Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel vectra b 1997 Novērtējums: 7
Hello!
Gribeeju padalities pieredzee par savu opeliiti ar kuru braucu nu jau 2 gadus un esmu pilnigi apmierinats. 97 gada vectra b, motoriitis 1,6i, manuala karba, sedans. Peerkot bija originalais noskreejiens 88000km, tagad peec vairak neka 2 gadiem jau 144000km. Lietots gan diendienaa pa Riigu, gan braucieniem uz laukiem pa grants celju, gan ari talakiem celojumiem pa eiropu. Nekadu problemu. Protams, 1,6 motoram trukst dinamikas uz trases, bet tas kompenseejas ar mazo degvielas pateerinju(videji pilseetaa 7-7,5l un pa trasi 6l). Pilseetai dinamikas pilniigi pietiek. Taakaa dinamiskai brauksanai man ir cita masiina, tad par vectras raavienu es ipasi neuztraucos. No remontiem: 1. Motors pagaidam nav pievilis ne reizi. Samera klusi un vienmerigi strada, peec 3000apgr saak ruukt taa diivaini itkaa vinam jau spiestu pedejo sulu ara. No vienas ellas mainjas lidz otrai kautko mazliet norij, bet loti nenozimigi. Lec no pus apgrieziena gan ziemaa, gan vasaraa. Nav ecotec, lidzarto vienkarshs kaa pieckapeika. Rezerves dalas katraa shrota un par zemu cenu. Mainijis esmu tikai siksnas, ellu un sveces. 2. Ritosha dalja: salidzinoshi ar a4, kas bija man pirms tam, luuzt mazak un ari maksa detalas uz pusi letak, bet kad saluzt, tad uzreiz dod par sevi maniit. Samera miksta un stabila. Nekas pardabisks, bet pa brugi un bedram iet miksti un pagriezienaa arii var ieiet bez problemam. No remontiem man sanaca nomainit prieksejas atsperes 2x7ls lietotas, kalodkas 8ls priekseejaas un mirongalvu ar pilniku par 22ls. Tagad drizuma jamaina stures pirksti, nezinu vel cik maksaas. Kaarba arii sleedzas viegli un bez problemam. Vairaak itkaa nekas. Vienigi pa ledu bremzeejot saacis loti skali gaudot abs, kad iesleedzaas. 3. Salons: Liidz 185 vietas pietiek prieksaa taalaak ir jau gruutaak. Aizmuguree salidzinoshi plashs. 3jataa var sedet, ja vajag. 2vataa pat ir mazliet eerti : )Materiali samera kvalitativi prieks auto klases un cenas, lai gan par plastmasas trukumu salona nevar sudzeties. Dabuju remonteet benjki jo tas tik traki ciiksteeja un darbniicaa vinu visu izjauca liidz noveersa vainu atsperees : ) Citaadi jutos kaa uz omites diivaana. Salona apdare kopuma nav no tam sliktakajam, tacu vasaraa, kad ir karsts taa plastmasa izzhuust un berzeejoties viena gar otru saak radiit debiilas skanjas : ) un tad sanaak paraapot pa visu salonu jaucot un smerejot, lai nedabutu nervu sabrukumu. Bagaznieks arii paliels. Sedekli nolokaas, var vadat diezgan daudz ja vajag. Ielida divi lieli sabvuuferi ar kasteem un veel palika daudz vietas paari. Interesanti, ka nekas negrab no basiem. Pat pec 2 gadu ekspluatacijas. 4. Virsbuve: Vectra b no 98 gada naca pilniiba cinkota. Manai ir tikai cinkota apaksdala. Soziem uz arkas paradijaas mazs ruusas plekiitis, bet ar lupatinu nopuleejaas un tagad vairs nekaa nav. Citur neko neesmu maniijis. Uzskatu, ka peec dizaina auto ir simpatisks. Vieniigi tie stiliigie spoguliishi vareeja buut lielaaki. Toties ir apsildami : ). Nav zaglu iekaarota. Leets casco. Kaa lielaakais miinuss tas, ka tas ir opelis un , lai gan vinam kaa auto nav ne vainas, sanaak itin biezi uzklausiit kaadu nievaajoshu izteikumu. Bet nu... Kopumaa vareetu secinaat, ka auto ir loti labs soliidai un sameeraa eertai sevis parvietosanai no punktam a lidz punktam b. Neapshaubu BMW, MERCEDES UN AUDI parakumu daudzaas jomaas, bet no praktiskuma viedoklja vareetu striideeties. Taapeec taakaa taa nav mana vieniigaa masiina, esmu ar to pilniba apmierinats, ka ar loti uzticamu parvietosanaas lidzekli, kas neko daudz neprasa. Ambicioziem cilvekiem un ziimuljiem laikam taads nederees. : ) Lai Jums labi ripo! Ja ir jautajumi, prasiet. Atbildeesu.
Neutral @ 20.decembris 2004 0:00
Visi komentāri
 
Kasinsh 20.decembris 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Daudz kam varu piekrist.
Pats braucu ikdienā ar 99. gada Vectra 2.0 DTi 16V, sedanu. Šim jau ir jauna optika un bamperi. Dizains vienkārši perfekts!
Tā kā zīmēties īsti nav nepieciešamības, autiņš pilnībā apmierina. Īpaši KASKO cipari :)
Ar rūsu, dabiski, nav problēmu, jo tās vienkārši nav. Pagaidām salons ļoti kluss, nekādu blakus skaņu. Maksimāls aprīkojums, viss funkcionē.

