Pirms apmeeram pusotra gada iegaadaajos Ford sierra. Mana pirmaa normaalaa mashiina. Pirms tam ar ZAZiem, VAZiem, moskwichiem, veciem opeljiem, visaadaam citaadaam vaacu automashiinaam utt biju kraameejies.
Iegaadaajos placii par 1000 eiro. Uzreiz iekrita aciis, jo taads sakariigs sedans. Prieksh 88 gada diezgan daudz ekstru (el. logi, el. spogulji, centraalaa atsl., kompis, luuka, logtiiriitaaju intervaala regulators, pilnais salona apgaismojums, plashas shofera seedeklja reguleeshanas iespeejas). Peec skata a nekaada vaina. Vieniig vienas durvis bishk izruuseejushas bija.
Taa kaa nepatiik standarta automashiinas, tika veiktas nelielas paarbuuves. Saakaas viss ar logu toneeshanu un salona paarbuuvi. Orgjinaalaa stuure ar tizla bija. Tika nomainiita pret mazaaku un resnaaku 3 spiekju. Panelis tika nokraasots ar speciaalu kraasu. Tika noiisinaats aatrumklokjis, jo orgjinaalais kaa gazikam. Nomainiiju pedaalju uzlikas un klokja galu. Iebaazu CD atskanjotaaju, bishki tumbas sakraameeju. Iisteniibaa Forda salonaa baigi labaa akustika.
Tika paarmetinaati aizmugureejo atsperu balsti, jo orgjinaalie bishki par plaanu un iipashu uzticiibu negaidiiju no taadiem. No Igaunijas dabuju galiigi jaunu izpuuteeju. arii tas tika nedaudz paartaisiits. Katalizaatooru demonteeju, galaa uzmetu kaartiiga resnuma hromeetu trubu.
Tad ar taadu kaadu laiku braukaaju. Itkaa motors labs bet bish taads paknaps ar laiku palika. Pameeriiju kompresiju - 10, 10 ,7, 4. Skaidrs, laikam ieprieksheejais saimnieks buus nedaudz motoru kaadreiz paarvaariijis. Tika iegaadaats cits motors. Taads pats 2.0. Tam bija kapitaalais taisiits un 10 000 tikai peec kapitaalaa nobraukti. Baazu iekshaa jauno motoru. Atremonteeju galvu- vaarstu seezjas izfreezeeju, profilaksei bishki nosliipeeju galvu, luukas izpuleeju. Uzliku citaadaaku izpluudes kolektoru, jo vajadzeeja ekologjijas sisteemu likvideet no kuras reaals jaudas zudums vien ir. Paarbuuveeju gaisa iepluudes sisteemu, jo orgjinaalaaa slikti gaisu rauj.
Beigaas rezultaats labs. Nedaudz uz shosejas patesteeju- ticiet vai nee, bet ar Sierr`u 200 km/h bez probleemaam. Vairaak bija bail stiept jo uz to briidi riepas nekaadas labaas nebija.
+
laba, leeta mashiina
piemeerota cilveekiem, kuriem nauda kokos neaug
labi tur celju
daudz extru prieksh tik vecas mashiinas
izturiiga ritoshaa dalja
uz celja nekad neesmu palicis
ljoti labas taalaas gaismas
ljoti moderna gaisa zonde (nav kautkaada parasta klape, bet naak termoatspere) un prieksh 88 gada diezgan jaudiigs kompis
liela bagaazjas ietilpiiba (sedans ar transformeejamiem seedekljiem!!!)
arkas ljauj diezgan lielus ritenjus uzlikt
vienkaarsha uzbuuve
viegla stuure arii bez pastiprinaataaja
-
daudzi domaa ka Sierra slikta mashiina.
(vienreiz bija gadiijums- biju mainiijis stuures kjegas un vajadzeeja saveersumu reguleet. Aizbraucu uz itkaa krutu servisu. Nu vinjiem vismaz jauns stends bija kur saveersumu reguleet. Vajadzeeja pirms tam rindaa pierakstiities. Laikam direktors tas skaitiijaas, kas pieraksta klientus. Kad pateicu ka man ir Sierra, shim acis iepleetaas un saaka man prasiit, vai tur vispaar varees kautko noreguleet. Kad uzbraucu uz stenda shis lika mehaanikjim visu kaartiigi paarbaudiit, vai tik kautkas nebuus beigts. Bet beigaas pasham naacaas aprauties, jo viss vienkaarshi perfekti)
ne paaraak labas bremzes
aizmuguree nav disku bremzes
sliktas sadalenes- aatri dilst
daargi sharniiri
slikta pechka
nav elektriskais ventilaators
slapjaa zaalee labaak nebraukt, jo peec tam aaraa netiksi
ja visu kaartiigi salonaa nesaskruuvee, tad baigi grab
slikti taisaas durvis (nu taada pasha gada japaanim labaak taisaas)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt autors var vairāk pastāstīt par lūku pulēšanu un galvas slīpēšanu profilaksei un gaisa sistēmām ,kas slikti rauj gaisu. Vēl derētu plašāk arī par ekoloģijas sistēmu lividāciju... Gaisa zonde-klape vispār ir liels solis uz priekšu autobūvē.
