marea iegādājos 2003 gada vasarā, Rumbulā. pilnīgi uz dullo,3800eur, man jau bija savs auto, bet ieraugot marea sapratu ka man vajag to!1.8 16v motors rūc jocīgi, klusi, laba dinamika(vidēji10litri uz 100km), startējas pasakaini - pagriez atslēgu un momentāli motors iedarbojas , bez nekādiem zz zz . !!!gaiss salonā svaigs, ne tā kā mazdā iekāp un galva sāk griezties... !!! Nobraukti 30kKm, izietas divas apskates bez aizrādijumiem. esmu nomainijis divas bukses (5ls)un stūres pirksti prasās nomainīt, pāris reižu nomainījis eļļu. visu šo laiku pie benzīnbākas ir noberzta krāsa un spīd metāls... taču tas jau 2gadus nerūsē!izpūtējs šķiet ir no nerūsējošā, tātad ar to problēmas nav gaidāmas. kautkas klab aizmugurējās durvīs. mašīna klausa, es valdu pār to nevis otrādi, ziemā nav sajūtas ka tā tulīt tulīt saslīdēs. vasarā patīkami braukt ar AC. grūti noregulēt optimālu temp ziemā. sasalst durvju rokturi. Mašīnu īpaši nekopju tipa silikoni un pulieri... vienkārši neprasās. bezmaksas audiosistēma strādā kā nākas, to neviens nekad nezags un nav kā "lunim'' ar magnetolas priekšējo paneli jāstaigā apkārt. Fiats paliek fiats tāpēc kvalitāte nav pati labākā, bet braucot komforts vienkārši pasakains, sēdekļi mīksti, pedāļi klausa, bremzes assas. jumta stieņi noder ja jāpārvadā piem gulta vai slēpes. pats galvenais- drošības sajūta- nezinu kad kādam būtu nozagts Fiat Marea. salīdzinot ar jaunu(99g. ) Astru fiats liekas mīkstāks plašāks. Pērkot auto ir jājūt ka tas nav apskrūvēts, nobraukts utt. Nekad nepirksu golf vai astra jo tie man liekas tik garlaicīgi un bezgaumīgi, turklāt par katru ekstru jāpiemaksā papildus. un arī kartupeļus ar savu autiņu nevedu....
FIAT ir normāls auto, par labu cenu. Pie tam, nav problēmu ar detaļām. Ja kāds brauc uz Poliju, tur, tirgos, orģ. detaļas var nopirkt spaiņiem un pa lēto. Jautājums ir tikai par motoriem, jo, kā atzīst meistari, tie ir samērā neizturīgi, gan benzīna, gan dīzeļi.
Panelis izskatās tik tiešām orģināli un interesanti.
Peec panelja foto izskataas, ka sasniedzot 6 t. apgriezienus, jaakaapj aaraa no mashiinas pa shofera pusi.
Tas par to svaigo gaisu salonā ir vienkārši smieklīgi.
Pēc tik slavējoša apraksta atzīme ir mazliet nesaprotama.
Un - vai Marea ir vienā klasē ar Astru?
fiats ar opeli ir vienā klasē :)
qued-lūdzu pasaki tikai to ka Mazdas un Volvo nav speciāli iesmaržinātas,pie kam Mazdas plastmasas detaļās impregnētā smaržviela var izsaukt alerģisku reakciju lielai daļai cilvēku........esmu pat lasījis ka Volvo īpašniece pat pārdevusi savu jauno s80 jo tā ''newcar''smaka vienkārši nomāc!
uzskatu ka auto iekšējais klimats,smarža ir ļoti no svara.
NESAKU ,KA FIATS IR PASAULĒ LABĀKĀ MAŠĪNA!!!
qwerty,
pēc tava apraksta sanāk, ka gadā tu vidēji noripini 15 000km. Piedod, bet tas taču vispār nav nekāds noskrējiens:) Bet kopumā rakstiņš labs.Lai veicas!
ja paskatās Latvijas mašīnu nobraukumus tad neviens nenobrauc vairāk par 15 000 gadā - visas 10 gadīgas ir ar nobraukumu ap 150 000 :)
qwerty
he, ļoti interesanti. Par mašīnu oriģinālo iesmaržināšanu dzirdu pirmo reizi.
auto vismaz izskataas normals,un fiati ir japatiik,tad vis ok:)
Vai tiešām nobraukums ir mazliet virs 50 tkst. nu jau 9 vecam autiņam?
arī mani māc šaubas par to tobraukumu,pat tad kad pirku auto neticēju rādītājam43000,vienkārši auto izskatījās svaigs,arī tagad pie 74000 -stūre un pedāļi svaigi,ātrumpārnesuma kloķis neļurkājas,slēdzas kā pienākas.stāvbremze funkcionē jau pēc otrā tirkšķa.....
biju Ervo servisā(AUTOTORINO) motora diagnostika parādija ,ka visi motora mezgli funkcionē kā nākas.Brīnos vai nav tāda iespēja pieslēgt autinu kompim kas pasaka originālo noskrējienu,astrai tā varēja pieslēdzoties portā starp priekšējiem sēdekļiem.....
