Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Scorpio 1989 Novērtējums: 7
Ford Scorpio 2.0 DOCH EFI Cat.
Neesmu nekads Ford fans, ka ari nesaprotu lielu dalju no tiem, kam ir mans auto megarulzz, parejie suxx. Jacenshas vismaz pashiem sev nemelot. Vispar, godigi sakot, pret eiropas Ford man ir gandriz personiga rakstura pretenzijas, tapec neuzputishu atzimi. Lai gan ari nezeminashu. Kapec tad man ir tas Ford? Ta nu sanaca, sorry.
Katram autinjam ir savas problemas, idealu nav, un ari ja patrapas shrots, nevajag aptaisit visu marku. Tatad.
Nav man vinsh nacis ideala kartiba, un to ari zinaju, ta ari njemu. Pirmais darbs bija priekshejo bremzhu disku mainja, jo bremzejot nejega raustijas sture. Ventilejamiem diskiem bija saplaisajushas ribas, kas savieno vienu ar otru, un tajas vietas diski bija ar lielaku kopejo biezumu. Pie reizes ari nomainiju galu bukses, bet, 4 lati par abam tachu nav nauda... Talak, pamaniju, ka zud jauda. Nav, protams, sportisks 2.0 tadam kugjim, bet... Un pec burtiski paris dienam autinsh praktiski vispar negribeja uznjemt apgriezienus. Nomainiju lambda zondi, sanaca iegadaties par 30 latukiem. Nerunasim tagad par vechiem daudzos jo daudzos servisos, bet tas bija galigi lieks izdevums. Viss palika bez izmainjam. Bet pec diagnostikas viena patiesham laba vieta Jelgava, nomainiju benzina sukni. Mainja ir reti stulba, jo janonjem baka, lai tiktu suknim klat. Pie reizes kartigi apskatiju apakshu. Nacas braukt pie metinataja. Nekas briesmigs jau nebija, bet labak jau sataisit uzreiz, kamer nav par velu. Bija japametina apaksha, pie kam kreisaja puse, nevis ka parasti citiem. Vel bija janomaina tas pashas puses pusass gumijas. Abas par nepilnu pieciti panjemu. Plus, protams, gultnju smeri. Tad nu pienaca laiks doties uz tehnisko apskati. To izgaju ar otro reizi, jo atrada, ka stures shtokam trukst plastmasas bukse, ko no salona galigi nemaniju. Izdevumos neiekritu, jo tai buksei ir sprostgredzens, kursh tikai padevas uz augshu ar visu buksi. To dabuju vieta vienkarshi iestumjot ieksha. Talak autinsh ar laiku sacis pamazam slapt nost tukshgaita, sakuma ipashi netraumeja, bet tad problema diezgan atri pieauga lidz raustishanai mazos apgriezienos un pilnigi noteiktai noslapshanai tukshgaita. Nu atkal diagnostika Jelgava. Jasaka, 8 lati par to ir verts atdot. Paradija, ka lambda zondei pazuda masa, lidz ar to kompis netaisa pareizu maisijumu. Kompi saremonteja paris stundu laika par tikai 7 Ls. Nu ar problemam gana.
Sakiet ko gribiet, bet normals Skorpis tomer ir mashina. Pat laba mashina. Viena lieta ir letas un visur pieejamas rezerves daljas, kas nav mazsvarigi. Ka visiem ir zinams, sava laika ar shiem ir braukajushi "brachkas". Nu kapec, ka jus domajat? Komforts. Reals komforts. Salons bija kopts, nekas nav saspregajis, nekas negrab, viss ir savas vietas, visi elektro strada, aizmugure sedoshajiem vietas vairak ka vajag un katra zinja vairak, neka ljoti daudziem citiem auto. Liels bagazhnieks, aizmugurejas atzveltnes dalitas. Lai normali kadu apdzitu ari nav jaskatas, lai 3 km nav neviens preti. Sportiski ari nav, nesapnjosim. Parsteidza degvielas ekonomija. Pie pirkshanas man apgalvoja, ka pa taisno 6 litri uz 100 km. Nu neticeju es. Bet patiesiba. 6-6.5 litri. Tiesham. Pa pilsetu, protams, vairak, bet strebla nav. Bedres jut. Lielas. Isteniba gaita ir klusa un patikama. Laba skanjas izolacija, ja logi ciet, nedzird no arpuses praktiski neko, ne veju, ne riepu skanju. Motorinsh nav skalsh. Patiesiba praktiski nedzird, vienigi kad iet pari 3000 rpm var sadzirdet kaut ko. Labas bremzes. Manuprat, sture vareja but informativaka, nu parak viegla vinja ir. Uz celja apgriezhoties nav jasprauzh vel atpakaljgaita. Pa dubljiem un sniegu iet tiri labi, pie nosacijuma, ka cilveks saprot, kas ir pakaleja piedzinja un ari riepas ir labas. Salons ir silts, neskatoties, ka auto ir liels, un uzsilst tiri atri. Shofera benkim ir piepushams spilvens iestradats, lai nenogurst mugura : ). Lielus gabalus braukt ir patikami, nav nereala noguruma sajuta. Pa pilsetu ari nav smagi. Bet, ka jau lielam auto, labi jazin gabariti, parkoties reizem pagruti.
Tas ari kopuma butu viss. Ka pedejo vardu gribu pateikt tikai vienu. Skorpis laba stavokli IR labs aparats. Es domaju, 7 ir tiri normala atzime, visam sava cena, busim realisti, nevertesim zapinjus ar 9...
Myth @ 28.oktobris 2004 0:00
Visi komentāri
 