To STALINS
Luuku puleeshana ir nepiecieshama, lai buutu labaaka iepluude un izpluude. Vienkaarshi- jo mazaaka gaazeem berzes pretestiiba, jo labaak motors grieziisies. Galva tika sliipeeta tapeec, ka vecais motors ljoti iespeejams ir bijis paarkarseets. Taapeec galva tikusi saveerpta. Sliipeeshana nepiecieshama, lai gava labaak saguleetu ar bloku un neizpuustu galvas bliivi. Taadaa veidaa tiek paaugstinaata arii kompresija, jo samazinaas degkameras tilpums. Ar gaisa padeves sisteemu ir taa- jo gaiss briivaak tiek liidz cilindriem, jo lielaaka jauda. Orgjinaalajam gaisa filtram ir liela gaisa caurlaidiibas pretestiiba, taapeec tas tiek nomainiits pret plaanaaku sporta filtru vai konisko. Sierram neuzliku konisko. Saglabaaju filtra kasti, kurai tika palielinaatas gaisa raushanas luukas. Ekologjijas sisteema- karoche nevaidziigs trubu muchkulis, kursh visu nesadedzinaato huinju dzen velvienreiz caur motoru. Reaals jaudas zudums. Taa kaa neesmu "Zaljajaa partijaa" visu to idiotismu likvideeju. Ja ir normaals motors un paareejie dzineeja darbiibas nodroshinaashanas komponenti, taapat apskatee par atgaazeem neizdraa... Gaisa zonde- Sierram ir termoatspere, kura tiek uzsildiita. Pluustot cauri gaisam taa par kautkaadiem graadiem atdziest. No taa kompis apreekjina optimaalai dzineeja darbiibai nepiecieshamo degvielas iesmidzinaashanas daudzumu (protams ne jau tikai no gaisa daudzuma bet arii peec citiem kriteerijiem tiek reekjinaats degvielas daudzums). Shaada tehnologjija tiek izmantota daudzaas muusdienu automashiinaas. Citiem 80to gadu autinjiem taa bija parasta klape, kas virinaajaas mainoties gaisa daudzumam. Ljoti nepreciiza iekaarta.
ANYTHING ELSE???
2 Studenc.Man jau bija nojauta ka šo ir rakstījis ļoti talantīgs automehāniķis...Ēsmu pārliecināts ka visas tavas darbības patiešām deva ļoti jūtamu jaudas pieaugumu
To STALINS
Maldies. No taadiem siikumiem jau lielu jaudas pieaugumu nedabuut. Tas viss tiek dariits tikai taapeec, lai motors labaak straadaatu.
Lai ieguutu reaalu jaudas pieaugumu, dzineejam ir javeic nopietnaakas paarbuuves. Piemeeram, sprta sadalene, turbiina, atvieglinaats sparrats, atvieglinaata klokjene, stingraaki gredzeni, spota virzulji, izturiigaakas shaales, eljljoshanas kanaalu palielinaashana, motora vadiibas paarprogrammeshana, zirneklis un sporta izpuuteejs, janoiisina iepluudes kanaali, japalielina pretestiiba lambda zondei, atsevishkja indukcene uz katru cilindru, sporta svechvadi un sveces utt. Ar to arii vareetu saakt, ja veelies ieguut jaudu. Pie reizes jau arii normaalu bliivi starp stuuri un seedekli vaidzeetu.
2 Studenc.Tagad esmu pilnīgi apgaismots un dodos hroma uzgaļa meklējumos.
To STALINS
Aizmo4ii uz kaadu metaalapstraaadi. Tur tev veci siinji pa leeto utaisiis spiidiigu galu ( garanteeti +7,89% jaudas pieugums un visas sievietes ar taadu galu taveejaas). Tikai skaties ka neappis - piemet magneetu, ja raus klaat, tad zini, ka nav nerzjeveika un ar laiku sapuus.
Dawai- DRIVE FAST, DIE YOUNG!
2Studenc.Es ar krutkām nenodarbojos,bet nenokar degunu,gan jau tev būs sekotāji
To STALINS
Es jau ar neaizraujos ar krutkaam. Teici ga galu mekleesi, ieteicu tev leetaako variantu. Nu lab- tas taa. Galiig nenopietni.
Riigaa i taada iestaade kaa "Kraasainie leejumi". Peec individuaala pasuutiijuma tev uzmochiis taadu galu, kaadu vien veelies. Cenas pienjemamas. Nu leetaak tochna kaa veikalos.
Dawai- DARI, KO VARI UN KAMEER VARI!
no pavecākim auto Sieras priekšā cepuri nost. Ražots no 80 gadu sākuma,šis auto vē šodien izskatā un uzvedās cienīgi . Respect!
Klau... Man ir Ford Sierra 88gada... Paardodu par 350 EUR... Vareesi ka tjuuneet veel vienu :)))
Sveiks Studenc.
Vai nevar klātienē nedaudz izskaidrot kā īsti bez mega ieguldījumiem uzfrišināt jaudu šādam aparātam?
unbox@inbox.lv