Ko varētu teik par sen zināmām lietām un reālo būtību?
Jebkuru Volvo auto gribētos saukt par "Wiking'iem" , jo tā tas patiesībā arī ir. Tas patiešām ir auto ar lielo burtu, jo tas ir piemērots mūsu ceļiem un klimatiskajiem apstākļiem un ne tikai... . Ne velti visu lielvalstu autobūvju eksperti ir teikuši tā: Krievija- "Volvo, tas ir auto mūsu klimatiskajai joslai";
Slovākija- "Volvo, auto mūsu ceļiem";
ASV- "Autobūves šedevrs, tas ir Volvo" ... utt. Daudz varētu saukt šada un cita veida saukļus, bet vai tā ir patiesība?...
Patiesība ir tāda, kad volvo atbilst visām (tehniskām, elektoniskām u. c. veida) prasībām, ja vienīgi tas tika ražots dzimtenē un nevis Polijā, Čehijā, Turcijā utt. Un tomēr, vēl jau pastāv valstis, kurās ievēro kvalitāti un nevis kvantitāti kā piemēram, šo pašu Volvo S40 dzimtene, Nīderlande. Paldies Dievam, ka šis auto ir saglabājis savu Volvo drošibu un braukšanas komfortu. Ja nedaudz sīkāt, tad šis auto ir viens no drošākajiem un komfortāblākajiem auto šajā klasē. Ja to salīdzināt ar Audi 80, VW Jetta (Bora) vai šīs klases japāņu auto, tad Volvo S40 būs krietni komfortāblāks, jo tam ir Multilink sistēmas piekate ar stabilizatoriem aizmugures piekarē, un Makferson sistēmas ar stabilizatoiem priekšējā piekarē. No tā nav jābaidās, jo ši sistēmas piekares atbilst tehniskām prasībām attiecībā pret mūsu ceļiem- kas jau arī ir pierādījies.
Manā rīcībā esošajam S40 (99') ir ļoti patīkama un dinamiska gaita, kuru attīsta 2.0l 140 z/s dzinējs. Negribētos teikt to pašu par 1,6l dzinējiem, jo tiem ir pietiekams spēks taču kaprīzs ekspluatācijā. Līdzvērtīgs, vēl varētu būt 1,8l dzinējs, bet tādā gadījumā tad ir jāatsakās no automātiskās ātrumkārbas. Cita lieta, ja šie dzinēji ir apgādāti ar turbo kompresoru, toties nākotnē ir jārēķinās ar lielākiem izdevumiem pie dzinēju apkopes un remontdarbiem. Principā, visiem S(V)40 tiek uzstādīti 4 cilindru 16 vārstu dzinēji, kas ir kolosāls risinājums dzinēju izturībā un jaudā. Vienīgā nelaime ir ar bēdīgi- slavenajiem 1.9TDi. Kā zināms tiem uzstāda Renault dzinējus, kas ne būt nav tas labākais tehniskais rezultāts auto būvē, kā arī to ekspluatācija ar mūsu degvielām, klimatiskajiem apstākļiem un pasīvo kārtējās tehniskās apkopes veikšanu.
Pozitīvais: ļoti drošs un komfortābls šis klases auto ar teicamiem dzinējiem (izņemot 1,9TDi Renault), samērā izturīgs mūsu ceļiem,
Negatīvais: samērā dārgs ekspluatācijā (lidzinās BMW un MB cenām), paskaļš dzinējs, ja tiek pārsniegta 3,5 iezīme uz tahometra.
Teicamā stāvoklī esošā auto cena (99')varētu būt robežās no 8300 līdz 10000 euro.
P. S. ja tas ir lētāks, tad šim noteikti kaut kas kaiš- noteikti. Uzmanaties no Vācijā ekspluatētiem un Latvijā ievestiem "kaķiem maisā". Tas nav sporta auto, kuru ikdienā var dzīt 220 km/h.
Iesaku: Volvo S40 iegādāties no Nīderlandes, Beļģijas (kur atļautais ātrums līdzinās mūsu valstī atļautajam), un vēl labāk šeit Latvijā no "Mūsa motors", "Autostar" un citu zināmu, godīgu firmu pārstāvjiem pirktos auto, kuriem ir neviltotas tehniskās apskates grāmatiņas un to reālais tehniskais stāvoklis un noskrējiens- ko var noskaidrojams uz vietas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viss jau skaisti, bet būtu kaut drusciņ par savu auto pastāstījis, tad būtu interesantāk lasīt. Bet tā tikai reklāma vien, šito var arī bukletos izlasīt.
Shim auto ljoti daudz kas kopīgs, arī motori, ar Mitsubishi Carisma, jo tie ir radīti uz vienas bāzes. Tā kā nez vai sho auto varētu nosaukt par vikingu. Man jau shkjiet ka tie Volvo koprazojumi (400 un 40 serija) nav diez ko izdevushies un ekspluatācijā ir dārgāki par šis markas istenajiem auto.
Zinātāji varbūt teiks ko citu..
Es ar vienu tādu pabraukāju, vienam rada gabalam bija kā darba auto, 2.0T ar automātu. Salons paknaps- kā WW Borai - ja jābrsuc 3 stundas, tad labāk bez virsdrēbēm. Arī ceļi, sēžot aizmugurē, spiežas beņķī. Labs aprīkojums, laba kvalitāte, bet tas vairs nav VOLVO ! Eiropiski cieta piekare, uz bedrēm diezgan nepatīkami reaģē ar paskaļiem būkšķiem, neinformatīva stūre(nejūt ceļu). Jocīga sajūta braucot pa ceļā iebrauktajām sliedēm - piestūrējošā pakaļa staigā pēc saviem uzskatiem.Nezinu, kādas sekas tam var būt ziemā,bet vasarā, izņemot nepierastas sajūtas, nekas traks nebija.Laikam auto radīts līdzenākiem ceļiem! Pats interesantākais kas atgadījās ar šo auto, kā apgalvoja VOLVO servisā - vienīgais gadījums ??? - Rumbulā uz ledus trases, slīdot sānslīdē, no sailentbloka izmaucās stabilizatora gals. Protams ka servisā netika teikts, kādos apstākļos, bet izbrīns bija liels! Viennozīmīgi - tas nav ne sporta, ne sportisks auto. Vismaz SAAB 900 2.0T ar kuru skrējāmies - nevarējām panākt ne kādos režīmos!
man 5 gadus bija volvo dizelis nespeeju vinjaa naudu gruust iekssaa visulaiku luuza un vis tik daargi mksaaja. pat tagadeejajai toijotai viss ir leetaaks.