Lietoju MAZDA 6 SWT 2.0 dīzeli - universālu, elegances komplektācija bez TCS un DSC. Pagājuši 10 mēneši, nobraukti 55 000, vizuāli auto ļoti patīk, braukšana - bauda, bet grabošais bagāžas pārsegs un spēcīgi čīkstošais sēdeklis (nesekmīgi tika remontēti), besī ārā vēl vairāk par švako skaņas izolāciju. Pēc pirmajiem 20 no salona izbrauktajiem km, sāka degt lampiņa check engine (problēmu atrada pēc kādas 2-3. diagnostikas, bet novērsa tikai pēc mēneša - ilgi gaidīja detaļu, jo īsto saņēma ar otro piegājienu), savirzi regulēja 2 reizes, lai auto nevilktu pa labi, tad servisā aizmirsa pieskrūvēt priekšējo riteni, uzstādīto hands free sistēmu nācās pēc 2 nedēļām nomainīt, bet signalizācijas pultis nobeidzās abas, viena pēc otras tai pašā otrajā nedēļā. Domāju, ka ar to visas problēmas beigsies, bet nekā. Pēc laika konstatēju, ka riepām malas dilst kā nu kurai (bet ne vienmērīgi), nācās nomainīt blakussēdētāja durvju loga pacēlāju - vienkārši sačakarējās, bet pēc maiņas secināju, ka servisa "meistari" ir vēl piedevām saskrāpējuši to stiklu. Arī ar to vēl viss nebeidzās, jo pēc kārtējās apkopes, kad gudrīši tā saregulēja priekšējos lukturus, ka parādījās priekšējo lukturu defekts (pusotru mēnesi gaidīju kamēr atsūta un nomaina). Nesen piefiksēju ka motors sāk eļļu ēst (10 000 pēc maiņas, bet 0.7 - 0.8 l eļļas tu- tū). Ja tas viss liekas normāli priekš jaunas mašīnas, tad nezinu.
Kopumā auto patīk, braukšanas prieku tā sniedz, bet auto kvalitāte un "aa" servisa kvalitāte, ir zem katras kritikas.
Bet es esmu ļoti pacietīgs, gaidīšu ar ko vēl tas auto mani pārsteigs. Es, starp citu, neesmu auto "drāzējs", ātras braukšanas cienītājs gan.
Vēl aizmirsu piebilst, ka tas borta info centrs ir reklāmas prospektos jāpārdēvē par borta dezinfo centru, jo, kad beidzas degviela, tas "mudaks" rāda, ka nobrautk var vēl aptuveni 160 km, bet stāvot uz vietas, vai kustoties ar mazu ātrumu tas pat patreizējo patēriņu nerāda vispār. Tādas nu lūk ir tās modernās japāņu tehnoloģijas.
Vērtējums:
Dizains 9; ergonomika 9; borta dezinfo centrs 3; jauda 8; trokšņu līmenis 6; vadāmība 8; auto kvalitāte 5; cena 9
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
psc
Mūžam neiedomātos... Bļin, konkrēti ieberzies, vecīt. Tad jau mana rūsas čupa ir vispār superneplīstoša!!!
Te jau prasaas peec kaartiigas virsuu braukshanas diilerim, lai dod jaunu mashiinu. uzzvani uz Pateereetaaju tiesiibu aizsardz. biroju, pajautaa cik reizes garantijas remontu drīkst piemērot, varbuut vari sev jaunu auto izgroziit. Čakars, iespējams, pa lielajiem, bet nu autinjsh Tev kapitaalaa huinja traapijies.
nu es neko sliktu pateikt nevaru. kopsh šī gada maija ir shitads verkis ar 2 litru benziina motoru un visaam iespeejamaam extraam. tulinj bus 20 tuukstoshi nobraukti pagaidam nekadu probz nav. ari ar iepriekshejo mazdu 626 kadi 120 tk tika nobraukti. protams shadi tadi remonti bija bet parsvara kartejie nevis kkadi extra. extra parsvaraa ar ritosho saistiti kadas 2-3 reizes. kur autinsh pirkts? autinji iegadati pie m-motors un nekad domsarpibas par remontu kvalitati nav bijushas.
Incanti. Es arī sākumā uz dīzeli skatījos, bet tā kā nebija vēl pieejams, tad paņēmu 2.3 sedanu. Ar aa pieredze nav, bet ar mm problēmu nav bijis. Un vispār šitādā kvantumā problēmu nav bijs.
BTW par info centru nav ko piesieties - samazinoties ātrumam degvielas patēriņš uz 100km jebkuram vāgenam tuvojas plus bezgalībai un to uz info displeja ir pagrūti atpoguļot. Man gan tas info centrs arī melo - vairāk gan virzienā, ka zupas esot mazāk nekā reāli ir.
Runājot par info centru, nevaru saprast, kāpēc piemēram 92.g. OPEL ASTRAI viss funkcionē tā kā nākas, nemaz nerunājot par citiem jauniem autiņiem, piemēram, ŠKODA.