Ierēdnis 29.oktobris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Kur tu jelgavā taisīji diagnostiku? Bet kopumā izklausās vismaz ticami

Archie 29.oktobris 2004 11:06
0 0 Atbildēt

Vinīgais kas man neizklausās ticami ir tas benzpatēriņš.
Tie 6 l/100 tādam kuģim ar 2l bīdeli?????? Kā tas tika mērīts?

tontons 29.oktobris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Tie 6 uz 100 pa taisno gabalu nu tikai uz 80 braucot dabonami

Kamikadze 29.oktobris 2004 19:00
0 0 Atbildēt

kaapee gan lai neestu 2.0 scorpis 6-6.5l uz 100km? tuksha bundza jau nemaz tik smaga nav, ja viens tup iekshaa, ta nav tik traki, azj opeljomega, kas ir liidziigaa svaraa, ar 2.0 motoriiti uz shtraases ierakstaas 6l braucot uz 90km/h

skorpions 29.oktobris 2004 22:24
0 0 Atbildēt

Nu nU
Neticu par tiem 6,5l/100
man 2,5 TD patērē vidēji 8 l/100km.
braucu protams pilsēta 50/shoseja 130 ,50%
bundzja smaga 1800 pašmasa. man jaunais vagons.
bet pārējais OK.
P
edējos 50 tkm neesu neko darijis, tik eļļu mainijis.
Ļoti izturīgs.

artv 30.oktobris 2004 7:56
0 0 Atbildēt

pateerinjs ir iespeejams.un neviss uz 80 ,bet 90-100 km/h

drauga scorpis pirkts veel par 1 000 000 !!!! repsjiem ar karbi eeda videeji 7/100 riiga-kekava

es ar savu audi100 2.0 miera veejos videeji 8/100

skorpions 30.oktobris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Nu nezinu gan,
7 litri uz 100km,
neticu, un arī neticēšu, ka pie normāla braukšanas stila??????????? Nē, tas nav iespējams.
Rumbulā pat redzēju zemākus ciparus, bet tas ir Rumbulā.
Ja nu vienīgi eļļu patērē 6,5 l/100km.
Pastāv taču arī fizikas likumi, kad enerģijas patēriņš pieaug proporcināli masas pieaugumam.
Te ESCORtinš ēda ap 8l.
Gribētos man arī tādu mašīnīti:)))))))

Myth 30.oktobris 2004 11:58
0 0 Atbildēt

Diagnostiku taisiju Jelgava, aiz gazes uzpildes.
Par paterinju. Ziniet, ir man bijis Audi 80 ar 1.3 motorinju. Vinsh eda 10-12 litrus. Un Mazda 626 ar 2.2i, kura eda ari aptuveni 6.5-7 litri. Omega divlitriga ari bija, un eda ari ap 6-6.5, pie tam karavans. Ticiet vai neticiet. Patrapisies pashiem auto ar normalu paterinju, saksiet ticet. Ja kas, bija ari BMW 320i, seshcilindru. Paterinsh bija 7 litri. Un vel, ja jus braucat permanenti uz 160-200, tad jau jums paterinsh ir cits. Es braucu 100-120 parasti. Pie ta ari paterinsh.

STALINS 30.oktobris 2004 20:05
0 0 Atbildēt

2 Myth.Par pārējiem nezinu,bet par omegu gan ir blefs.Kad biju jaunāks no skolas ar balsošanu braucu mājās,vienreiz nobalsoju zapi šoferis ieskrējās līdz kādi 60-70 tad meta neitrālajā un ripoja,kamēr gandrīz apstājās un tā visu laiku. Braucot kalnā pirms virsotnes slāpēja motoru nost, gandrīz apstājās, bet uz leju atkal sāka ripot, tad sita dūmā:D Pēc tam uzzināju ka daži tā ekonomē...Hvz mož ar caravanomegu tāpat esi braucis

skorpions 31.oktobris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Jā, bet tā jau nav braukšana, bet čakarēšanās.
Tādiem braucējiem bietē vajag iedot.
Padomā, kas notiktos, ja kādi 10% šādi brauktu,

Myth 7.novembris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Es jau nevienu nespiezhu man ticet, tapat katram pieradit nevaru. Vienkarshi saku, ka ir. Bet braukshana man nozime normalu braukshanu, no 90 lidz 130. Ne vilkshanos un ne lidoshanu. Lai gan tas Skorpis ari lidot mak. Tikai ieskrienas lenam. ;)

Myth 7.novembris 2004 13:30
0 0 Atbildēt

STALINS, zini, ir mashinas un Mashinas. Nav retums, ka vecs auto ir DAUDZ labaka stavokli, neka daudz jaunaks bralis. Viss atkarigs no ieprieksheja/iem. Ari Omegai tas paterinsh nu bija tads, un tas nav vienogais eksemplars. Draugam ari nesen bija Omega, tikai sedans. Paterinsh bija stipri lidzigs. No svara ir pareizi regulejumi, normala dzirksteles distribucija un tadas lietas.
Skorpions, pareizi, tie nav brauceji un galigi besi ara uz celja. Labprat dotu biete tadiem. Jaorganize biete deveju asociaciju. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti