Iepirkc 2004. g. martā. Klejoju pa Rīgas plačiem cerībā atrast kabatas izmēram atbilstošu Saabu. Tā nu tika observēta vesela kaudze, bet neviens netika atzīts par labu esam kaut vai cenas/labuma attiecības viduspunktam.
Tā nu klīdu līdz ieklīdu nesen atvērtajā Alfa motora placī. Tur kā dzīvs stāvēja mans sapņu auto. Manā mīļākajā izmērā un krāsā un pie visa tā vēl aero ar automātu: ) Tikai cena gan nebija manā mīļākajā robežā... 6500 ēriki.. Ilgi un daudz staigāju apkārt, atstiepu visus iespējamos radus un draugus skatīties, kādu nedēļu prātoju, līdz iekāre guva virsroku. Tika saorganizēts krīts bankā, tirgotāji gan dabūja mēnesi gaidīt, līdz ar to pats arīdzan biju nosiekalojies ne pa jokam. Nu tur tak trakam jāpaliek! Izbraucu paaris reizes un tagad jāgaida vesels mēnesis...
Tiesa, 500 ērikus nokaulēju, bet vairāk ne par ko...
Jāsaka gan, ka tas auto ir tās naudas vērts. Es esmu apmierināts par visiem 95%. Ar to auto pirms manis, kā vēlāk, ar dedukcijas metodi un kārtīgu izpēti secināju, ir braukts Berlīnē, braukusi ir sieviete, ar visām no tā izrietošajām sekām. Auto perfekts, praktiski ideālā kārtībā.
Līdz ar to secinājums - nav vērts pirkt lētu, Latvijā nobrauktu auto. Neliels satraukums gan bija pirmajā dienā, kad parādījās dūmi no "skursteņa", bet laikam jau tie bija tikai iesēdušies gredzeni vai kautkas tamlīdzīgs, jo pēc pārdesmit kilometriem pazuda. Pa nepilnu gadu visādos sīkumos, kā ieplaisājusi stiklu mazgātāju bāciņa, filtru un eļļu maiņas u. t. t. apmēram 300Ls atstāti servisā.
Šis auto manā dzīvē nav pirmajā desmitā, no saabiem trešais, tiesa divi iepriekšējie nebija mani, bet ģimenes locekļu.
Pašlaik pie lielākajiem trūkumiem konstrukcijā varu minēt šādus:
* Grūti mainīt labās puses tālās gaismas spuldzīti un miglas lukturu spuldzes;
* Spoguļi neregulējas sinhroni ar vadītāja sēdekli;
* Salona atpakaļskata spogulis automātiski nepārslēdzas nakts režīmā;
* Ja stiklu tīrītājs ir ieslēgts impulsa režīmā un uz loga uzsmidzina mazgājamo šķidrumu, tas tur arī paliek, līdz ieslēdzas nākamais tīrītāja impulss, resp. slotiņas pēc šķidruma uzsmidzināšanas nesāk uzreiz strādāt;
* pēc kārtīgas "mīšanas" kādu brīdi jādzesē turbīna, nevar uzreiz slāpēt motoru.
+ ļoti dinamisks auto ar samērīgu degvielas patēriņu (10-14L atkarībā no braukšanas stila)
+ Perfekta vadāmība, labi sēž uz asfalta
+ ļoti rūpīgi pārdomāta konstrukcija, lieliski izvietota vadība, slēdži un kloķi, tie, kas atrodas vidējā konsolē un nav redzami, katrs ar savādāku formu, līdz ar to sataustot nav sajaucami;
+ vienreizēji ērts salons, nav brīnums ka gadiem šis modelis tika izmantots diplomātiskajos dienestos, izbraucot cauri visai latvijai praktiski nenogurst.
Ir jau vēl ko rakstīt, bet tas jau būtu pārāk garš stāsts : ))
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vareeji jau drsohi raxtiit, ljoooti interesanti ir lasiit garus un jaukus staastus ;) Sanjemies un raxti taalaak ;)
Vismaz normāls apraksts, cilvēks ir sapratis, ka vairāk uzrakstot jaizlasa daudz mazāk debīlas piezīmes.Lai ripo.
Tas par stikla tīrītāju ir gļuks, jo normāli tā nav, vismaz manam, ja mazgā, tad arī uzreiz tīrītāji ieslēdzas, jebkurā slēdža stāvoklī. Iesaku pačekot servisa pie elektriķa. Sliktākais šķiet varētu būt slēdža maiņa, bet tie lietoti noteikti nebūs deficīts.
Mjā par šito labāks ir tikai SAAB 900 (79-93)
Piekrītu gr.Nostaļģija.
Labs raksts! Es pilnībā piekrītu! SAABs ir lipīga slimība - vienreiz saslimsi, izārstēties būs grūti..! Lai ripo (lido!)
Kas ir ar to turbnas dzesesanu,kad tas jadara?Manejam ar tiritajiem nav tadu problemu,toties vietas kur regule drosibas jostas augstumu ,iemeties neciesams grabulis,braucot neko sakarigu neizdevas panakt,jaskatas bus sikak.
turbīna ne tikai saab jādzesē.
Nu par patēriņiem vai par patēriņa / jaudas attiecību runājot, varat noprovēt volvo S70 / V70 apm 97 - 99. gada un tad pasūdzēties par to milzīgi mežonīgo patēriņu. Daļas dārgas, oj pi*ģec cik dārgas, cilvēkam, kurš kaut cik ir spējigs nopelnīt tas ir pilnīgi po**j