Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 525i Touring 1995 Novērtējums: 7
Iepirku jamo 2004. gada februārī. Uz doto brīdi noskrējis pa Latviju autiņš ir 10k. Laboti ir tikai daži sīkumi motorā kā arī pāris lampiņas nomainītas, taču tuvojas vidēji nopietns piekares remonts uz apmēram 100-150 Ls. Arī motors jāsāk labot. Tiko nopirkts, autiņš gāja klusi, kas ir raksturīgi 5 sērijai. Tagad daudzkas jānomaina, lai atkal varētu izbaudīt klusumu salonā pat pie 90 km/h.
Salons ērts un vizuāli pievilcīgs. Tikai aizmugurē vietas mazāk kā pasātam. Visādi elektoniskie sīkumi atstāj patīkamu iespaidu(kamēr strādā). Virsbūves konstrukcija neļauj baudīt īpašo sedana klusumu, jo tomēr tas'bagāžnieka pārvalks grab, lai arī kā es to censtos nostiprināt.
Degvielas patēriņš(autom. kārba) atbilstoši auto izmēriem un dzinēja izdilumam - šoseja ~8 l, pilsēta ~13 l, vidējais ~10 l.

Rezumē:
+skaists auto(gaumes lieta)
+ērta sēdpozīcija vadītājam un blakussēdētājam
+var daudz ko iekraut
+jaudīgs un dinamisks(pat ar padilušu dzinēju)
+labi padodas vizuālai uzlabošanai
+nākošais auto arī būs BMW
- tomēr sit pa kabatu degvielas patēriņš
- samērā dārgi remonti(zinu no cik Ls jau būs jāšķiras)
- kaut kā tomēr ātri lūzt(varbūt vienkārši nepaveicās)

Atzīme dota uz konkrēto laika posmu, taču gribas domāt, ka tā uzlabosies.
Tridents @ 17.septembris 2004 0:00
Visi komentāri
 
betons 17.septembris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

visi tie bmw luust.;to tik dzirdi ts saluust tas . zb korea rulz.

MOnk 17.septembris 2004 21:07
0 0 Atbildēt

neluuzt ja nelauzh - es 7ajam vispaar neko nedaru, jo nelauzhu, bet 3ais regulaari dziivojas servii, jo attieciigi arii tiek lauzts

528 touring 20.septembris 2004 18:28
0 0 Atbildēt

Parvalku var iznemt, toties var grabet aizmugurejie salokamie sedekli - ta ir atskiriba no sedana

piikis 21.septembris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Cik zinu BMW īpašniekus nezinu nevienu kuram kaut kas būtu ilgi gājis pat prātīgi braucot ...
Motoriem galvas plīst, lūst dzesēšans sūkņi, turbīnas, bieža visu bukšu maiņa dīzeļiem eļas radiatoru novietojums vien ir ko vērts priekšā un pašā lejā - guļošos policistus grūti pārbraukt. Tad vienkārši pati no sevis ņem un nodeg ....
Pieņemu ka ir jau viss it kā līmenī un pat niecīgais komforts neērtajā salonā (3,, un 5,, ) spēj BMW ipāšniekus pārvērst par to faniem.

Ar šo pieredzi emsu iepazīstināts no četriem BMW faniem un visi ir sajūsmā par saviem autiņiem, un piecieš biežos un dārgos remontus.

Karters 11.oktobris 2004 18:17
0 0 Atbildēt

Nu, lietojot BMW, un domājot par to kādu mašīnu ņemt nākošo, es secinu, ka nav ko ņemt, jo visi pārējie ir sūdi! Izvēlē krīt tikai uz bmw, vēl MB un ja skatās ap 2000 gadu, tad manā sarakstā parādās vēl Volvo! Lietojot patiesi ērtu un braukšanas baudu sniedzošu mašīnu, ne ko citu negribas.

Ozo 5.novembris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

tie dumjie komentētāji jau vispār ....... (seko lamuvārdu virkne) Jūs paši nopērkat BMW un tad runājiet! Un tā jau ir skaudība pārņēmusi tos kas ar opeļiem braukā!

u-571 20.septembris 2005 0:39
0 0 Atbildēt

esmu 525 ipashnieks jau 3gadus,nobraukums ap 100000km.Problema ar ar automatiskas karbas sukni un detalu atjaunoshanu 450Ls. Remontejos RAPS artilerijas iela,pusgada garantija,pretenziju nav,pusgada garantija.Dizelis ekonomisks,braucot ar atrumu nevairak ka 100km/st 7,5lt uz 100km arpus pilsetas.
Ir ipatnibas ekspluatejot dzinejus ar turbo kompresoru,it sevishchi braucot ilgaku laiku virs 90km st.Lai nenoklatos turbina,nepiecieshams vinu dzeset apstajoties dzeset ar darbojoshos motoru vismaz 2min,vai 2km pirms apstashanas braukt ar 50km/st.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti