
kasix es savam xr4 ieliku 2.9 cosworth motoru bet vel nezinu ka ies