Autins tika iepirkts no pazinas februari, kas to bija nopircis pagajsgad maija pilnigi jaunu. Zelta krasa, parastie terauda 15- nieki. Nekas dizs - kondicionieris, Sony Explood CD (originalie skalruni), elektriskie spoguli, logi, prieksa 2 airbegi, dienas gaismas (kad pielaiz, tad tuvas deg bez ieslegsanas). Tika pirkts ne dizelis, jo tie dargi, ari rezerves dalas dargas. Par motoru biskin velak.
Tagad ir noskrejis jau 78 000, tacu nekadi defekti nav. Autins troksnains, motoru ari skali dzird, piekare pacieta, kaut gan standarta - labi turas uz cela, tacu grabulis drumais, it sevisci uz parbrauktuvem. Ja masina atrodas 3 videja auguma cilveki, tad pat uz nelielam bedritem ta ka sit aizmuguri cauri. Ta viniem visiem esot jau no rupnicas. Vel ari biezi arejo apgaismes iericu spuldzes izdeg, laikam tapec, ka ir ta dienasgaismu sistema, kas vinas cakare. Uz ielam daudzus 307- os esmu redzejis ar izdegusam lampam. Vienreiz gadijas braukt, kad deg prieksa tikai viens gabarits un otrs tuvais, aizmugure viens gabarits un viens numura apgaismotajs. Cakarejas ari sinhronizators - kad atri sprauz no otra tresaja, sis nokraksc, negrib lekt ieksa - tikai ar kavesanos. Vel aizmugurejai kreisai durvij rokturis ne vienmer strada. Tacu tie visi ir sikumi.
Bet ta vagis labais. Ists kasamais aparats - stabils, bremzes realas, vel kruta, ka bremzu pedalits vieglins, vieglins, bet kad iespiez, tad pasazierim galva stikla. Ari Auto Bild bija rakstits, ka apstasanas cels no 100-0 sporta masinas cienigs. Sture ari asa un autins pamazs - labi manevrejas un ir tik ziperigs... Kapec? Tapec, ka zem haubes 2.0i 16V DOHCinieks, jaudigakais, kads tadiem nak. Nu veci, prieks pasmasas 1200kg 140 zirgi diezgan labi cel... Vienigi maksimalais griezes moments sasniedzas tikai pie 4100 apgr. - tatad augstu apgriezienu motors. Ta ari ir - maksimala jauda pie 6000 apgr. un aiz 4000 paveras istais celiens. Nu cel tiesam labi - vienreiz vienam Corrado G60 pakala noturejos. Pirmais - 6500 apgr., otrais 6000 - 90 km/h, tresais, un tad jau jabremze, jo pa pilsetu vairak nevar. Motors pie 4500 smuki sak rekt, varu iedomaties, ka butu ar sporta filtru un izputeju (ne tikai skana). Apgriezieni sim tiesam nav nekada problema - 6700 mierigi dzied bez grutibam, tikai raustas no ierobezotaja. Ar otro uz slapja asfalta spole ta ka dulls, iet taisni, riepas sausas. Mja, lido labi, tacu paterinu zem 8 - 9 l nevar dabut. Bet tas seviski netrauce, jo maksimalais paterins, kas ir 10 - 11 l un ir tad, kad no Talsiem uz Rigu atbrauc pa stundu. Izspests ir 180 uz bana ar 3 cilvekiem salona, bet seit, Latvija 170 nav problema, pat uz cela Ogre - Tinuzi. Nu tirakais mauksanai pa pilsetu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tur uz cela Ogre-Tinuzi ir tadas vilnjveidigas bedrites,kuras tevi vien gaida :)
Mans paziņa sev paņēma jaunu 307. ar 1.6 motoru. Pabrauca pusotru gadu un - pārdeva. Lai arī bija nolēmis braukāt visu līzinga termiņu - 4 gadus. Tipa, sacīja, ka apnicis tas grabulis :)
Pašam arī gadījās pavizināties - varu teikt tikai to labāko. Jā, skaļš gan... Bet pārējais ir O.K.
Es arii ar taadu braucu. Viss ir super. BET!!!!! TAA GRABEESHANA!!!!! Es pat nesaprotu, kas tur grab. Apakshaa visaadas plastmasas, bet taas it kaa stingri pieskruuveetas. Bet skan grabulis kaut kur no priekshas, it kaa plastmasas grabulju bunte buutu piesieta:))) Varbuut kaads ir tik gudrs, ka zinaatu teikt, kaa to grabeeshanu mazinaat???
Pagriez skalaak muziku un buus OK
Lai negrabētu pa šuvēm vajag sapūst silikonu, būs OK. Tas mīkstina berzi un skaņa pazūd. Tā vismaz man izdevās novērst daļu no skaņām. Bet vispār es negribētu piekrist ka autiņš ir tik skaļš ar grabēšanu, bet tas laikam tikai man!
Ja 307 ieliek mnormaalu muzonu, tad vispaar nenormaali visi plastmasi aizmuguree siic un grab. It sevishkji Bagaznieka vaaka ieksheejaa apdare. Drausmas!
Gāja labi, līdz nopirku sev A90 2.2...