Un vēl qued-Tev liekas ka visas mašīnas smaržo vienādi ,itsevišķi pēc 98'??ieej autosalonā un aposti mazdu un volvo un pec tam renault un ja Tev liekas ka tās nearko neatšķiras tad tev noteikti ir iesnas,bet ceru ka nē....
qwerty
>Tev liekas ka visas mašīnas smaržo vienādi
Nu tu arī. Mēs runājam par lietotiem auto, vai ne? Katrs auto ož tā, kā tas ir lietots. Viens ož pēc vunderbaumiem, otrs pēc sava saimnieka sviedriem, cits vēl pēc kādreiz uz grīdas izlieta aliņa.
Es jau nesaku, ka tu muldi par to iesmaržināšanu, vienkārši nekad par to nebiju dzirdējis. Biju dzirdējis, ka jauns auto mēnešus 6 smird pēc apdares materiāliem. Dabiski, ka volvo un mazdas salonā izmantoti atšķirīgi materiāli ar, attiecīgi, atšķirīgu aromātu. Vai tie tiek iesmaržināti - nezinu.
qued-tā jau ir kā Tu saki!bet auto patiešām tiek iesmaržināti..tā pat zināmā mērā ir firmaszīme!Mazdas kā auto nav sliktas...tikai tas gaiss...
Par motoriem - Tieshi Fiatam motori ir lieliski, ko diemzeel nevar teikt par paareejiem mezgliem. Opelam un Fordam biezhi jau pie 100 tk motors ir paguris - saak eest ellu, sadalene izdilusi. Fiatam tas nav raksturiigi un motorus kvaltaates zinaa var pieliidzinaat japaanu razojumiem. Vaajaa vieta ir zobsiksnas spriegoshanas rullisha gultnis. Tas obligaati ir jaamaina mainot siksnu, citaadi gultnis blokeejas, paarauj siksnu un motors chupaa. Siksna jaamaina nevis peec 120 tk kaa noteicis razotaajs, bet peec 80-90 tk. Veel Fiata lielo motoru (1,8-2 l) miinus ir, kad tie neizcelas ar iipashu ekonomiku.
Taa kaa pilniigi aplams ir apgalvojums, ka Fiata vaajaa vieta ir motori. Par diizelmotoriem. Tieshi visvairaak probleemu ir ar Peugeot Boxer (tas pats itaalijaa razotais Ducato, Jumper)automobiliem, kuri aprrikoti ar francu 2 l diizeli.
Pilnīg sūds! Bija mums firmā tāds. Tas ir vienkārši pisec!!! Kurš normāls cilvēks vispār pērk tādus auto kā fiat, citroen, peugeot, renault??? Opelt ir galvastiesu pārāks par šitiem
to bmw-tavi trīs burti bmw izsaka visu-Tu esi augstēks par visiem.....
BMW... Es pērku Citroen. Nopirku Xantia, un super. nekā labāka par to nevar būt :) Citroen filozofija jau kā tāda ir pilnīgi atšķirīga + jaunākās tehnoloģijas.. mm ;)
Vot BMW gan ir -pisets! Kad sāk birt, tad vis pēc kārtas.It sevišķi jaunākie modeļi - labāk servisā nerādīties, ja negribi lai neistars nolād! Jāmaina tas un vēl šitas, kamēr saimniekam beidzas nauda, tad brauc ar to mēslu līdz nākamai algai.
Vispaar esu exkluziivu aoto piekriteejs,
Te opel astra un golfu saime var tikai atsuukaat.
muusdienu autorazjoshanas bizness ir galiigaa pakaljaa, jo slavenaas vaacu auto markas tiek razjotas kaut kur......, ne tikai iistajaa valstii. Toties Fiats veel arvien tiek razjots itaalijaa un itaalijaa ir auto Nr.1.
Itaalju dizains vienkaarshi supper un pie nobraukuma 15 tkm gadaa ies veel ilgi.
ĀKSTS ,gan jau pats sapratīs kursh.
OOOOo tāds džeks! Ko tu te malies ar savu FIAT gribu redzēt ko tu darīsi kad FIAT bankrotēs un rūpnīcu aizklapēs ciet! tad detaļas savam auto varēsi pirkt antikvariātā!
auto ir lieta-Tu to nolieto un aizsvied...tāpēc neuztraucos par to ka fiats varētu bankrotēt...nu nemaz.kur tādu argumentu var izdomāt???ja nepatīk fiats tā arī pasaki!
to-catr
Fiats nenobankrotees, jo ir auto Nr.1 itaalijaa.
Driizaak jau VW vai Opelis aizies pa zaljo.