Pirms dažām dienām manā rīcībā nonāca Nissan Primera. pirms tam agrāk nebija nācies saskarties ar japāņu mašīnām tādēļ uz Nissaniņu skatījos ar skepsi, tācu pēc pāris kopīgi pavadītām dienām, manas domas virzās tik uz labo pusi, tādēļ nolēmu uzrakstīt tādu kā isu auto tesiņu par šo mašīnīti.
Nissan ir aprīkots ar 1.6 l, 16v motorīti, kura max jauda ir 96zs pie 6000 apgr. Motoriņš priekš samērā vieglās virsbūves ir diezgan jaudīgs un sniedz "brauktprieku" pie dažādiem ātrumiem un motora apgriezieniem. Motors ir ļoti elastīgs un 5 robā var ērti pārvietoties arī uz 70 km/h, taču patiesai bauda nākas motoriņu griezt virs 4500 apg/min, kad parādās īstais rūciens, tādēļ braucot pa šoseju jāielāgo, ka pie strauja apdzīšanas manevra ir nepieciešams pārslēgties 2 robus zemāk. Braucot pa šoseju reržīmā 110- 140 mašīna patērē 7l/100 km. Braucot pa pilsētu sanāk aptuveni 8l/100 km.
Salons nissanam ir samērā ērts, pat garam vadītājam kā man - 195 cm, ir iespējams ērti iekārtoties pie stūresrata. Visi mēraparāti ir ērti pārlūkojami un naktī labi izskatās gaiši zilais paņeļa apgaismojums. No ekstrām jāpiemin tādas lietas, kā elektriskie spoguļi, stūres pastiprinātājs, stūres lifts, lukturu augstuma elektrokrektors un centrālā atslēga. Lai gan mašīnas virsbūves tips ir sedans, taču ir iespējams nolcīt aizmugurējos sēdekļus šādā veidā iegūstot papildus kravas telpu.
Par vadību runājot jāātzīmē, ka mašīna lieliski turās uz ceļa, taču stūre varētu būt informatīvāka un kādu brītiņu ir jāpierod pie tās. "Kleber" ziemas riepas nodrošina lielisku saķeri ar ceļu arī uz apledojuša ceļa un mitrā laikā var justies droši uz šosejas pat braucot ar ātrumu 150 km/h.
Pagaidām par mašīnu var teikt tikai to labāko, arī rūsa to pagaidām nav skārusi, domāju ka šis ir lielisks auto par samērā zemu cenu studentam vai kādai zemnieku ģimenei.
Šobrīd dotais auto ir pārdošanā par 1500 eur. Sīkāka informācija pa talr. 6779052
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tu veciit ar galvu nedraudzeejies ja pa apledojusu celu laid uz 150 un degvielas pateerins noteikti pie 140 ir lielaaks par 7l/100km
Kur tad lielaa cienja pret beku palikaas ? :)
njaa ... labs apraksts :D paaris dienas iipashumaa un jau tirgojam ljoti labu auto :D es jau neko, iereecu bikuci par to, kaa tiek tirgoti auto ;)
Nu Beha - taa ir pavisam cita klase, bet nu prieks kompaktklases un pa saadu cenu auto tiesam ir labs, jaamin ari ka konkretais eksemplars ir diezgan labi saglabajies, nekaada plastmasu grabesana braucot pa bedrainu celju nav salonaa manama, lai gan jaasaka, ka troksnju limenis ir endaudz lielaks neka manam BMW, tacu varbut ari tas ir tapec, ka manam BMW riepas ir diezgan padilusas.
Auto manas rokas nokljuva jo draugs paludza pardot.
Par to paterinju runajot, nu ne jau vislaik sanaca braukt uz 140, lielakoties uz 110-120, liepaja baka bija gandriz tuksa, ieleju 22 l (baka vareja pec uzpildisanas kopa butr kaadi 25l), un nobraucu kopaa 340km, no tiem kaadi 60 km pa pilseetu. tiem kas nezin, tad japaanju auto ir diezgan ekonomiski un normali braucot var iekljauties pa soseju ari 6,5l.
Un tiesam uzskatu, ka prieks kompaktlkases un par sadu cenu auto ir lielisks, ideaals darba zirdzninjs.
Man arī bija šāds eksemplārs(92. g., 1,6l karburators, jauda 90 Zs.) Nu ko īpaši apmierināts nebiju, jo pēc nopirkšanas atklājās dažādi gļuki kā piemēram nefiksējās 5-ais ātrums. ( kas šim auto, arī tā paša gada Sunny ir īpaši raksturīgi).
Pēc nobrauktiem 3 K sāka "zvanīt" vārsti un vispār parādījās kaut kādas mistiskas degvielas padeves problēmas (Strauji paātrinoties raustījās).
Degvielas patēriņš pilsētā~10l, šoseja ~7l pie 100km\h.
Bet vispār,atkrītot visiem šie gļukiem tīri normāls pārvietošanās līdzeklis atbilstoši tirgus cenai.
Tagad braucu ar Mazda 626 94' comprex, jaudas gan pamaz, toties uz augošo degvielas cenu fona, labi naudiņš ietaupās! ;)
Konkrēta gunāra staipīšana. Mitrā laikā 150 km/h uz šosejas ar minētajām lētajām riepām droša sajūta - ir aizdomas, ka autoram vienkārši trūkst tādas lietas kā baiļu sajūta (tas nav kompliments). Nelabu galu ņem tādi tipiņi, tā ja ... :)
A vai tad Primera skaitās kompaktklase? Kas tādā gadījumā ir Almera?
