Nu tad par C3.
Šo auto iegādājos gandrīz pirms diviem mēnešiem un uz šodienu jau ir nobraukti 4600 km. Vai es esmu apmierināts ar pirkumu? Viennozīmīgi varu pateikt, ka jā, jo manuprāt C3 cena pret aprīkojumu, ko par to saņem pretī, ir ļoti pat OK. Manam C3 ir 1,4 l (benzīns) sirsniņa un tas nozīmē, ka nav ne maz, ne daudz (nu vismaz man). Vidējais degvielas patēriņš iznāk ap 6,5 - 6,7 litri (pēc pases datiem, ja nemaldos - 6,2 litri), tā kā ar pilnu bāku droši vari nobraukt savus 650 km (rakstīts, ka bākā ir, ja nemaldos, 42 litri paredzēti, taču praksē nekad nav izdevies iepilināt vairāk par 36 litriem). Ļoti patīk tas, ka jau standartaprīkojumā ir iekļauta sēdekļu apsilde, elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi, elektriskie priekšējie logu pacēlāji, samta salons, stūres pastiprinātājs, kas pie lielāka ātruma kļūst "smagāks", 4 airbagi, stūres regulēšana uz augšu - leju- iekšu - uz sevi, borta dators, un gan jau, ka vēl šo to būšu piemirsis uzskaitīt.
Sākumā nevarēju pierast, ka pogas, lai paceltu (nolaistu) priekēšjo logu stiklus, atrodas pie ātrumpaŗslēga, kas patiesībā nav diezcik ērti, jo, lai veiktu šo funkciju, ir jāpaliecas uz priekšu. Vēl pie mīnusiem var pieskaitīt to, ka šausmīgi met uz pakaļējo stiklu dubļus, bet tā problēma jācer atrisināsies, kad beidzot uzlikšu dubļu sargus (cena aptuveni 20 Ls). Ļoti patīk tas, ka krāsniņa darbojas viekārši superīgi - tikko iedarbini un sāc kustēties, jau siltais gaiss liek par sevi manīt (varbūt tas ir tāpēc, ka auto vēl ir pavisam jauns), taču man 'joprojām nav izdevies atrast ideālo pozīciju, kādā jānoregulē apkure salonā, ja ārā līst stiprs lietus un mašīnā ir 4 cilvēki - svīst pakaļējie logi un tur es neko nevaru padarīt.
Par salona ietilpību... C3 ir auto, uz kuru skatoties no ārpuses, liekas, ka tas ir supersupermaziņš, taču praksē pierādās pretējais. Esam daudzkārt mašīnā braukuši piecatā un nekāda vaina (mans augums - 1,79 m), bez tam C3 ir augsti griesti, kas nozīmē, ka nav ar galvu jāsitās pret griestiem, kas bija izteikta parādība manā iepriekšējā auto. Arī bagažnieks ir pietiekoši ietilpīgs un nepieciešamības gadījumā pakaļējos krēslus var nolaist un tie būs ar grīdu vienā līmenī.
Pateicoties tam, ka ir superviegla stūre, ir viegli parkoties. Lai arī mašīnas priekša nav saredzama no sallona (tas jau ir izplatīts daudziem auto), tomēr pie C3 ir ļoti viegli pierast.
Par braukšanu... Kaut auto vēl ir jauneklis, tomēr braucot pa bruģi, dzird, ka atsevišķās vietās panelis grab (acīmredzot visu lēto auto slimība), tomēr šo skaņu var notušēt, pagriežot skaļāk mūziku : ))) Uz trases auto turas pietiekoši labi, taču ar ātrumu pārāk aizrauties nav ieteicams, jo vismaz man braucot ap 140 km/h nav berodas īpaši droša sajūta, tādēļ izvēlos ātrumu, kas man šķiet drošs - līdz 125-130 km/h.
Rezumējot visu aprakstīto, es šo auto varētu novērtēt ar 8, jo tam, protams, ir savi trūkumi. Taču tik un tā uzskatu, ka C3 ir ļoti labs pirkums, pie tam par ļoti saprātīgu cenu (un nauda paliek arī cūciņai : ))) )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cerams, ka peec gada nesaaks grabeet kaa tukshu konzervbundzhu bunte. Pats braucu ar citu francuuzi - P307 - un peec 15 meeneshu lietoshanas uz to pusi velk. Katraa zinjaa - lai veicas!
1) Kāds ir tavs iepriekšējais auto
2) Vai CP tavs izvēlētais ātrums arī šķiet "drošs"? :)
to Qued
1)mans iepriekšējais auto bija Toyota Corolla 1988.gads (liftback) ar 1,3 litru, 12 V sirsniņu. Nobraucu ar to čtrus gadus un nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu par šo auto.
2)Par ātrumu nepiesienies, jo biju ar aizbraucis uz Viļņu un kā zināms, no Paņevēžas ir bānis, kur var vālēt uz 130 km/h. patiesībā Latvijā es arī cenšos braukt "piecīša" robežās.
nomiks
1) Aha, tā jau es domāju - corolla. Man nupat bija 93ā gada eksemplārs 3 gadus - arī zemie griesti un neviena slikta vārda. :)
2) Nu ok, ok :) Radās iespaids, ka tu ikdienā braukā 130 km/h :)
Pilnigi piekrītu autoram par šo auto, man gan ir 1.4 HDI .
Braucu ar šo auto no janvāra, nobraukti 30 000 km.
Nekādu problemu arī nav bijis. Protams patīkams ir degvielas patēriņš, brīžiem rodas sajuta ka auto darbojas no citu dzineju izplūdes gāzem.
Nu tā. Pagājušonedēļ veicu pirmo apkopi savam C3 1,4 i. Nu vispār padārgs tas prieks - 75 Ls.
īsi pirms apkopes veikšanas sāka brēkt bremžu suporti, kuriem bija nepieciešams veikt profilaksi (par maksu protams), tātad - vēl plus aptuveni 10 Ls. Servisā pastāstīja, ka "ja autiņam ir disku bremzes, tad suportu kaukšana esot pilnīgi normāla parādība un 10 Ls gadā par to, lai mašīna nekauktu, jau nu neesot daudz".
A tā viss paŗējais ir čikiniekā. Vēl nav pat neviena lampiņa izdegusi...ptu,ptu, ptu
Nu gan pierunāju par to lampiņu!
Vakar izdega labajam priekšējam lukturim tuvā gaisma. Pašam neizdevās nomainīt pat pēc ilgas rokasgrāmatas izpētīšanas un tad devos uz Veho servisu, lai speciālists parāda, kā tā sassodītā spuldzīte jāmaina. Pat viņam tas tik ātri neizdevās - kādas 10 minūtes ņēmās.
Bet labākais ir tas, ka viņš teica, ka kreisajā pusē nomainīt lampiņas vispār pašam ir praktiski neiespējami, jo jāņem nost plastmasas, kas virs akkumulatora un vēl kaut kāda plastmasa. Un papildus tam tas viss ir jāveic uz tausti. Bet, ja jānomaina gabarītlampiņa, tad vispār talkā jāņem pincetīte. Kaukas traks! Laikam tā tagad speciāli taisa, lai servisā par piķi mainītu!
tikko manam C3 apritēja viens gadiņš. Izgāju tehnisko apskati pilnīgi bez neviena aizrādījuma (kas, protams, arī būtu jāsagaida no gandrīz jauna auto). Kā TA veicējs izteicās, šim auto ir tikai viena vaina - braukšanas!
Nomiks
Nu jau laikam būsi kādus 40 tūkstošus km nobraucis, vai ne?
VWfanam
10.03.2006. ir mazliet pāri 38 tūkst.km.
Nākošmēnes būs jāiet veikt otro apkopi!
Nomiks
Vai 40 tūkstošu km apkopi izgāji?
VWfans
Jā, apkope tika veikta! Nomainīja eļļu, samainīja filtrus un iekasēja 80 Ls. Tāpat kā pirmajā apkopē. Paskatījās priekšējos bremžu klučus un teica, ka tikai 50% nodilums, tā kā vēl var braukt.
Tagad ar manu C3 braukā mana mamma, jo pagaidām divas mašīnas nav vajadzīgas!