Skatos, ka neviens līdz šim nav pastāstījis par šo konkrēto autiņu, tāpēc pievienoju savu pieredzi. Tātad, iegādāts tika pirms gada kā pirmais autiņš. Toreiz pat īsti nebiju pārliecināts, ka man vajag tdi - patiesībā bija pofig. Taču iesēžoties šajā konkrētajā autiņā, tas momentā iepatikās. Pat ļoti. Labs uzrāviens, vizuāli ietilpīgs salons un pat nedaudz patika ārējais izskats t. i. bija daudzmaz okeij. Tobrīd nemaz nebiju padomājis kādu motoru jāņem, taču par laimi biju paņēmis tdi - katru dienu braukājot vismaz 120 km šis motors izrādījās laimīgā biļete, jo patēriņš ir zem 6 litriem uz 100 km. Būtībā pat varētu teikt, ka braucot divatā tas pat ir 5,5l. Manuprāt ekonomiskāku automašīnu degvielas ziņā ir grūti atrast - atceroties ar par labu uzrāvienu.
Izmaksas. Nepiekritīšu, ka dīzelis esot dārgāks ikdienā. Apkopes ir tieši tādas pašas kā benzīna motoriem. Protams, jālūdzas onkuli debesīs, lai turbīna nenokautos - tad bez 400 ls kautko iesākt būs grūti. Šī gada laikā esmu gājis parastās apkopes (eļļa un filtri ik pēc 7 000 km), kā arī labojis kārbu - nelikās iekšā 5ajā ātrumā - bija jāpasūta kautkādi sūdiņi (neatceros kā saucas) kārbai par 20 ls. Kas vēl? Ak jā, bieži izdeg aizmugurējie gabarīti - reizi divos mēnešos...
Par aparāta mīnusu būtiskāko mīnusu var uzskatīt tā skaļumu - salonā ļoti labi dzirdams vai motors rūc vai nē... Arī grab šis tas - kautkas pie lūkas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man nekad nav bijis dīzelis, tāpēc arī nezinu un jautāju. Vai tiešām dīzeļiem apkopes intervāls ir tikai 7 000 km? Man 88.gada Corollai (benzīns) bija 15 000 km, bet Citroen C3 - 20 000.
Ja ir 7000 km, tad nu gan apkopes izmaksas ir krietni vairāk kā benzīnniekam.
tu kaut ko jauc.Ik pēc 7000 km tiek mainīta eļļa.Neticu,ka citronam eļļa jāmaina pēc 20 000km.Tev nešķiet tā aizdomīgi šis skaitlis? :)
Var mainīt arī pēc 10 000, taču labāk pēc 7 000 km:) Ir cilvēki, kas maina pēc 5 000 km. 7 000 ir optimālais intervāls. Un par tiem 20 000 km ļooooooti stipri neticās...
Hej,
šitādam mēslam 9balles???
Nu Tu vecīt laid.
Nu saprotu, ja jau 1. autiņš, bet vai tad neesi ar MAŠĪNU braucis.
TDI motors opjiem OK. Lai gan arī pats braucu ar dīzeli, bet par konkrēto man ir tikai sāpīgas atmiņas.
Tas bija mans darba auto VENTO 1,9TDI.
Pirmā Vācija prom OK, atpakaļ motors kaput.
Izrādās, esu pa ātru braucis 160km/h. ārprāc!!!
+šim auto vispār nav
- neērts salons
-grab, skaļš
-neizturīga piekare
-dārgs ekspluatācijā
-rūsē
-slikti turas uz ceļa
-absurds, bet tos zog.
Par ellas mainas intervaliem:
Peugeot 206 / benzins / ellas maina ik pa 30000 km.; Honda Civic 2004 / ellas maina ik pa 20000 km..
Ir pareizi teikts par eļļas maiņu, jo dīzelim arī tā vajag! Es arī pie tā paša nobraukuma pieturos 7 000 km.
Protams par Golfu es neko labu nevaru teikt, jo ja man 100 liekas ka viss grab un piekare cieta, tad draugi mani nomirina, pabrauc ar Golfu!
Skorpions:
neērts salons - manām vajadzībām pilnībā atbilstošs un patīk. Protams, ja brauc bifelis ar 2 m augumu gan augstumā gan platumā, tad protams ir neērts.
grab, skaļš - +/- varu piekrist.
neizturīga piekare - nezinu, nav bijušas pilnīgi nekādas problēmas. Braukāju pa tādiem pašiem ceļiem kā visi pārējie.
dārgs ekspluatācijā - salīdzinot ar ko? Žiguli? Nav viņš dārgs apkopē - man nesanāk vairāk par 30 ls mēnesī viņā ieguldīt (dīzelis atsevišķi)
rūsē - kurā vietā? Mašīnai tūlīt 10 gadi - rūsa nav!
Slikti turas uz ceļa - paņem platākas un labākas riepas, neņem līkumus ar 150 km/h. Savirzi arī sataisi;)
absurds, bet tos zog - nopērc KASKO - labāk gulēsi:)
Tīri intereses pēc- kur Tu ieliec tos 30Ls mēnesī, ja ar piekari nav nekādu probzu.
Mjam, 30Ls meenesii, tas ir saapiigi, godiigi sakot.
Normāls autiņš un nebūt ne opjiem... Ir gana dinamisks un ekonomisks.
NAV dārgs ekspluatācijā, un eļļu nav obligāti mainīt ik pēc 7 tkm.
Motors ir uzticams. Arī pēc 160 km/h (kam nepaveicās, tātad bija nokauts tas motors jau iepriekš).
Ar labiem amortiņiem un riepām - izcili stabils gan taisnvirzienā, gan pagriezienos.
Zog gan - man savulaik nozaga ar visu KASKO :( Bet atdabūju ļoti ātri :)
Vienkāršs aparāts, normāla izvēle netendenciozam cilvēkam.
Nu tad saki,par maksā tos 30 Ls mēnesī, un cik tad ir nobraukums?
ja mēnesī nobrauc kādus 20 000km, tad OK.
Es personīgi tagad braucu ar TD vidēji mēnesī 10 000km (pa asfaltu). Mēneša izdevumi ir tikai eļļas maiņa+filtrs.
Nu jā uzliku jau ziemas riepas un vēl viena lampiņa 0,25ls:))
Ritošjai daļai nekas nav darīts pēdējos 50 000km. (ja neskaita riepu maiņu)
Bet man nav GOLFS.
konkrēti manam citronam ir 2.2 litru HDI (dīzelis) motors un apkopes, t.i. eļļas maiņa ir ik pēc 20 000 km.
iepriekš braucu ar benzīnieku citronu, arī ik pēc 20 000 bija apkope.
tā kā laikam nevajag jaukt vecos motorus ar jaunajiem...
Ellas mainjas intervals ir atkarigs isteniba vairak no pashas ellas. Ja ir specifikacija rakstits 15.000, tad ta ari jamaina. Ja 20, tad 20. Bet, protams, ja 7, tad 7. Pats leju ESSO pussinteni, benzinniekam. Mainu ik pa 10.000. Darba autinjam ir Shell sintene, jamaina ik pec 20.000.
Katram jau liekas sava mašina ta labākā, bet runājot par eļļas maiņām. Uz tās kaniņas jau var rakstīt tos
10 000,vai 20 000, bet tur tik nav rakstīts ka tie km atiecās uz jaunām mašinām.Vecākam motoram eļļa izstrādājās ātrāk.