Nu taa. Nopirku apmeeram pusgadinu atpakal. No skata taa nekas. Bet bet bet. Pec nopirksanas uzbraucu uz stenda. Trali vali. Tur ruusa tur ruusa Slieksnu kaa taadu visp. nava! ;) utt utp. Bet za to kaads raaviens ak sausmas. Motors Paarlasiits jauna klokene, virsuzli, klani, galva, benzolisuuknis, udensuknis, pusasis, Pipercross gaisa filtrs, 15" diski ar plaanaam riepinaam 55mm, Jaunas prieksejas bremzes un visi supporti, Uzmetinaaja man lielas platas arkas jo vecajaas ngaaja riepas iegsaa ;).. Motoram u jaudas stenda virs 140HP. Uzlikti jauni slieksni utt utp. Bet grabulis gan baigais. Tagad mekleju orginalo GSi spoileri. Masiina bijusi bik sista un staav parastais spoilers. Isteniibaa loti labs auto ar nenokaujamu motoru. Bet ruuseklis gan baigais. Iesaku visiem parmonteet Logu apsmidzinasanas bacoku uz citu vietu tas i viens no iemesliem kapeec russee taja pusee spaarns ;)
+ stabila uz cela
+ jaudiigs
+ samera viegls un mazins auto
+ luuka
+ el. spidometeris
- nav el. paketes
- ruuseklis (Vienigais kas laikam neruusee ir rezerves ritena nodaliijums ;)
- nav stures pastiprinataja
- judzas ta pati elektronika kas jau ir iegsa nerunajot par jebko citu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
:) Man tāds bija, tikai ar 1.8 Gsi 115zs motoru. Likās īsts spridzeklis. Pilnīgi piekrītu visam tavam rakstītajam.
Nu ko lai saka, man ar bija Kadetinsh 1.8 GSi ar tie pashi 115 Zs. Gaaja smuki tachu arii ruusee, pat astronomiskos aatrumos. Motors piekriitu nenokaujams. Pats ar otro un pat tresho aatrumu esmu spoleejis :) Taa ka nu lai veicas. Galvenais lai kuzovs labs :)
Vecīt, vai neesi padomājis, ka šitai rūsas čupai motors var aizskriet, bet Tu pats palikt sēžot?
Vēl ielikt 8 balles. Nu baigais sviests.
njaa :) Pipercross gaisa filtrs :)))))) 140 zs uz stenda? :)) labi, neteikshu neko :)
Veselu romānu varētu sarakstīt par Kadiķi 1,8GSI. Biju lietojis,(neskaitot VAZmašīnas) Pasat 1,6 arī 1,8, tad Siera 2.0. Nav iespēju salīdzināt, ne uzrāvienu, ne stabilitāti (kamēr nenomainiju amortizatorus), arī degvielas patēriņš. Darot visu iespējamo vairāk par 8l. uz 100km. neēda(tai laikā gan 95E maksāja lētāk ,kā kriesais DD tagad). Nu bet visam pāri ELEKTRONISKAIS PANELIS!!! Pat CP vairāk uzmanības pievērsa panelim, kā maniem papīriem. Korozijai diemžēl pakļauti visi Opeļi. Nu 15'' diski 55mm riepiņas, protams stūri būs grūti grozīt. Apskaties tehnisko specifikāciju, kādi ripuļi paredzēti. Ar savējo novilku 500 000km, bet ar elektroniku nekādu būtisku problēmu nebija. Vienīgi indukcijas spole, bet no VAZ 2108 gāja bez problēmām. Visā visumā, ja pietrūkst naudas Porshe utt. ,tad pārējiem var ielikt!!!
jaa. rubrikaa par kadett 16v jav rakstiju ka GSI auto - cepuri nost. es tik nesaprotu kaa Tev no parastaa 2.o izdevies izvilinaat 140zs. parasti tada jauda ir tikai DOHC motoriem. Panelis arii rulle, manejam tadspac. manejais ir 89.gada, kurs no 95 lidz 03 vienkarsi galbajas. bet pat n o staveshanas arkas aizmuguree izruseja. Bet nekas vairaak. tacu Tu pieskati vai motortelpaa kuzovam neparaadas plaisas, jo kad manejam bija DOHC motors, prieksu burtiski rava nost - paradijaas plaisas arii bez visas rusas. tas shiem njiprajiem nav izdomats lidz galam.
devills2003: man ar ir opel 2.0i GSI. itkā baigais zvērs. manējais nerūsē(vajega vienkārši labi apstrādāt). tacu dzinējs ir baigi jūtīgs. Sākumā nejauktais motors uz stenda rādija 125Zs. taču pēc neliela dragreisa ar beigās nelielu avāriju(mani izstūma piebakstot aiz pakalas stūra kad ātrums bija pāri 190(īsti nezinu taču menti lai uzvārītos teica ma bija pie 200.) pēc šī brauciena tprāvās šāles un kaloķene zila. Vainīga elļošanās sistēma-pēc trieviena aizvērās. Ja kāds var piedāvāt motoru tad (devills2003@inbox.lv)
devills2003: man ar ir opel 2.0i GSI. itkā baigais zvērs. manējais nerūsē(vajega vienkārši labi apstrādāt). tacu dzinējs ir baigi jūtīgs. Sākumā nejauktais motors uz stenda rādija 125Zs. taču pēc neliela dragreisa ar beigās nelielu avāriju(mani izstūma piebakstot aiz pakalas stūra kad ātrums bija pāri 190(īsti nezinu taču menti lai uzvārītos teica ma bija pie 200.) pēc šī brauciena tprāvās šāles un kaloķene zila. Vainīga elļošanās sistēma-pēc trieviena aizvērās. Ja kāds var piedāvāt motoru tad (devills2003@inbox.lv)
devills2003: man ar ir opel 2.0i GSI. itkā baigais zvērs. manējais nerūsē(vajega vienkārši labi apstrādāt). tacu dzinējs ir baigi jūtīgs. Sākumā nejauktais motors uz stenda rādija 125Zs. taču pēc neliela dragreisa ar beigās nelielu avāriju(mani izstūma piebakstot aiz pakalas stūra kad ātrums bija pāri 190(īsti nezinu taču menti lai uzvārītos teica ma bija pie 200.) pēc šī brauciena tprāvās šāles un kaloķene zila. Vainīga elļošanās sistēma-pēc trieviena aizvērās. Ja kāds var piedāvāt motoru tad (devills2003@inbox.lv)
Pilniibaa piekriitu autoram. Galvenaa probleema - ruusa. Pasham nelabi palikaas, kad 5 minuutes peec tam, kad biju nodevis 195 km/h pa D-pils shoseju, naacaas ievilkt vecu zirzguli, kaa rezultaataa noluuza prieksheejais rats!:) Kronsteini atdaliijaas no kuzova, pusass izliida un rats knapi pie atsperes un amiisha palika karaajoties.
Klokjene sjitiem gsi ir pilnīgs mēsls,pats zinu,jo man tāds brīnums pašam ir.Divas origjinālās klokjenes nomainiju, abas neizturēja, beigās dabūju no omegas, pagaidām nesūdzos.Isaku visiem gsi īpašniekiem- lejiet cik vien var labu eļļu, un ar aukstu motoru (īpaši ziemā) negāzējiet.
Super mašīna, man pirmais auto bija ar kadets, bet ne GSI, dīvaini, bet priekš 86.gada virsbūve bija ļoti laba, lai gan tika pārmetināta un apstrādāta, tad gan viņa ir ļoti ilgam laikam..