Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Renault 19 1995 Novērtējums: 8
Nu tā, vispirms pakomentēju vienu citu R-19, tagad pastāstīšu par savējo. : )
Tātad R-19, 1995. gads, sedans. Pirkts Latvijā, sākumā piederējis vienam lielam uzņēmumam. Uz pirkšanas brīdi nobraukums 190 tkm. Nobraukums ticams, vienīgi dažas nianses liecina, ka tas varētu būt gan lielāks, bet nu labi.
Nopirku mašīnu nejauši, bez nolūka, ka jāpērk tieši Renis. : ) Vienkārši steidzami vajadzēja citu auto par saprātīgu cenu. Un trāpījās R-19.
Motors 1.4e ar vēbera karburatoru un rokas čoku. Uzreiz jāsaka, ka ar motoru nekādas problēmas nav bijušas, jāņem vērā, ka ar izvilktu čoku braukt nedrīkst (uzreiz pamatīgs degvielas patēriņš), labāk 1 min no rīta padarbināt un tad braukt. Braukāju gan pa pilsētu, gan ārpus tās, vidējais patēriņš vienmēr vienāds: ar 30 litriem var nobraukt 450 km.
Šobrīd esmu nobraucis 130 tkm (vidēji 37 tkm gadā). Pirms katras apskates jānomaina stabilizatora bukses, pie tam gluži vienalga kādas likt oriģinālās vai pakaļdarinājumus. Pēdējās maksā 2,50 Ls gabalā.
Visnepatīkamākās problēmas sagādā mūsu kārtīgi ziemā sasālītie ceļi. Mainīju rocenes trosītes, regulāri ar roku jāregulē stāvbremze, tā autmātiskā regulēšana pie mūsu rūsas apstākļiem nestrādā... norūsēja un nolūza izpūtējs, izpūtēja metināšana bijusi vairākkārt.
Vislielākā problēma Reņiem ir servisi. Ptfu, ptfu, ptfu, man šajā ziņā ir paveicies un ar servisu viss ir OK, neskatoties uz to, ka viņi labprātāk remontē vācu mašīnas, ar Reņiem galā tiek un korekti bez mistiskajiem detaļu un darbu izcenojumiem... : )
Gandrīz aizmirsu... pirmajā rudenī pēc auto iegādes nokļuvu uz 100 gadus neremontēta grants ceļa pa kuru spiestā kārtā nokratījos 20 km. Rezultāts: abas aizmugurējās amortizatoru bukses pagalam. Atsevišķi bukses nav dabūjamas, tikai kopā ar jaunu amortizatoru pa 30 Ls gabalā... Neies cauri, izmērījām bukses izmērus, atradu kaut kādas cietas Forda bukses (2,20 Ls), lieko platumu servisā nozāģēja nost un rezultāts labāks nekā no rūpnīcas: esmu aizmirsis par aizmugures buksēm. : ) Kas ir diezgan aktuāli, jo patīk jau man tie grants ceļi...
Par mašīnas plusiem nav gari ko teikt: droša, uzticama un nav man vēl nācies palikt kaut kur uz ceļa. Viss pārējais kā jau citām mašīnām... eļļas, zobsiksnas, filtru maiņas. Trim riteņiem nomainīti gultņi. Pēc tam, kad radās problēmas lietainā laikā no rīta piedarbināt mašīnu, nācās nomainīt sadalītāja vāciņu. Kas vēl... mainītas ģeneratora oglītes, izpūtēja gredzens starp kolektoru un izpūtēju, abi atsperu atbalsta gultņi, viens lodbalsts un viens stūres stienis. Stūres pirksti vēl joprojām savā vietā.
Ar pārmērīgu detaļu dārdzību neesmu saskāries. Tāpat kā vāciešiem arī Reņiem var dabūt atbilstošas kvalitātes lētās detaļas... jāmaina būs 2x ātrāk. Par poļu ražojuma izpūtējiem nerunāsim... 2 ziemas, tas ir ļoooti daudz.
Tas arī apmēram viss, jo visu tāpat nevar uzrakstīt.
Šo, jāsaka, diezgan nejaušo auto iegādi nenožēloju... Visādā ziņā sliktas atmiņas nepaliks.
R-19 @ 15.novembris 2004 0:00
Visi komentāri
 
shiirs 15.novembris 2004 20:58
0 0 Atbildēt

kas i taisies paardot, Jaani? :)

Alfa Rameo 19.novembris 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Fūūū!!! Labi ka nenopirku reni!

em 20.novembris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

kā ar pakaļējā tilta gultni!

ejiet_visi! 20.novembris 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Nu kā var iedot renault, pie tam '19' 8 balles??? Sviesc!

