Lexus IS200
2000
Novērtējums: 8
Nesen nopirku 200 un braukaaju jau pusgadu. Manējais ir ar gaišās ādas salonu, automāts un visām ekstrām. Kopumā 200 no ārienes sākumā likās lielāks, apsēžoties priekšā ir ok, bet ja atbīda līdz galam sēdekļus, tad aizmugurē sēdošajiem ir tā pagrūtāk. Degvielas patēriņš arī ir lielāks nekā biju plānojis, bet tas tāpēc, ka automāts. Motors ir pietiekami liels un kopā ar automātu braukšana ir viena bauda. Labi turas uz ceļa, cilvēkiem kam patīk braukt ar aizmugures piedziņu domāju ļoti patiks ar viņu paārdīties. Patīkami, ka stabilitātes kontrole ir atslēdzama un pats varu izvēlēties vai visu darbu uzticēt datoram, vai arī paļauties uz sevi. Pozitīvi ka mašīna ir 4 gadus veca, bet cik zinu iepriekšējais saimnieks nav neko īpaši labojis, kā arī es neredzu vajadzību, vienīgi apkopju izmaksas ir padārgas. Kopumā labs auto jaunietim. Ja ir interese uzzināt kaut ko tuvāk raksties.
Madman
@ 7.janvāris 2005 0:00
Varēji pieminēt vismaz jaudu un patēriņu, savādāk lasās sausi! Bet auto ir labie! Esmu dzirdējis, ka lielajiem Lexus ir labākā apdare - var likt iekšā jebkuru subūferu un paneļi pat pēc 5 gadiem negrabēs, atšķirībā no Merša!
Ne motors piemineets, nekaa... Luudzu, bish smalkaak par Lexusa extraam. Ir kas jauns vai atshkjiriigs no jau zinaamaam?
Apraksts riktigi pliks un sauss. Tipa man ir mašīna 4 riteņi stūre kautkāds rūcošs objekts auto priekšā un vēl kaut kādas huiņas.
Nerakstīju par motoru tāpēc, ka domāju nevajag, jo 200 ir tikai 2 litrīgi motori ar 155 ZS, tāpēc tas tā. (Protams Amerikas variantam ir 3.0 l)
Ekstras ir tā kā visiem, elektro pakete, apsildāmi sēdekļi, automāts ar sporta un ziemas režīmu, apsildāmi spoguļi, el. nolokāmi spoguļi, kruīza kontrole, jau standartā nāk CD ar 6 disku changer, klimata kontrole.
Problēma, ka aizmugurējie sēdekļi nav nolokāmi, bet ir speciāls caurums slēpēm un sniega dēļiem.
Rij uz štrāses ap 8L pilsētā savi 14L būs.
citeeju
Nauris (11.01.2005 15:06):
To nomiks: Paldies tev par briidinaajumu. Iisteniibaa jau visu laiku taa nebraucu, nepietiek naudas benziinam un nosisties arii veel negribaas. Izmeegjinaajumus parasti veicu dienaas, kad shosejas nav pilnas, piem. sveetdienu riitos, vai darbadienaas ap pusdienlaiku, tad ir vismazaak brauceeju uz celja! Par to aatrumu, zini, kaa tas ir, gribaas jau uzspiest, bet pilniigi apzinos, ka tas var beigties letaali, taapeec arii izveelos laiku, kad braukt. Bet vienalga, paldies, ka esi briidinaajis, njemshu to veeraa!
nepietiek naudas benziinam :) - viss man par tevis skaidrs :)))
Ņem vien GS 300, izjūtas uz miljonu:))))
Mna ir tāds pats tikai parastā kārba 6 ātrumi, vinam ir 155 zirgi, turklāt pielikts labs sporta izpūtējs.arī gaišā āda, laba mašīna
Jaa par to vietu aizmuguree patieshaam taa ir kaa ir, tacju esmu ar is200-to nobraucis diezgan taalus gabalus pie stures un pec 500 km nobraukshanas nakas izkapt, bet nejau tapeec ka gribas izstaipiit kaajas, bet gan jaapilda degviela. Patieshaam erta seedeeshana, nekaada noguruma. A tie 500 km ar baaku - reals pateerinsh, ap 10 -11l/100km. Vienreiz izdevaas dbuut 8 l uz sotaku, bet tas ir cruizaa pa nakti uz 105 km/h. tiklīdz sakas apdziishanas taa aizmirsti par taadu pateejinju. Vieniigo minusu ko zinu, ja to vispaar var uzskatiit par miinusu, ir tas ja biezji atri brauc virs 120 km/h, tad aizmugures riepām noeed iekshmalas, bet tas tapeec ka pie taa atruma auto ir pieliimeets pie celja:) Ta veel tads navarot, kas manupraat lieks, kad peec piestarteeshanas pirmo reizi lieto logu smidzinaataaju, vinjsh automaatiski smidzina uz lampam, bet tur vinjsh tik daudz to shcjidrumu uzgazj, ka ziemaa dabuun lidzi vedaat divas kaninjas ar shkjidrumu:( Lai nu ka 2 gadu laikaa (100 000km) tikai apkopes un nelieli kraasoshanas darbi, bet tur jau pats vainiigs. nu jaa veel taas riepas nodila dabuju nomainiit. Gaidu jauno IS 200. Cik sapratu rudeni buus.