nu tad. Dzinējs 1,9 TD, laikam ap 90Zs. pirms gada tika atdzīts no Vācijas. Krāsa sarkana, universāls, cena 2500 EUR
Plusi: ekonomisks dzinējs, ar vasaras riepām uz šosejas pie 95-100 km/h pat ap 5,5 l/100 km, pilsēta ap 7 l/100km, braucot diezgan dinamiski,
motors ar turbīnu ļoti labā stāvoklī,
pieņemama dinamika gan pilsētā, gan uz trases,
ietilpīgs looti, jo ir deformējamie aizmugures sēdekļi,
Pie normāla regulējuma labas tuvās un tālās gaismas,
liela bāka 70l, ar vienu noripo vasarā ap 1250 km režīmā 35%pilsēta, 70% trase.
Šeit nu plusi arī beidzas.
Mīnusi: reāli motora troksnis visu laiku atgādina, ka brauc traktorā,
no Vācijas atvests sists, virsbūves ģeometrija nav īsti kārtībā,
Ļoooti neerts vadītāja sēdeklis, pēc pārbrauciena Latvija - Horvātija un atpakaļ, dabūju meklēt masiera pakalpojumus kaklam un muguras lejasdaļai,
sliktas bremzes, priekšā diski, aizmugurē trumuļi, un tas viss mašīnai ar pašmasu 1290 kg, pie mazākā strauja pieskāriena bremžu pedālim tiek atstātas švīkas pat uz sausa asfalta, par ziemu paklusēšu, esmu meistars bremzēšanā ar motoru(pret savu gribu),
aizsalstošas atslēgas un to mehānismi vispār ir VW suuraa, bet patiesā klasika,
mūžīgi krakšķošais un negribīgais pirmais ātrums, kura vietā vismaz 4x dienā nākās izmantot 2. ātrumu uzsākšanai no vietas,
Remonti: izmaksas nezinu, jo par to gādā firmas autoserviss, bet nekā ekstrēma, tikai tekošās apkopes un šat tad normāla līmeņa investīcijas ritošajā daļā un piekarē, lai atkorektētu mūsu lielisko ceļu izdarītās piekares korekcijas.
Rezumē: pietiekami izturīga un ekonomiski izdevīga darba mašīna, kuras dīzeļdzinējs pie nobraukuma ap 1000 km nedēļā, joprojām kompensē paaugstinātās ekspluatācijas izmaksas un ļauj ietaupīt.
P. s. Labs dzinējs un sista virsbūve vēlreiz apstiprina aksiomu: labs dīzelis, sists dīzelis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ģimenē bija 92.gad pasis.1.8 benža.
Par durvīm piekrītu.Nu ziemā tāds mēsls.Tur kaut kāda nepareizā sistēma,ka,kad piesalst,tad fig ciet dabūsi.Vis caur dirsu šīm durvīm.
Lūka arī tecēja.Manam 82.gada mersim i to netek.
Nu pasis ir mašīna vācijā.Pie mums tādi šroti vien atnāk.Tipa viengadnieki
Izbraucu ar savu Mitsubichi Pajero 88 gada 2.5TDi līdzīgu maršutu LV-Horvātija-Itālija+8 valstis. Bez nevienas problēmas un benķi arī bija pietiekoši ērti lai nobrauktu 5000km. viens pats pie stūres.
Jābrauc ar lielām mašīnām!
Par dīzeli nezinu, man ir 95.g. 1,8 benzīns. Patēriņš nenormāls ~12 l/100km. Durvju rokturiem jāseko līdzi, ja laikā nesaeļļosi, iekšā vari netikt. Par beņķiem piekrītu, pilnīgi debila forma, muguras apakšdaļai problēmas garantētas, ja ilgāk jābrauc. Ātrumkārba manam arī ne pārāk... slikti liekās 1. un 5.
Bremzes?!?(manam arī ir disc/drum) man liekas baigi efektīvās. Lai arī man ir ABS, kas šobrīd nestrādā, riteņi tiešām reti izslīd pat pa ledu (jājautā kādas tev ir riepas, vai varbūt kāpēc tik smaga kāja un, protams, kāds braukšanas stils???) Par remontiem arī neko nevaru pateikt, jo nebraucu vēl ar šo tik ilgi lai būtu bijis kaut kas jāremontē. Ā nē bija gan sākumā - diagnostika + Lamda zondes maiņa - 90Ls, Sveces - 8Ls, bagāžnieka durvju amortizatori(Variant) - 25Ls, Ģeneratora siksna - 6.60Ls, eļļas spiediena dačiks - 2Ls. A citādi - lej tik iekšā un brauc.
To: mumitrullikilbinžaro: tikai muusu ekonomiski nenormaalajaa valstii cilveeki normaalu mashiinu vietaa gonko apkaart dzipos taadaa vairumaa, jo tev taksh ir iists dzips, nevis parketniks, un cik gan interesanti lielo mashiinu cieniitaaj tev tajaa gabalaa bija videejais paterinsh??
to: ventura...zini, citiem firmas pasatiem(kadi 15 gab) ir jeedziigas bremzes, bet maneejaam vainu atrast nevar, kaapeec taadi gluki.
Ieteiktu tev pie nākamās kluču/loku maiņas ziedot vēl papildus naudiņas un nomainīt arī diskus/trumuļus. Šī problēma jau ir veca kā pats VW. Palasi Forumā, tikko nesen bija par Golfu.
Njāaa esat baigi ieberzušies. Vienu reizi esmu ar šitādu spoku braucis, vairāk negribu.