Taa nu sanaaca, ka iznaaca man iegaadaties Renault laguna autinu ar 3.0 motoru. Braucu varbuut kaadas divas nedeelas!Pagaidaam iespaids labs!Jociigi likaas tas, ka sim auto ir diezgan"cieta"stuure!Nezinu vai tam taa ir jaabuut???????Apriikojumaa ir viss iespeejamaa elektronika - saakot ar elektriski reguleejamiem seedekliem ar atminu!
Par dzineeju veel gruuti spriest, jo neesmu veel neko skruuveejis nost, pagaidaam!Ellu it ka arii nekur veel uz dzineeja neredz!Laikam jau visiem lielajiem dzinejiem "lielais ceeliens"ir peec 3 tk. apgriezieniem!Peec tehniskajiem datiem rakstiits, ka 100 km lielu atrumu var attistit 8 sekundees, bet man vien taa skiet, ka sanaaktu visas 7sek. Kas likaas paarsteidzošs ir tas, ka bendzīna patēriņš uz100 km ar visu auto mocishanu ir 11 l kopa pilseeta un uz štrāses!Autinam ir arī garā kārba - ar otro ātrumu 100 - "120"- "varbuut", neesmu taa veel tik ttraki meeģinājis, nedaudz žēl, bet gāzes atmetējs vēl ne reizi uz otro ātrumu nav nostrādājis!
Gribeetu zinaat, varbuut kaadam veel kaadreiz muuza ir bijusi darīšana ar šo "mežoni", jo autiņš pagaidām ripo normāli!
Starp citu diezgan kaitinošs ir vācu valodā runājošais kompis, kas visu laiku atgādina, ka man tur kaut kur nestrādā kaut kāda stāvgaismas lampiņa, tad jau uz stenda man izstāstīs!Ja kas, nav nemaz tik slikta lieta, jo durvju neaizveeršanas gadījumjā vai arī citu sīkumu gadījumā kompis tev to pasaka!
Nav arii ne jausmas par auto detaļu cenām un to pieejamību šrotos!
Tajaa pashaa dienaa bija iespeeja pasēdēt arī 1999 gada lagūnā, kur jau ir uzstādīts 2.0 16v motors, kuram jau komplektācijā nāk savādāka kārba, kā arī dzinējs droši vien savādāks!SAlīdzinājumā ar 3.0 motoru, šis autiņš 300 metru skrieshanās distancē zaudēja apmēram 2.5 mašīnu garumus!Bet vispār vizuāli autiņi ne ar ko neatšķiras, arī saloni ir identiski!
Runājot par šī autiņa uzvedību uz Latvijas ceļiem, grūtri spriest, jo autiņš ir sēdināts ar diezgan pacietu piekari, taču apmierina, visu jau nevar gribeet!
Runājot par komfortu salonā - dodu 10 balles, jo neskatotie uz 'vizuāli nelielo kuzavu salona ietilpība ir diezgan paliela, kas komplektācijā ar ādas salonu mani pilnībā apmierina, jo arī pasažieri uz aizmugurējā sēdekļa var komfortabli justies!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
aiZMIRSU PATEIKT, KA AUTIŅAM IR 170 "zirgi"!!Vai kāds man var sīkāk izstāstīt par šo autiņi, jo mūsu servisos ir ļoti maz cilvēku,kas kaut ko zinā par šiem autiņiem, jo man , piemēram, nav nojausmas , cikavārstu konkrēti ir šim 3.0 l dzinējam!
http://auto.ealabs.com.ua/cars_details.php?id=249
es ar esu iecereejis nogaadaat sho auto, taa, ka vechi staastat ko zinat.
Man ari sanaca paris dienas braukt ar šādu mašīnu, un tas kompis ari bišķi iekož nervā, pēkšņi ne no šā ne no tā sāk vecis runāt salonā:), bet man liekas ka to runataju var ari atslēgt vai vismaz nomainīt valodu uz angļu. Dinamikas sajūta ar manuālo kārbu tiešām bija fantastiska, jo pirms tam braucu ar 2.0 l Megane Coupe, nu nevar salīdzināt. Es jau arī varu tikai tā subjektīvi paspriedelēt par izjūtām, jo 2 dienu laikā nekādas problēmas tai nebija, bet īstenībā fantastiska mašīna.
p.s. Cik vispār var spriest par Renault motoriem, tad ar šito motoru problēmas točna nebūs ilgu laiku.