Patīkama braukšana.

Arī ar 1.6i ir braukts (arī 99. gada, Ecotec motors) - biju pārsteigts par ekonomiskumu, kas tiešām atbilst augstāk aprakstītajam.

P.S. Drī taps arī mans apraksts ;-) Ar informāciju neskopošos.

ventura 20.decembris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

Par tiem "muļķiem"- atļaušos viņus tā nosaukt,- kas saka, ka Opel nav mašīna vai tamlīdzīgi, kaut paši ne reizes nav ar tādu braukuši, nav ko uztraukties. Nāks laiks, nāks padoms...

Es par Opel varu teikt tikai labus vārdus.
Opel vienīgais būtiskais trūkums manā skatījumā bija rūsa, kas tika novērsts jau ~96.g. A tas, ka salons kādam grab, vai riepa laiž gaisu, ir atkarīgs tikai no paša braucēja, kā viņš uzpasē savu auto. Savukārt no ekonomijas viedokļa Opel ir viens no ekonomiskākajiem, gan dagvielas patēriņā, gan detaļu izmaksās, gan arī remontu biežumā (jeb retunmā). Varbūt pat pats ekonomiskākais (protams salīdzinot attiecīgās klases mašīnas)
Man bija 83.g Opel Rekord. Nebūtu viņš rūsējis diezgan strauji, es ar viņu vēl brauktu un brauktu. citādi viņš man gāja un nekas viņam nebija jāremontē, vismaz nekas nopietns, jo tāpat ar laiku viss jau nolietojas, un ja laicīgi pamana problēmu, to novērst ir daudz lētāk un vieglāk. Praktiski 95%(vai pat mazāk) no Rekorda izmakām man sastādīja tikai degviela.

Salons bija super ērts un plašs, aizmugurē mīksts dīvāns, kurā ieveļoties, negribas kāpt ārā. Ja vēl būtu kondicionieris tad vispār - "limuzīns Jāņu nakts krāsā".

neutral 20.decembris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

Kamer es vinu lietoju diendiena no rusas nebija ne minjas, bet lidzko vins ziemaa tika atstats uz nedelu zem sniega taa uzreiz divaas vietaas uz aizmugureejaam arkaam izleca ruusas plekiishi. Tiesa gan mazinji, bet meloch no neprijatno. :)

STALINS 20.decembris 2004 21:40
0 0 Atbildēt

Lietotu auto neviens normāls nepērk markas pēc, bet stāvokļa pēc- nu kurš labāk ņems nočakarētu oooo nekā labu opeli. Lai gan laikam ir arī tādi.

neutral 21.decembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Tev taisniiba Stalin, bet palasot forumus un komentaarus, rodas iespaids, ka lielaka dala autobrauceeju nav normaali :)) Toties kreftiigi padirsties un nolikt visu, ipasi opelus:), lidz ar zemi saliidzinot ar vinu krutajiem ar plastmasu apkarinatajiem e30, 2 golfiem utml meesliem.

Kaspersky 21.decembris 2004 16:25
0 0 Atbildēt

Nu protams - kā var salīdzināt tādus šrotus ar asconu vai rekordu? :D

MX 22.decembris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, ka B Vectra ir labs auto. Pats tādu lietoju, un biju pilnībā apmierināts, lai gan tāda paša gada A4 patika mazliet labāk. Bet, ja salīdzina abu auto cenas un uzturēšanas izmaksas, tad priekšroku dodu Vectrai.

SEMSS 22.decembris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Nu tam OPELIM nav ne vainas. Lai kā viņu reizēm zākātu un lamātu.

ventura 22.decembris 2004 16:19
0 0 Atbildēt

To Kaspersky:
Nu ja, nav jau atšķirība, vai brauc ar trīsriteni (Golf), kur pa bruģi vai gunteni zobus var izsist, vai limuzīnu (Rekord), kur tadu bruģi praktiski ne jūt, ne dzird.

uculs 24.decembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Man arī reizi pa reizei sanāk pabraukt. Atšķirībā tikai, ka ir ecotec dzinējs. Par apgriezieniem arī varu teikt, ka virs 3000 ir grūti dabūt, tādās reizēs liekas, ka tā mašīna izģērbsies. Tipisks pilsētas vāģis, ar apmierinošu benzīna patēriņu uz sūdīgu uzrāvienu uz štrāses. Palsamasas grab diezgan labi, īpaši bagāznikeka plastmasas vāks, jo ir hečbeks. Salons samērā ērts, arī lieliem cilvēkiem. Vistizlākie šajā mašīnā ir spoguļi. Dizaina dēļ ir upurēta drošiba, jo kamēr galvu uz aizmuguri nepagriezīsi nevari būt pārliecināts par to vai esi pamaījis visas mašīnas. Vismaz man nav izdevies tos spoguļus noregulēt kaut cik jēdzīgi. Visā visuma jau braukt var, bet priekš tik prastas mašīnas varēja būt lētākas ekspluatācijas izmaksas.

Kasinsh 28.decembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka detaļas par lētām gan nevar nosaukt ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti