Audi a4 avant
1998
Novērtējums: 8
Audi A4 Avant 1.9 tdi . Super auto bet............... nopirku pavasarii to autinu, it kaa tikko no vaacijas, kaa patiesiibaa nezinu , bet pie....... isties tam auto nebija kur. Izgaaju e- n- tos testus dazaados servisos, visur tikai pozitiivi sleedzieni, iznemot audi centraa(auto riga) kur man uzskaitiija simtiem defektu, no seerijas- jums riepaas gaiss saskaabis. Viss it kaa ok, patiikama brauksana,110 zirgspeeki arii dod sevi maniit, videeji ap 6 litri degvielas pateerins, visur elektronika, viss eerti, lielisks ruupniicas audio, klimata kontrole u. t. t....... bet... pirms meenesa iebraucu servii piekari notesteet, kaut kas saaka grabeet,, taads auto, nu nesmuki ja taadam kaut kas grab,, un... sleedziens viens- cieniitais jums jaamaina praktiski visa piekare, izmaksas ap 950 Ls. Biju vienkaarsi autaa. Kops nopirku auto daudz neesmu nobraucis, kaadus 60-70 tuukstosus un jaamaina lielaakaa dala piekares. Saliidzinaajumam- man iepriekseejais auto bija ford scorpio 2.5 td, novilku ar to aptuveni 300 tukstosus, mainiiju tikai ellu un bremzu kalodkas, ellu mainiiju ne biezaak kaa reizi 40 tuukstosos, citi remonti nebija nepieciesami
alexxis
@ 4.oktobris 2004 0:00
Normāls džeks, ar humoru viss kārtībā:))) Lietotu autiņu pa mūsu ceļiem 60-70 tūkst. km un brīnās, ka piekare jāmaina. Manuprāt, vai nu benzīna ekonomija, vai ekonomija uz piekares remontiem, citādi varianti diez vai pastāv:(
Jaa veciit,
Visi jau tos AUDI, VW slavee, bet man arii tagad ir Skorpis,
Jaunais ar apaljajaam aciim 2,5TD.
Nu pret AUDI jau nemainiitu.
AUDI un VW detaljas ir leetas un nopeerkamas jebkuraa veikalaa, jo taas vajag biezji un daudz.
Tontons nezina, ka 60-70 t.km nav liels noskreejiens.
Te ir jeedziens TAUTAS MASHIINA un tautai patiik skruuveet to, taapeec arii pliist.
tontons
muti ciet, man bija auto (93. gada toijota), kuram pēc 60 tk km pa Latvijas ceļiem pāris bukses stabilizatoriem bija jānomaina... Un nebremzēju ne pa grunti, ne bruģi, ne tramvaja sliedēm Rīgā...
Nu nevajag uzreiz lamāties:) Tas, ka 60-70 kkm nav liels noskrējums, zinu pats. Tikai cik tas autiņš ar to piekari ir nojoņojis līdz tam un cik naivi ir cerēt, ka pirms atvešanas kāds to apzinīgi ir saštellējis. Pēdējo gadu kompaktklases autiņi ar izcili izturīgām piekarēm nav manīti, arī jaunie.
Tas taču sen zināms , ka OOOO piekare visa!!!! ir jāparlasa katru gadu, kur pārsteigumi.
Noticēji OOOO lietotājus, kas teica , ka nekas viņiem neplīst.
Līdzjūtības :-(
Dārgs gan tas priex Tev sanāk...
nav gan visiem autinjiem ritoshais katru gadu jaapaarlasa.
ja autinjsh labs, arii pa muusu celjiem labi ies.
AUDI un VW, kaa arii opel ir iipasha grupa, kur rezerves daljas razjo kam nav slinkums, tapeec arii biezji jaamaina.
Ja "arba" grib, var maniit piekari kaut katru dienu.
Pareekjiniet:
orgjinaalaa buxe maxaa 12 Ls+ nomainja 3Ls.=15ls
krutka 3ls+nomainja 3Ls= 6ls,
tad nu sanaak ekonomija, bet orgjinaalaa iet vismaz 5X ilgaak, tapeec 6X5=30ls,
kas mums sanaak?????
skopais maxaa divkaart:)))))))))
Taa luuk:))
Nu vispār sveša nauda nav jāskaita,grib liek pa 6 eiro grib liek pa 6000 eiro..kāda tev tur daļa???
Jau gadus 14 (kopš OOOO mašīnas ir parādījušas Latvijā) ir zināms, ka uz vietas virpotas bukses iet ilgāk nekā oriģinālās.
Nepiekriitu Tev skorpiit.Man sievai ir opel corsa 98 gada.Tanks.Tam auto var stuure nokrist,stikli ieskaabt,bet lai kaut kas ar piekari notiktu............un sievietes ir" labas "auto testeetaajas,nu vismaz maneejaa
ALEXIM;
Es jau neteicu, ka opel, VW ir slikti auto, tikai , ja saak likt leishu tirguu iegaadaataas rezerves daljas, tad gan.
Pats kaadreiz nodarbojos ar ato tirdznieciibu; labas dataljas jau nu gan neliku, jo leetaakas, jo labaak.
Domaajat, ka tagad kas mainijies?