Man gan sapņu Renault būtu Safrane BiTurbo, bet tās maitas ir baigi dārgas kaut arī 1995.g. ražojums:))
Man ir vecaaka laguna 94. gada 2.0 benziins. Braukaaju kaa jau ar darba zirdzinju iipashi netaupot un zinaat man tas autinsh patiik. dinamika saliidzinoshi normaala, salons eetrs paarskataams arii ar visiem el, navarotiem.
Vieniigais kas kaitina ir lielais apgrieziena radiuss, a taa cieshams darba zirgs. Viddejais degv. pateerinsh 9.0l arbuut pat drusku mazaak. Rez. daļu cenas nav no leetaakajaam, bet neko dariit....
Taaks nu man neiet tik jauki ka tev ar to 3.0 Lagunu , nopirku savam krusteevam 2.0L 115 zs , Lagunu 95.12 g. nu vizuali arii viss oki , ieksha ta klimata kontrole , el .logi - salons samtinieks :( . - bet nu nekada kompja vaacu Valoda itka neesmu vel dzirdeejis . nu iet vish "so so" - jo man pasham ir bmw 750 93g - bet ne par to iet runa . Man te tads prikols paradijaas jau 4 diena pec pirkuma - braucot ar 5 atrumu strauji piezpiezhot gazi medz izlegt no 5 roba :(( - tas nu ir pilniigs gljux - pakonsulteejso ar savu draugu kursh 98 gada panjeema tadu pashu lagunu salona Riga - vinjs man atbildej - he ta ir normaala paardiiba - tjipa nehuj djorgatj tad neleks no roba ara :(( - nu pec tadas atbildes man zhoklis atviiss - izradaas taa vinjiem ir slimiiba - un tiko motora padushka un karbas fiksators,zobrats ir padilis - tiko iemin straujaak gazzi lec ara no roba .
pazvaniju uz eiro auto (renault paarstavniecibu lv) - nu savienoja mani ar meistaru - un vinjsh man apliecinaja kad ir tada shtele kad lec no roba araa - nu un iespejamie vaininieki - motora padushka 30ls , 5kta atruma zobrats 90ls ,zobrata mufta 30 ls , daksha 30 ls - nu vai nu viss kopaa :))(cenas noradiiju aptuvenaas - atshkjiras no detalju modifikaacijaam ) - rekjiniet pashi - vieniigi nopriecajos ka lai to samainitu nav janjem nost kaarba :)) - un mehanikjis solija ka var iekljauties 10 -15 ls par nomainju - kau gan skan tas aizdomiigi . - nja un mehanikjis vel iepriecinaja ar frazu - ta mashina nav to verta (tb lai liktu jaunas detaljas) :) - nu kad varot piemekleet lietotas detaljas - irot pat uz vietas - cena 15 - 25 % - no jaunas detaljas cenas . - nu takshto nav tik traki - man pirmstam bija Honda prelude 92g. , vinjai viens ABS datchiks maksaaja 180 ls , un bremzhu disks gabala 59 ls (bija pieejami tikai Hondas centra) - varu secinaat vienu kad Renikjiem detalju cenas salidzinoshi ir zemas , nu vieniigi saprotu ari to kad shie autinji nav paredzeti "spidzinashanai " only easy drive - jo 96gada autish un jau lec ara no atrumiem :(( - he esmu brucis ar 85 gada audi 100 , 90 , otriem golfiem un tamliidzigiem nu speid gaazi ka grib no roba nelec aaraa .
