Isteniba Laguna ir 2004. gada, bet tadas opcijas te nebija : ) Ko lai saka - vajadzeja nopirkt savam zakim jaunu auto par salidzinosi nelielu budzetu. Apskrienot tirdzniecibas vietas, sanaca ta, ka neko pratigu nevar dabut, bet Laguna vismaz ir pietiekami liela un ari dizains pienemams. Ta ari palika mana izvele pie Lagunas. Panemu pasu letako versiju, kas beigu beigas izradijas pat loti pieklajigi nopakota. Ja nenem vera mazo motoru (1.6l), tad parejais ir ok - visi el. logi, lietus sensors, manuala karba, kruizs, ka jau visiem reniem ari pie stures vadama audio sistema, 16" ripuli un pat atdzesejams bardachoks : ) Patikami ir ari fakts, ka ir padomats par drosibu - ir gan prieksejie airbagi, gan ari sanu. Nedaudz nepatikami, bet pie ta ir japierod ir skanas signals, kas paliek tikai skalaks, ja neesi piespradzejies - no otras puses tas pat ir labi. Kas man patiesi nepatika - ka auto uzvedas uz cela - diezgan nestabils. Ipatnejiba - nejut atrumu. Man ir bijusi dazadi auto, gan sportiski, gan dizeli, gan jauni, gan veci, bet sis auto izcelas ar to, ka vinam atrumu vispar nejut. Degvielas paterins ir paliels, bet to var izskaidrot ar to, ka mazs motors, bet pasa bundza pietiekami liela - ir ko vilkt.
Nezinu ka bus turpmak, bet pagaidam meicha tiiri apmierinata
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
A ko, uz kondisku noznaudzies ?
Kaads jauks zoofiils...zakjiem auto peerk. Klau manam kaamim moci nevari nopirkt? :)
Esmu dzirdējis, ka šiem auto ir problēmas ar ātrumkārbu kombinācijā "automāts + sekvenciālā". Garantijas laikā puisis trīs reizes to laboja. Tā pat reizēm arī gļuko klimatkontrole.
Nu gan dziivnieku dreseetaajs mani sasmiidinaaja... labs... A laguna suuds vien ir.. nav jau gluzji japaanis, bet nu uz to pusi jau ir.
Nu puis taads skopulis. labak par to cenu vareji nopirkt mazlietotu 3-sēr e-46 jauno BMW un taa butu ista masina.
Stulbais francijas tirgus............
Muterei darbaa bija laguna kaut kaads tur turbodiesel - apmeeram 2 adu laikaa dabuuja nomainiit laikam 3 turbuiinas!!!!!!. Mozh pats braucejs bija vainiigs........
Bet nu par to 1.6. nemotoru man naak reeka. Ok, ja zakjis brauc, tad taa, bet ja redzu kaadu gjimeniiti, kurai aizmuguree uz bagaazhnieka vaaka ir ~ 1.6 benziins, es zinu, ka bez 12l pilseetaa neiztikt un uz apdziishanu vispaar nedomaat virs 100km/h
blin, tu toch esi durnis.... da nekaadu e48 nevar dabuut par taadu naudu.... ja nu vieniigi kautkaadu vecu, seshgadiigu grabazhu bez jebkaada komforta apriikojuma....
Kondishka ir, tikai aizmirsu piemetinat.
pilniba nepiekritu par slikto vadamibu,manai lagunai nak stabilitates kontrole un vel visadas ficas,xenona lampas utt.,laikam pakete labaka!Vadamiba ideala un uz cela turas ideali,baigi laba lieta ir lietus sensors un parktronic ;))
Ko darīt, ja sākot apdzīšanu pie apm.90km/h pēkšņi iedegas kvēlsveces lampiņa un zūd apgriezieni? Auto kamikadzēm:)
Nu jau kaadu gadu braucu ar 2002 gada 3.0 - V6 Lagunu (nobraukums 87000km) Visumaa esmu apmierinaats, iznjemot auto uztureeshana sanaak sameeraa daarga, jo neorginaalo detalju klaasts ir visai ierobezots, un paarsvaraa naakas pirkt originaalaas detaljas no diileriem. Vispirms pasuudzeeshos un noskaitiishu jums kas ir bijis jaamaina shii gada laikaa, kaa arii kas mani kaitina shajaa mashiinaa. Esmu restaureejis stuures pirkstus, mainiijis uzgaljus (18Ls viens), vienu amiiti (45Ls – originaalais). Pie sho detalju nolietoshanas esmu pats vainiigs, jo patiik braukt aatri arii pa bedrainiem celjiem, bet ir arii shis tas sapliisis deelj kvalitaates truukuma - piemeeram, durvju sleedzene (50Ls), un indukcijas spole vienam cilindram (65Ls). Renault meistars teica, ka indukcijas spoles esot shii auto nikis, un elektronika arii neesot no taam labaakajaam. Riepu sensorus arii atsleedzu, jo tie chakareejaas. Borta kompis ir diezgan apniciigs, jo paaraak daudz runaa un dzindzina par siikumiem, kaut gan tas meedz pateikt arii visaadas interesantas lietas – piem. "inadequate tyre pressure for current speed".
Bet visumaa njemot braukt ar sho auto ir ljoti patiikami, jo ir kluss, komfortabls, stabils - uz asfalta celjiem taa turas pat ljoti labi. Arii saansliidee, un atsleedzot ESP auto lieliski turas uz celja. Auto ir Mcfersona tipa piekare, un izsvarojums arii ir labs. Domaaju, ka ja uzliktu lielaakus ripuljus, zemaakas riepas, normaalus amiishus ( – koni, vai kaut ko tamliidziigu), cietaas atsperes, un veel sho to prieksh jaudas, tad sanaak tiiri labs bliezamais auto. Originaali auto ir 207 zirgi, un no 0-100km/h tas celj 8 sek. Domaaju, ja buutu manuaalaa, tad saakuma paatrinaajums buutu krietni labaaks Shad tad ir zeel, ka nav manuaalaa kaarba, kaut gan ar tiptronic arii var tiiri labi iztikt. Blokjis velkoshajiem arii nenaaktu par sliktu, jo atsleedzot ESP nekas tamliidziigs vairs nestraadaa. ESP sisteema arii straadaa ljoti labi. Domaaju, ka taa lieliski noder dailjaa dzimuma paarstaavjiem ziemaa. Kaut arii auto ir diezgan daargas ekplutaacijas izmaksas, neveelos no taa schirties, jo auto ir komfortabls, klussi ripo paari bedreem, un ir dinamisks. Ja uzliktu 18" diskus, pie dizaina arii gandriiz vai nevareetu piekasiities. Domaaju, ka par to cenu par kaadu to vareetu notirgot neko labaaku nedabuutu – ja nu vieniigi kaut ko divreiz vecaaku. (Mobile.de identiskas Laguna 2 tirgojas par EUR 12,500)
P.S. Kaads nezin , kur var dabuut labus amiishus par sakariigu cenu prieksh Laguna II ?
chaw! varetu but, ka Jaunajai Renault Laguna ir plastmasas virsbūves detaļas, pimēram priekšējie spārni ??