Nopirku sho mashinu 2000. gada. Shim modelim ir CL salons, 1.8 motors ar pilno iesprici (120 Zs), visu ritenju disku bremzes, jumta relinji, pakaleja bagaznieka dekorativa ermonjika, elektriska luka, akis
Uzreiz grigu teikt ka visiem siem PASAtiem ir groziti spidometri bet ja ir konkreti 1.8 Audi motors tad nevjag satraukties jo ta nogajiens ir iespejams 600 000 km bez ieverojama remonta, manan gadijuma uz spidometra bija 254 000 km motors biski dumoja un eda elja nomainiju varstu blivslegus un sobrid esmu nobraucis aptuveni 120 000 km un ar elju un kompresiju nav problemu.
Biski ielidoju ar izputeju - kas normala izpildijuma PASSATAM ir loti dargs un ja ir ta saucama 3 vadu lambdas zonde tad jo ipashi dargs. Mana varianta gan vacietis pirmo posmu bija nomainijis ta ka atlika tik dabut parejos - paveicas no sista 97. gada man meistars abus bunduljus uzlika kopa par 40 ls ar visiem starpposmiem.
Zonde sim modelim ir loti darga ja sanak mainit - 60 Ls.
Protams so gadu laika esmu mainijis pakalejos amortinjus, akumulatoru, gultnjus, siknas utt.
BET GALVENA VAJA VIETA siem modeljiem ir stures pastiprinataji - mana gadijuma ap 90 Ls ieguldiju kaut kada stienja atjaunoshana.
Tatad apkopojot domas pec 4 gadu lietosanas:
+ 1.8 motoram iespejams liels nogajiens bez liela remonta,
+ loti ekonomisks (mans uz trases 7 L, pilseta 9 L)
+ dinamisks - pilna iesprice tiesham ir loti dinamiska - salidzinot ar MONO sprici - ta lec pa gaisu
+ liels un kvalitativs salons
+ ziema loti labi turas uz celja un augsta caurgajamiba,
+ loti laba apkures krasninja,
+ lets remonts/detaljas
+ liela baka 70 L,
+ neruse
- zaglu iecienits (manam ir signalizacija, atslegtas durvju serdenes, mehaniska un magnetiska sekretka),
- priekseja reste zem bampera ir loti trausla - jauzmanas (nav izdevies vel atlauzt jo loti uzpasejos)
- svaks/trausls stures pastiprinatajs.
Kopuma iesaku bet bet - atcerieties ka tas ir zagtakais auto uz doto bridi..... tatad drosibas sistēmas un Kasko apdrosinashana obligata
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
liela veelme apstriideet tos 120zs .uzraadi motora kodu lai tev noticeetu.jo"normaalajam" 2.0 gan vw gan audi ir 115zs!!! gan ar elektroniski reg meh sprici,gan ar "rampu"
Ja tev ir 1.8 motors ar "pilno" šprici (tipa-Digifant) un lambda zondi, tad tev viņam ir 107 ZS (motora kods ir PF), ja tomēr 2.0 (arī ar to Digifantu un L zondi), tad tev ir 115 ZS (motora kods 2E)
Nu ko lai piebilst.
Mīnusi jau gan šim auto vairāk kā plusi.
Salons neērts.
Stūre tizla (novietojums)
Salons skaļš
dizains kā 70tajos.
Neizturīga visa piekare.
utt.
Degvielas petērinš pilsētā gan virs 12, ja nu pilsētā tik viena iela, tad tā.
Pie plusiem jā tiesa:
motors gana izturīgs un ne kaprīzs.
Vienam manam paziņam bija šāds modelis ar automātiski regulējamu pakaļas augstumu - pilnīgs murgs - kad sāka gļukot elektronika , auto braucot varēja nokrist līdz zemei , bet pēc brīža pacelties. Tas nostāvēja nedēļu WW servisā , bet tā arī neko nenoskaidŗoja. Risinājums - parastais tilts.
naf tik traki!!!
Da nejau tilc vainiigs, tur tak ir amiisji ar eljas spiedienu reguleejami tas arii viss.
Vienalga - mēsls. Mana māsa ar tādu nopirka - nekonsultējoties ar mani. Smuks auto 2,0i ,automāts , vagons un koši sarkans ar melnu salonu - var teikt acis aizssmērēja - rezultātā - jau divus gadus bez TO. Un detaļas ar nemaz nav tik lētas. Es vienmēr esmu teicis - nepērciet Vācu auto! To izturība un kvalitāte -tas ir bulšits.
Bāka ir ar 100l tilpumu, ja pieliek nelielas pūles.