Hm, jauns veids kā notirgot mašīnu:)
nu kapeec gan nepadaliities ar cilveekiem pirmajaa pieredzee? Nu par videjo klasi gan isiit nenosauksu, jo salons ir eerts, tacu 4 lieliem cilveekiem buutu nedaudz par mazu.
To Stu:
Nu 5 robs loti labi stepseleejas un motors nav nodziits.
To Qued:
Atsaldets varbut esmu, tacu dziivotgiba ir speciigaka par atsaletibu, tapec nedaritu neko taadu kas varetu kaitet manai vai vel vairak - citu veseliibai.
Nu ko var dirsties?
Bet mašīnu gan varēji tirgot citā vietā.Domājams,ka šo vajadzētu likvidēt
Man ir gadu jaunāka Primera, universālis, gan ar 2 l motoru, braucam jau 2 gadus un varu iepriekš teiktajam pievienoties. Tiešām ērta, tiešām ļoooti labi turas uz ceļa (140 mitrā laikā gan nebraucam principa pēc, bet pieņemu, ka arī tad viņa droši jūtas), arī benzīna patēriņš varētu būt minētais - tā kā man ir lielāka unn smagāka un arī motorītis lielāks, tad man vidēji jauktajā ciklā ēd 8,5 l, gan pie nedaudz zemākiem vidējiem ātrumiem. Nopietnas vainas "tfu tfu) vēl nav bijušas, tikai tādas, kā jebkurai mašīnai, kamjau vairāk par 10 gadiem un detaļas tomēr nokalpo pamazām savu laiku. Ātrumi slēdzas labi.
Nu bāc! Stūres pastiprinātājs- ekstra!!!!!!! man jau liekas ka tikai krievu mašīnām tā ir ekstra! ;)
to mans
Arī manam eksauto Toyota Corolla (1988.g.) nebija ne stūres pastiprinātāja, ne el.logu. Tāpat arī ar VW un Audi. Tā kā nevajag runāt to, kas nav.
NEKAD SHITAADUS BEZPERSONISKUS AUTO NEESMU SAPRATIS... KAKOWA TAADUS IZVEELAS?
To melnaac
Atsleegas vaards - EKONOMIJA un salidzinosi normaalais komforts par zemu cenu. Ir cilveeku kategorija, kurai saads auto buutu tiesi piemerots, degvielu eed maz, uzticams partneris darbam un ikdienai.
Pie tma liels pluss manuprat ir nolokaamie seedeklji, kas pietruukst manam ikdienas BMW, un tas ir liels miinus, neskatoties varbut uz it ka lielaaku paarejo komforta limeni un lielaaku plasumu.
Es kaut ko līdzīgu nopirku 2 mēnešus atpakaļ.Mans auto vienīgi ir hetšbeks 2.0l GT.Īpaši jau ne ar ko neatšķiras, ir aizmugurē spoileris, auto ir nedaudz zemāks, bet baigi ciets, kā arī dzimtie lietie diski uz16/205.Patīk tas, ka auto vispār nesasveras pagriezienos, mudinot uz ātru braukšanu.Auto par mazlitpāžas nu gan nenosauktu, jo ir Blubirda pēctecis un salons ir krietni lielāks.Kad atstumj priekšējo sēdekli, aizmugurē paliek savi 25CM.Žēl ka neko nevaru pateikt par motoru, tur kur ir kods, ir tikai pirmā puse, kur redzams kair2.0 bet burtu vietā, kuri apzīmē jaudu, irciparu strīpa.150ZS -itkā neatbilst motorakonstrukcijai, 115-var būt , kaut gan Mazdas un FORDa MANDEO 115ZS ir mazāki! Varbūt jātic pārdevējam kašim ir127ZS?
Vēl gribēju piebilst, ka atšķirībā no daudziem citiem 16V motoriem, NISSAN izmanto ķēdi, kuru it kā esot jāmaina tikai pēc300 000km.Forši vai ne!!!NISSAN motori vispār ir, ja ņem vērā kvalitāti, izturību un griezes nomentus, otri labākie pēc BMW, bet 3.0 5gadus bija priekšā. Pēc auto iegādes pārbaudīju ritošo.Šo to atrada - nomainīju pr.paukta aizmugurējo buksi -6LS,stabilizatora starpstieni - 12LS un noskaidroju ka st.pirksts maksā 8LS.Tas bija iekš KEMI.Protams ka orģionālie maksā dārgi, bet vai tad AUDI,OPEL, WW un BMW orģinālie ir lētāki? Un vai veikalos vispār šiem autiņiem tādus var nopirkt? Mans kaimiņš BMW732i firmas servisā 2 bukses par 300ls nomainīja, bet manam vecajam BLUBIRDAM 8gadus atpakaļ par visām buksēm tik paprasīja, lai gan tās vajadzēja pasūtīt no Japānas. Jā - nezinātājiem gribēju piebilst -NISSAN PRIMERA sedanus un hetšbekus ražo Anglijā, bet vagonus - Japānā.