Varu sākt ar to pašu frāzi, ka nopircis esmu lagunu '95 gada 2.0 115 zs. Nobraucis jau pusgadu 20 tkm + uzlicis gāzi (pilnībā nenožēloju). Varu padalīties pieredzē: ir man arī runājošais kompis - vācietis, vienkārši atslēdz to 1) paneļa kreisajā augšējā stūrī, ir divas pogas blakām, nospiežot labējo tas ierunājas uzreiz, bet ja atstāj iespiestu kreiso pogu, tad avārijas gadījumā iedegas tikai panelī service 2) atvieno vadus no brīdinājumu skaļŗuņa - kreņķi pazudīs pavisam, blakus drošinātājiem zem stūres 3) ja pēc šīs operācijas ikpalaikam pazūd stereo skaņa, tad izvelc maģi un atvieno tam savienojumu vadu ar kompi (neatceros kādā krāsā, bet varēs viegli saprast kurš tas liekais ir) un vācietis ir neitralizēts. ātrumkārba - bija problēmas + motora atbalsta spilvens + 5.robs bija Ok, bet 1. un 3. mēdza lekt laukā, risinājums - kārba nost jaunas detaļas iekšā (nevis lietotas, it sevišķi ja 5. strieko, tad tā ir pazīme ka kārba būs drīz aizsaulē) + darbs, kopā 220 LVL, iet kā jauns. Esmu pārbaudījis mikroklimatu - pievērst uzmanību kondiškas sūknim (man ir OK!) un kontaktu mezglam pie salona ventilatora, jo netur ilgi slodzi - var izkust un mikroklimatā service iedegas, atrodas apakšā zem paneļa blakussēdētāja pusē 5 lvl, hadene - laužu tik pa rīgas bedrēm, nomainīti stūres stieņi abi 40 lvl, protams ir jauna zobeni, eļļas regulāri manu, sveces filtri.
Interesanta lieta - pečka, nesildīja - nodarbojos ar visādām tīrīšanām un mazgāšanām+ termostati nomainīts, risinājums - jauna 65 lvl, jo cik nopratu arī no ārzemju forumiem tad tā ir problēma diezgan aktuāla ar mikroklimatu versijām, jo pečkas radiatora uzbūve ir sliktāka nekā parastajam.
Servisu man veic Jeners maskavas ielā aiz Lido krasta masīva, ir tāds Kārlis 9285435. Veic darbu godīgi un šos auto pārvalda labi, jo paši strādā paralēli ar rīgas takšu parka renaultiem, cenas demokrātiskas, ir atkoduši kuras detļas vajag orģinālās kuras neorģinālās.
Ja godīgi tad neticēju ka Reno var būt arī komfortabla mašīna.
Man arī tas pats '96 3.0 V6 executive, jau nedaudz pāri par gadu. Ar motoru nekādu problēmu, vienīgi brīžiem šķiet, ka ritošā daļa to "muskuli" īsti nevar turēt.
Kompis par laimi runā angliski. Ja pārāk daudz vārās, pa kreisi no stūres ir tāda poga "Dis", to vari nospiest. Tad no brīdinājuma paliks pāri tikai tāds gluži baudāms skaņas signāls.
Baidies un trīci par elektroniku! Man autiņam līdzi nāca apkopes vēsture. Tur ir dažs ieraksts pēdējā laikā "electronics unit", kas ir maksājis 330 Ls.
Neej uz mūsa motoru. Par sīkiem remontiņiem tur prasīja 200 Ls, pie sava meistara samaksāju 30 ar visām daļām.
Juus visi minējāt motora padušķu, ka tā tika nomainīta...viņam jua ir veselas trīs...kura tad bija ta vainiigā...Baidos, ka arī man laikam tāda pati vaina ir.:-(((Jo tad kad autiņš darbojas tukšgaitā uz zemiem apgriezieniem var just kā autiņš vienkārši vibrē jeb trīc..
Vai tas varētu būt iemesls paduškas maiņai..:-)))
Un veel....varbuut kads trīslitriniekam ir mainījis spriegošanas ruļļus un gultņus ģenerātorsiksnai, kas piedzen arī kondišku..man tie gultņi ir čupā..varbūt kāds var pateikt uz kādu summu tas viss maksā..:-((((
Var būt kāds zin, kurā vietā var satikt normālus zino/šus cilvēkus, kas varēt upateikt, kas par vainu ir kondiškai, ka tā slēdzas arā, vai tur pie vainas ir gāzes beikšanās???:-(((
vajag savest kārtībā autiņu,tad tas fricis turēs muti ciet.Man viņš tikai saka bitte anšnalle