Skorpionam.Domaaju ,ka mainiijies nav nekas,bet peec brauksanas bez remontiem,samaksaat mana skorpiisa veertiibu par ritenu pieliimeesanu un paaris federu nomainu..........brrrr,salarka veenaas burbulo...
nu nezin. ja jau pie pirksanas bija tik pozitiivi, tad tagad fakts ka jaamaina visa hadene ir aizdomiigs. aizbrauc vel shur tur parbaudiit, jo iespejams, ka vienkarsi serviss megina papildus uzvaariities uz lietam kuras nemaz nebuutu jaamaina.
kaads tad ir tas detalju saraksts? neticu ka '98 gada a4 buutu pilnigi visa hadene lupataas peec 60k... bet nu dari kaa zini :))
Kristapz.Iespeejams,testeeju savu autinu Gross auto.......
Man ar bija taada pieredze, jo vairaak brauc uz servi, jo biezjaak tur jaatgriezjas. Redz, ka maksaatspeejiigs klients un maina visu tik nost.
Man bija prikols, kad tikko biju pats nomainijis bremzju kluchus, peec tam servisaa teica, ka man tie ir bijushi galiigi liidz blekjim.
pat paraadija it kaa vecos, bet no cita modelja:))
kad pateicu, ka pats jau 2 ned atpakalj nomainiju un shie ko raadat nav iistie, vajadzeeja redzeet vinju sejas:))
Nu nebraucat uz servisu, kur nelaizj klaat.
Aizbrauc uz teh.apskati - tur visu pateiks un diez vai melos.Ja nemaldos , tests bija 12 ls.
Par Grosauto- vajadzeeja man vienreiz Opel Kadetam galvas bliivi nomainiit (ellju spieda garaam), tad nu aizbraucu pie shiem detaljas nopirkt- bliivi un vaarstu bliivsleegus- cenas taa neko- kopaa samaksaaju zem Ls10. Taalaak- skatos vinjiem tur serviss, domaaju- pajautaashu, cik darbs pie shiem maksaa (manis izveeleetajaa servisaa gatavojos par bliives mainju, galvas un vaarstu sliipeeshanu atdot Ls60), vobshem pieeju, izsstaastu savu vajadziibu, tad tas meistars (vai kas) taa domiigi nosaka, ka, ja mainiit bliivi, tad jau galva arii buus jaasliipee un par darbu kaa minimums Ls 200 !!! Man pat reeciens uznaaca (lai gan esmu diezgan nopietns peec dabas). Tad veel - taa bliive tur maksaaja Ls5 ar kapeikaam, pirms tam biju zvaniijis uz Kemi servisu apjautaaties par izmaksaam, teica, ka bliive buus par Ls 20! Un veel- tam pasham kadetam vajadzeeja mainiit prieksheejo amortizatoru atbalstus- Kemi cena Ls31.xx, piezvanu uz Grosauto- Ls32,50, bet sanaaca vajadziiba shiem piezvaniit veelreiz par citaam detaljaam, un pie reizes pajautaaju veelreiz, cik tie atbalsti maksaa- izraadaas Ls 18.xx (!) - nobriinos un jautaaju, vai tie ir iistie un vai nav citu - nee, neesot; tad nu izstaastu, ka zvaniiju jau ieprieksh, un koleegjis teica par Ls32- shis atbild: jaa, esot arii taadi, bet parasti jau visi njem tos leetaakos par Ls18, starpiibas neesot, tikai cita firma... Rezumee: "Ne najebjosh, ne prozhivjosh"...
gruuti pateikt,bet grosam ir viena prieksrociiba,tie straadaa arii naktiis,smiekliigi,bet esmu firmas iipasnieks un vadiitaajs un straadaaju no 5.00 riitaa liidz kaadiem 22.00 vakaraa,taatad.................laika ekonomija,,na leco,,,neuzskatu sevi par biezo(arii sad tad josta jaapievelk,un piipiem naudas nepietietik)bet..........................
alexxis, tu nopietni par to darba grafiku? kaa tu to speej pavilkt? tas viens. un otrs - vai ir veerts stradat tik arpratigi, ja galu galaa tapat dazreiz nepietiek naudas cigaretem? :)
jungleboy nerubii fishku nemaz.
Bizness ir interesanta lieta, lai tiktu pie liela pikja no saakuma ir kaut kas jaaupuree-briivais laiks, cigaretes, shmiga, pat sex.
diemzeel,bet taa tas ir-ceru ka ne vienmeer.varbuut kaadu riitu modiisos ,un pa nakti buusu kluviss biezaaks................
jungleboy.ir tas taa veerts,tas ir vienreizeeji interesants un nervus kutinos process+++ja kaadreiz izdodas pavairaak nopelniit,........tad vispaar super
Man arī ir Audi A4 Avant smuks auto, ērts, 4 purni ar visām grabažām saite iekšā uz urrā. Par VW varu teikt ka man bija Bora, nobraucu 220 tkst km bez vainas, tikai beņķis jau nu baigi neērts.
Es ar i ar A4.
Par autinu sliktus vardus nevaru teikt, salaru tas praktiski need. A ar to piekari ir ta, ka var jau pirkt visu to jaunu un gaidit, ka ta ies, bet var to pasu nojaukt un pie dzekiem aizstiept, lai sie visas bukses sataisa pa jaunu. Manejie dzeki taisa sportam bukses un ir ta ka pec rala salokas plaukts, bet bukses dzivas!!!
Principa A4 piekare velk uz 750LS, bet var savakt ari pa 500LS.
Velu veiksi ekspluotacija
Labs auto tacu izklausas ka es wrc ralli braucis.
Man tik patīk 110zs liek sevi manīt!!! Ko tad lai saka 2.6 motoru īpašnieki ar daudz vairāk zirgiem kā tavam auto!