Nu sveiki, tauta! Noleemu uzrakstiit nelielu aprakstu par savu autinju.
Shis konkreetais modelis ir Opel Omega A3000, evo500, 3.0, v6 24v. Iegaadaajos mashiinu Klaipeedaa pa 1500 eur. Un notika tas 2004. gada novembrii. Iegaades briidii neredzeeju, kam vareetu piesieties, pat ruuseejis taa laagaa nebija. Taa kaa ar origjinaalu auto braukt nepatiik, tad saaku no aarienes paarveidot. tikai vizuaali. kaa sanaacis, spriediet pashi! izmaksas viss kopaa, njemot veeraa, ka visu dariiju pats, nebija tik lielas vieniigi pa kraasu un kraasoshanu bija daargi jaamaksaa- aareejais tuunings viss kopaa ap 500ls. Nedomaaju, ka mashiinaa ir ieguldiita paaraak liela summa, jo tas tachu ir mans sapnis jau no beerniibas!
Varbuut nedaudz par dinamiku- taatad Mashiinai uzraaviens ir vienk briinishkjiigs, ciparus konkreeti neesmu meeriijis, bet, kad iespiezh pedaali, tad elpa nedaudz aizraujas, nerunaajot par to, ka benkjos lipina konkreeti.
Degviela: taa kaa leju tikai 98 benziinu, pateerinjsh ir ~15l uz 100. Bet tie nav iisti meeriijumi, jo neesmu pat ar auto taa iisti braukaajis, ilgaak laika tika pavadiits garaazhaa skruuveejot. Pieregjistreets Latvijaa arii pagaidaam nav!
Taa nu izspiedis esmu braucot pa leishiem- uz shosejas- 260km/h, fotograafijaa variet paaarliecinaaties!
Pagaidaam arii viss, kad buushu izgaajis TA, tad noteikti uzraxtiishu, cik ir izmests remontiem!
Lieku atziimi 8, jo liidz shim viss ir bijis ok!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai nu ljoti labs fotoapaaraats vai spidometrs melo par aatrumu- pretiibraucosaas masiinas tikai nedaudz izpluudusas:)
es reiz braucu ar pasaatu(b2) kuram ar spido raadiija apm 2x vaiaak kaa ir,forsi blakusseedeetaajus biedeet:)
pareekiniet pasi 100+260-->360 km/h ...
neticu bilzhu originalai izcelsmei..
nu ja sitai lamatai ir 204 lopinju motors, ta jau max aatrums tik 240 ir...
jaunam btw, ar eiropas benziinu utt...
net nu rullzs jau kruts es jau ar taadu gribeetu, bet nu diezvai sanaaks, kad vareesu atjlauties taas expluat. izmaksas tad sitie jau buus antikvariaats...
Man, vizuāli, pirmais iespaids par ātrumu bildē arī likās - blefs, bet pārrēķinot ciparos 360km/h un 125sek/100 var būt...!Bet tas, ka auto ir 2005 gada........?!?!?!
Uz 260 rij 12,3 litri ?vai 123 litri? Ko tas ekonomaizers tur raada?opim imho virs 100litri uz simta vairaak nearaadiija?
Jeb es kljuudos.
Bet kugjis laps.
Vienalg, par ātrumu nepriecājies! Kā savos laikrakstos apraksta krievi vietējos ķūningus, konkrēti, par BMW, vecis samaksā 5-10 štukas$, šim slīpē galvu, maina isplūdes kulektoru un izpūtēju, un vēl diez sazin ko. Kad izmēģina - jā zvērs ne auto, bet uz stenda klāt tikai 15ZS, bet ātrums - mērot ar radaru, kur kādreiz uz spidometra rādīja 240 , tagad rāda 260. Un tas ir viss! Vot vilšanās!!! Būtu labāk spidometram zobratu nomainījis - lētāk iznāktu... .
Taa, pilnīgi konkrēts jautājums - Kur Tu dabuji tādu priekšējo bamperi???? Un cik tas maksā ???
Starp citu, man arii ir tāds pats aparāts, tikai automāts. Iespējams, ka arī nākamais būs tāds pats, bet ar parasto kārbu gan. Jo nu braukšana ar viņu tiešām ir fantastiska :)
Vai Opelim peec Omegas ir kaada jaunaa Omega vai kas cits, kas naak taa saucamajaa lielajaa-limuziinu klasee? Vai arii Vectra ir pats lielaakais?
Vispaar neizpratni rada Eiropas auto 'samazinaashanaas'. Nesen kaut kur lasiiju, ka Ford Mondeo buus uz Focus platformas, kaut kaa neliekas skaidrs, Focus tachu ir Escorta peectecis, Mondeo videejaa klase-Sieras peectecis. Scorpi likvideeja ( suudiiigi izdarija, leetaa gala dipinaataajiem atnjeema sapni par pieejamu limuziinu ). Un kas ar Opeli? Vai Omega tiek atjaunota, vai arii shii klase vairs nebuus? Sanaak, ka eiropieshi tik brauks ar kompaktniekiem un miniveniem, bet ja kaadam kraanish pa iisu, kaa lai taa leeti pagarina? Bembis pa daargu, nemaz par mersi nerunaajot, atliek tik dzhepeniizzz, koreiijaaa.
