Nopirku jaunu, ar Elegance apriikojumu 1.2 motoru. Braucu jau vaitaak kaa 1/2 gadu
Simpatizee:
~Cena (Krietns apriikojums par sapraatiigu cenu)
~Degvielas pateerinjsh (~6.5l pilseeta/nepilseeta - 70/30)
~Gana daudz vietas 4 neliela izmeera cilveekiem
Probleemas:
~izdegushas 2 tuvo gaismu spuldziites
~diezgan paskaljsh salons
~bagaazhu var salikt tikai diviem cilveekiem braucot zaljumos
Locekli nepagaraina un arii nesaiisina... esmu pilniigi apmierinaats ar taadu transporta liidzekli...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Salons nešķiet par daudz askētisks?
Izdegušas lampiņas, imho, ir tāds liels sīkums. Varētu paskaidrot, kāds tad ir tas Elegance aprīkojums un cik daudz lētāk sanāk nekā konkurentiem.
Apraksts arī tāds askētisks :)))
Bet, ja par lietu, tad varbūt uzraksti, par kādu summu pirki, kas bāzē utt.
Cik es zinu tad lielākai daļai skoda nāk woltsvagen dzinēji jo skoda pati dzinējus neržo tapēc ir ekonomija.
Auto pirku par 11,5K Eur
Apriikojumaa: Klimata kontrole, elektriskie logi, spogulji elektriski reguleejami+apsildaami, ABS, stuures elektriskais pastiprinaataajs, stuures augstuma un dziljuma reguleeshana, papildus bremzhu signaals, airbag vadiitaajam+pasazhierim, miglas lukturi, lietie diski, borta dators, signalizaacija, CD+radio, centraalaa atsleega, imobilaizers, paklaajinji, kraasa metaaliska... un veel visaadi siiki uzlabojumi saliidzinaajumaa ar leetaako versiju... +veel 3 gadu garantija +Kasko normaals cenjiks
cik ir sanaacis paluureet, kas zem vaaka, tad shkjiet uz visaam detaljaam ir WV vai OOOO ziimes... Cik noprotu auto buuveets uz WV Polo baazes.
komfortabls un leets auto pilseetas dziivei un nelieliem izbraucieniem Latvijas robezhaas, bet ne pa Latvijas celjiem... Latvijas celjiem vajag Hammer ar 40" ritenjiem...
rokenrols
tā nekas par to cenu. Tiešām klimata kontrole, nevis pliks kondicionieris?
Motors tak benzīns, ne?
Cik šitādam kasko izmaksā gadā?
A kāpēc pa Latvijas ceļiem slikti? Man pa vasaru gadījās braukāt ar P206 pa Latvijas ceļiem nebija tik traki (ja neskaita grunti). Piekare maitājas vai krata par daudz, kas par vainu?
Pats galvenais, ka papildus bremzhu signaals un paklaajinji! standartaa jau neietilpst taadas extras!
transportlīdzeklis jau ir oki,bet dziivojam tachu vienreiz,nemiileesi pats sevi,nemiileesi citus....
Nu,nez vait as auto ir tās naudas vērts.Tad jau būtu ņēmis lielāku motoru,lai ne tikai ēd,bet arī brauc.
Tas tiesa,tā vairs nav škoda,bet polukrovka.Īstās škodas jau sen sarūsēja.
rokenrols
Labs auto par labu cenu:)
Nauris
Ja tavas golfotās smadzenes nesaprot ko nozīmē Kasinsh jautājums par mašīnas aprīkojumu, nevis extras. Laikam jau golfam pat bremzes ir extra.
Recluse: začot... :-) :-)
Prieks,ka šajā valstī sāk parādīties arvien vairāk saprātīgu cilvēku
>Qued
motors benziins, gana njiprs prieksh taada izmeera auto, bet ja buutu jaaizveelas shobriid laikam njemtu nedaudz lielaaku.
Pa Latvijas celjiem braukt nav baudas, deelj celju kvalitaates, nevis deelj Shkodas iipashiibaam. Un apriikojumaa tik tieshaam klimata kontrole nevis pliks kondicionieris.
Papildinashu Rokenrolu:
Auto der ari gara auguma cilvekiem, bet ne resniem jo salons ir augsts un shaurs. Protams ka aizmugure vietas ir tikai maza auguma cilvekiem. Bagazhas novietoshanas priblemas var mierigi atrisinat panjemot Combi versiju kur bagaznieks ir gana plashs. Jarekinas ka letakaja komplektacija pakaljejais benkis nedalaas pa daljaam.
Puslidz cieshami dzineeji sakas ni 1,4 16V ar 100Zs/125Nm un tam jaun standartaa naa ABS, EBD un TCS(saucas savadaak). Ir problemas ar ruponicas regulejumu atrumkarbai ko piebraucot servisaa var bnoverst un atrumi sledzas preciizi un forshi.
Vislielakais trukums meginot auto uztaisiit atbilstoshi EURO4 normaam it tas kas sakot no nulles ir kadas sekundes kavejums jo smadzene doma kaa sadozeet gaisu un degvielu. Normals auto par sakarigu cenu t.i. ja doma pirkt jaunu!. Ideals pilsetai bet nu uz shoseja si kaa ir - jarekinas ra mazu salonu un ritenju baazi kaa ari vienkarshiem kresliem - protams neiet runa par RS versiju!
Par Klimata kontroli: taa ir t.s. mehaniskaa klimatkontrole t.i. nav ka kondiskai karstaks vai aukstaks bet uzliek konkretus gradus cik grib salonaa :-)
Trukumi: 1. dazhiem eksemplariem atnak valjaa aizmugureja loga mazgashanas caurule kas nopludina loga tirisanas motorinju kas lidz ar to ir jamaina. 2. dazhiem ekspemplariem pa bridim paradas tads joks ka nestradaa stures elektriskais pastiprinatajs. 3. Ziema medz piesalt aizmugurejas trumulja bremzu uzlikas.
P.S. Tas isumaa viss, apkopojot cetru zinamu shadu auto statistiku. Diemzjel parremontu izmaksam nevaru spriest bet varu tik pateikt ka pirmaa sarviize ir 30Ls - elljas mainja ar filtriem utt. pie 15k km vai 1 gada.
Nu tas tavs dzinējs ir vienkārši ideāls! Tas dzinējs manuprāt riktīgu veci nevar pavilkt!
Var pavilkt, var. :)
velk taakaa traks... arii piecus cilveekus velk... ir vilkti arii vairaak :)
Muusu famiilijai ir Shkoda Fabia elegance universaals 2004 gada. Motors 1.9 TDi un bez iepriekshmineetajaam autora extraam veel ir pretbukseeshanas sisteema, interesants aakjis un veel visaadi siikumi
Ja nebuus ljenjins, tad uzrakstiishu arii kaut ko.
Enivej, tur tas auto ir parbaazts ar aarkaartiigi daudz extraam.
Un neteiktu, ka salons fabiaam ir skalsh.
Enivej, apbriinoju autoru, kaa tu vareeji panjemt tadu mopeeda motoru?!?!?!
Kredok-- ka tu domaji fabiaam nesledzas aatrumi forshi un precizi, ka tas izpauzas? man tevam ir ir fabia?
tuno- turpinajums un tur ar ta iisti nevar saprast ta jabut vai kaa ar tiem aatrumiem
varu tikai piekrist... kaut kas ar aatrumu paarsleegshanu nav laagaa labi... nikjojas taa kaarba...