Neliels apraksts par manu auto. С-3- А
Ražošanas gads: 1958-1966-1970
2- vietīgi invalīdu motorratiņi ar aizmugurē novietotu motoru
motors: Иж-49 8z. s./3200abgr/min, 1- cilindra ar gaisa dzesēšanu, karburātors, 2- taktu, 346 kub. cm
Pārnesumu kārba: 4 ātrumi
Garums: 2625мм, platums: 1316мм, augstums: 1380мм
Svars: 455 kg.
Maksimālais ātrums: 40 km/h (Pats esmu braucis uz 60 km/h)
Riepu izmēri: 5,00-10 collas.
Bāka: 12 l
degvielas patēriņš: 7-8 l/100км
Iegādāju pirms 9 gadiem diezgan bēdīgā stāvoklī. Nācās pēc paša iespējām restaurēt.
Mans komentārs par šo auto varētu būt šāds: Loti laba manevrētspēja, tāliem pārbraucieniem nav domāts, jo sēdekļi ir samērā neērti, uzliekot jumtu ir diezgan slikta redzamība, piekļūšana pie motora arī samērā neērta. Taču neņemot vērā visu iepriekš minēto apbrīnojami jauks auto. Starpcitu mazākais no PSRS ražotajiem auto.
Rezultāts redzams bildēs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Diemžēl nesanāca pievienot bildes. Bildes atrodas iekš inbox foto "meieriitis"
kur ta i taas bildes?
Visu cienu saimniekam, smuks autins:)
Pateicos! :)
Pateicos! :)
Es jau nu autora vietaa nenotureetos - liktu shim auto atziimi 9 :) Tieshaam jauks un unikaals!
Zinu vienu cilvēku, kurš šādu aparātu tagad tirgo. Tiesa gan, jārestaurē :)
Prasa 500 Ls...
Es atkal zinu kur par briivu meetaajaas regulaaraas invalidkas bundza bez motora.Kautkas jau varbuut tur veel ir ok
labs :)
Kurā vieta ta ir tā kas mētājas par brīvu
un kur ir par Ls 500
lūdzu uz privāto
Malacis!!!
Respect, vecīt.
"Operacija "I"".... :-D :-D :-D
Patīkams moments ir tas, ka uz atpakaļu var braukt tikpat ātri cik uz priekšu! Protams ja varnostūrēt t.i. 4 ātrumi uz prieķšu un 4 atpakaļ :):):)
Hee, a tas nav tas, kas Juurmalas muzejaa staav, nu tur mochi da autinji visaadi? Tas jau reaalais brelokautinjsh:) Veciit, monstris, ka dabuuji pie dziiviibas!!! Super!!
vairs nestāv. palūdza atbrīvot telpu. tagad stāv vietā kur citi ļautiņi vairs nevar papriecēt acis!