Ko lai dara vispaar? Paarnjem diveejaadas sajuutas, tu skaties uz Scorpi piemeeram, nu it kaa normaali, bet nepatiik, ka vinjam nav turpinaajuma, taada nolemtiibas sajuuta, visi brauc, visi priecaajas, bet taalaak celaj nav, inafs iisaak sakot.
nju jasaka tiri orginala prieksa tev izdevusies,bet ieteiktu novaakt tos stulbos uzrakstus no aizmugures kad auto bus savest kartibaa,nah citiem zinaat kas tev apaksaa zem haubes:) un varesi kadu lielibnieku bembi izkost:)kad pabeigsi auto,varetu kadu bildi te iemest lai citi redz tavu garadarbu,un veiksmi tev kiilesanaa:)
Nu fotoaparāts ir bijis superduperpupermegakruts!!! Brauc uz 260, bet ne līnijas, ne mašīnas, ne citi objekti nav izplūduši...
par fotaparaatu: taa ir digitaalaa canon kamera, taapeec tik labi sanaacis. par spidometra kljuudu shaubos, kopaa ar mani brauca dzeks ar Vectra 2000, uz 210km/h un vinjam kaa staavosham garaam aizgaajaam!
To rashns: tas viss jau tika nonjemts, tieshaam baigi feini ir, ka citi domaa: ko taa suuda omiite te nostaajaas man blakus, tuuliit paraadiishu, bet kad idegaas zaljaa gaisma, var redzeet izbriinu saancensha sejaa! Katraa zinjaa paldies par laba veeleejumiem!
Neesi pielicis kaadus 15 gadus klaat.
man skjiet shis ir '88 gada modelis.
nu nestāsti ka opelīts neŗūsē.
ruusee, kaa maita
OOOO!!!
Respect! Labs auto! rets auto!! Vai vinjam ir taads pats dzineejs 24v kaa senatoram (204zs), vai veel tam ir kaut kas modificeets? Kaarba manuaalaa vai automaats? Blokjis pakaleeja tiltaa arii ir (Maneejam B senatoram bija, nenoveerteejams labums, seviski ziemaa).
Interesanti vai lotus omega kaadam latvijaa ar ir? Pirms kaadiem 9 gadiem vienu riigaa redzeeju, tikai neaceros vai latvijas numuri tai bija.
to 750i - Visas masiinas kaut kad saak ruuseet, nu opelis biski aatrak. Bet ja laiciigi attopas nav probleemu. Nu bija tai opelja ruupniicaa 80"ajos probleemas ar metaala kvalitaati, toties arii autinji tamdeelj bija leetaaki un pieejamaaki, un ekspluataacijas izdevumi arii leetaaki (zinu peec pieredzes:) A no tehniskaaa viedoklja tas 3.0 motors vinjiem ir izdevies un ljoti ilgdziivojosh!
Starp citu bembis man arii rusee... :)
automociic! Attopies :) Tavs bmw rūsē!!! :D
Cik noprotu tad sim opelim ir 230 zs peec papiriem,anv slikti,ar laiku var veel piemest kadu klaat un tiesaam labs aparats buus ne tikai izskataa zinjaa bet ari jaudas,un token vaikads ir redzejsi lotus oplei,taa varetu buut rakete:)
Reku acis var pamielot:)
http://www.opel-club.com.ua/models/lotus.php
man gan neruusee:P
nu taatad mashiina ir '88.gada, 236 zs! ja ir kaadi jautaajumi konkreeti, tad arii jautaajiet, savaadaak nevar saprast ar ko katrs te runaa:))) bet paldies par komentaariem!
Tā dzeltenā lampiņa gan pie tādiem apgriezieniem deg.
to uncleSEM:buus laikam jaaizrauj aaraa, citaadi nervus bojaa!
Savādi,bet veci mersedesi rūsē,savukārt veci opeļi pūst.
Kāpēc tā?
A3000 !!! Klau, kur Tu tiki pie tāda priekšējā bampera ???
Un cik tas maksā ???
To puveklis: cik noprotu, tad tas ir retoriskais jautaajums, ne?
To Kaneelis: laikam tas ir origjinaals 3000-ajaam omiiteem, jo kad pirku, bija jau virsuu, bet taa iisti apgalvot nevaru!
bet ko citi par to doma?
īstenībā tas vairā attiecas uz fordiem :)
To puveklis: jaa taa jau saka, ka ja nebuutu fords, tad opelis buutu suudiigaakaa mashiina!
Man au nekas nav pret šiem auto.
Patīk,ka ie diezgan ērti,tik tā piekare tāda ne pārāk mīksta.Labi,lai labi ripo un pieskati arkas :)
Vai tik šis brīnums nav no Irmscher limitētajām sērijām ( EVO500)? Bija viņiem tāds niķis izlaist sērijas ar 500 vai 1000 mašīnām, kuras bija diezgan ievērojami uzlabotas salīdzinājumā ar sērijveidu:)
Jebkurā gadījumā - respect!
Nu baigajs verkis!!!!!!!!Respect
Vislabaka Omega ir Lotusa 90.gadu darinajums 377zs motorelis,4.7sek-100km/h........Pameginiet tik atrast vienu nenokautu!!!!!!!!!!:):)