R-19 22.novembris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

To: em
Hmm, a kas ar to gultni?
Faktiski tūlīt pēc iegādes nomainīju vienu priekšējo, vienu aizmugurējo, tad pēc kādiem 30tkm, otru priekšējo, bet otrs aizmugurējais joprojām stāv kā stāvējis... tātad, nogājis tas ir 130tkm+?
To: ejiet_visi!
Ko nu kurš salīdzina un kas kuram svarīgāks. Man mašīna ir tikai un vienīgi savas pēcpuses un pribambasu pārvietošanas līdzeklis... :) Tā kā, droši lieku 8. Visu, ko man vajag, tā mašīnīte man izdara un man pilnīgi pie vienas vietas, cik viņa tur skaitās prestiža un cik ne. Katrai mašīnai savi plusi, savi mīnusi... Redz, ņemtu un brauktu ar bembi, jo tam aizmugures piedziņa, kas ir lielais pluss manā uztverē, savukārt mīnusi vairāk kā vajag... uz copi vai purvu ar tādu neaizbraukšu, atstāt katrā sētmalē nevar, u.tml. Viss šai dzīvē ir relatīvs. :)

kasis789 24.novembris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

nju, manam 95.gada aparaatam tik daudz vainas nav bijushas, bet ar bedreem ir kaa ir.

Hmm, kas tas par ford, kura daljas var uzlikt renim? Vajadzeetu paproveet

Māris 28.novembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

Neko sliktu nevaru pateikt, jau pusgadu braucu un priecaājos, ņemot vēra to cenu 700Ls. Uzliku gāzi un savedu ritošo kartībā ap 300Ls, Kopā 1000Ls / SUPER! Man tikai trāījusis loti sista, tamdēļ ļoti grab salons, bet ja piestrādā pie tā, tad vis štokos. Protams ir nedaudz problēmu ar detaļām, bet ja pameklē, var atrast lētāk. Pats taisu autiņus un esmu saskāries ar dažadiem autiņiem. Kurai mašīnai nau mīnusu!!!!

Pirmais 26.aprīlis 2005 21:45
0 0 Atbildēt

kā lielu noslēpumu autoram varētu pateikt ka tajā vecajā renault 1.4 motorā ar karburatoru motorā ir nevis siksna bet ķēde :)
p.s. bet 8 punktus r19 var iedot tikai tāds lietotājs, kurš pirms tam ir braucis ar moskviču :)

Oskars 28.jūnijs 2005 12:25
0 0 Atbildēt

Pirmais... padalies ar savu noslepumu, ka tikt pie Meganes? Stradaa pats sev?
Un es 19 dodu 8.5, nevis tapec, ka butu braucis moshabelii, bet tapec ka man nav 2000+ gada aparats.

R-19 15.jūlijs 2005 11:41
0 0 Atbildēt

R-19 To: Pirmais
Nu ko, komentārs īpaši priekš Tevis. :)
Jau labu laiku esmu ievērojis, ka runā daudz par reņiem un izrādies dikti zinošs, bet... Šad un tad Tu stāsti aplamības. :)
Šoreiz tikai konkrēti: man ir siksna, nevis ķēde.
Otrs: neesmu nekad ar moskviču braucis. Ir bijuši Opel, WV un Audi (80.gadu). :)))
Un trešais: pavisam labi orientējos gan motoros, gan piekares lietās, tā kā savus "noslēpumus" labāk paturi pie sevis un beidz dezinformēt tautu. :))))))

Vispār par šo konkrēto motoru 1.4e 8V carb. 80 ZS/6000 apgr/min varu teikt tikai labāko: Tas pavisam droši ir labāks par 1.4i (gan mono, gan multi šprici). Šobrīd nobraukums ir 350000, motoram nekas nav darīts (izņemot mainīts sadales vāciņš), eļļu neēd, tosols nezūd un vidējais degvielas patēriņš kopēji pilsēta/ārpus pilsētas ir 6,4 litri uz 100 km. Vidēji vienmēr braucu ar 2500...5000 apgr/min. (Tas ir, 2-robs līdz 40...70, 3-robs līdz 70...90 kmh).

RE-VO 17.augusts 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Ir divi 1.4 motoriņi (C - ar ķēdi) Un (F (energy) - ar siksnu). Man ir Volvo ar šo 1.4 C motoru un tas ir tāds neveikls, bet 19ajam 1.4 F, karbis. Es nezinu kas ir ar to ierobežotāju, bet griež aiz 7000rpm. Un tā jau 2 gadus. :D Ideāls dzinējs 1.6 Golfu var izkabināt.

RE-VO 17.augusts 2006 23:58
0 0 Atbildēt

Ja kādam izsaka Latteleko, tad mans ir viens no tiem. Nu jau iet 600000km

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti