Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chevrolet TrailBlazer LTZ 2004 Novērtējums: 8
Auto zinamu apsverumu del tika iegadats un noformets uz kompaniju Somija.
Lietoju to kops Ziemassvetkiem, tapec neko daudz par ekspluatacijas izmaksam un izturibu vel spriest nevaru, tomer zinams prieksstats par so amerikanu "brinumu" ir radies.
Pirmkart patikams moments man, cilvekam, kurs nav uz TU ar musdienu kibernetiskajam auto vadibas sistemam "a la 'i- drive'", ir tas, ka auto nav piebazts ar pargudru datorvadibu, kuru bez puslitra saprast nav iespejams, viss ir elektronisks, tomer elementari uztverams un saprotams "dlja osobo tupih" lielas pogas ar saprotamiem uzrakstiem un piktogrammam.
Autins ir pilns ar visadam, patiesiba, liekam spelmantinam, piemeram, spoguli iemontetu kompasu un virs ta iebuvetu digitalo magnetafonu (kada vella pec, lidz sim nesaprotu). Par tadiem niekiem ka rozetem nerunasim - tas ir visur kur vajag un kur nevajag. Aizmugure ir atseviska klimata kontroles vadiba ar mazu ekraninu. Laba audiosistema BOSE, kura attaisot logu, vai braucot pa brugi paaugstina skalumu. Klimata kontrole ir loti efektiva, pie tam var uzrikot baisu temperaturas kontrastu, viena salona sturi temeraturasstarpibu no otra stura var noregulet pa kadiem 15 gradiem, kaut ko tadu lidz sim es neesmu redzejis...
4,2 litru dzinejs ir gana jaudigs, tomer nevar teikt, ka Blaizers butu baigais spridzeklis, amerikanu automats ir gana domigs, tomer, par cik neesmu nekads Shumahers, mani tas neuztrauc. Pie tam videjais paterins ir salidzinosi normals ap 12 litriem 93 benzina. Negaiditi asas izradijas bremzes, ka nazhi - japierod...
Nekados seviskajos dubljos vel nav nacies list, tapec pazeminosos atrumus vel nav nacies ieslegt un nemaku teikt kadas ir Blaizera bezcela ipatnibas, tomer pabraukajot ar cieti saslegtu 4HI diferencali pa 30cm dzilu slapju sniegu radas parlieciba, ka Blaizers nav nekads parketnieks. Ikdiena tiek lietots Auto 4WD rezhims, kurs tur to jaudu pats sava nodaba pec vajadzibas piesledz. Pec trisdurvju Pajero lietoshanas, liekas nepierasti miksta un erta piekare - man patik.
Pec nepilnu divu menesu lietosanas var teikt, ka patreiz lielakais minus ir auto interjers - prasta peleka plastmasa, samosvala cieniga sture, plakani un slideni sedekli, ar pabriesmigas kvalitates adu neprecizi apshuti sedekli un interjera dizains - vienkarshi nekads - nepiedodams primitivisms auto, kursh maksa ~40keiro.
Maksis @ 12.februāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
melnaCC 12.februāris 2005 17:11
0 0 Atbildēt

Tankisc. Vienkaarshi tankisc.

ranger 12.februāris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

Galvenokārt kā pasažieris izmantoju šādu auto. Ekspluotācijas apstākļi spieda nevērīgu un bieži nežēlastīgu izturēšanos pret autotransportu. Klimatiskie apstākļi - vidēji+45 grādi pēc Celsija. Mūsu prasībām treilbleizers neatbilda(bij par mazu, bij arī citas nepilnības), ar skaudību skatijamies uz alternatīvo iespēju - Tahoe vai vēl labāk +Suburban. Un tas ne tikai dēļ gabarītiem. Treilbleizers ļoti ātri nogura, no jaunas mašīnas pārvērtās par miziņu. Nepatika - vājais kondicionieris, salona nehermētiskums, vājie bleķi, vājā apšuve, vājā skaņas izolācija. Iespējams laba saimnieka, Latvijas lietošanas aps'tākļos mašīna kādu laiciņu kalpos, un ne slikti.
Mani pašu interesē apvidus āuto un protams izmēģināju ari šo modeli -principiāli, ne ar ko neatširas no citiem līdzīgiem un ne ar ko nepārsteidz

Maksis 12.februāris 2005 21:45
0 0 Atbildēt

Nu nevaru, Tev Ranger, oponet par blekiem - dauzijis neesmu, hermetiskumu parbaudijis, auto slicinot, ari ne - vejsh pa shkirbam nepush..., apshuve vel negrab, kaut gan skatoties uz materialu kvalitati, pielauju, ka ar laiku saks grabet..., akustiskais fons salona braucot uz 110 ir mazaks neka Mazdai, bet protams lielaks neka BMW 7series..., par kondicionieri isti ari vel spriest nevaru, jo pamata esmu sildijies - apkure ir gana efektiva, temperaturu viena limeni ari tiri labi uztur un nemot vera, ka var tiesam fantastisku kontrastu pa salona dalam radit, pielauju, ka tev bus trapijies pirmo gadu modelis ar zinamiem iedzimtiem defektiem, kuri laika gaita noversti.
Gabariti ir tiri subjektivs viedoklis, jo parsezoties no Pajero sitas likas vienkarsi bezgaligs, runajot par Suburban - dievs nograbsties, tadu govi... viss ir nosaciti...
Un beigas, gribas piebilst, ka jebkuru auto var kapitali nojat paris gadu laika...

ranger 12.februāris 2005 22:51
0 0 Atbildēt

Jā, maksi. mums bij 2003g., viens tika sadauzīts, ieskrienot pakaļā kādam mūsu pikapam. Domājams, Tavam iekšējais klimats ir labāk nodrošināts, mums bij bez liekas greznības. bleķi-neliels kontakts-bukte. pakaļējām durvju aplodām(abām) neparasti viegli izplīsa blīvgumija(arī pirms tam smiltis pūta iekšā). Apšuvums kontaktvietās izdila neticami ātri. Par lielumu-kā minēju, gabarītus neuzskatu par objektīvu trūkumu, jo salīdzināt ar lielāku auto ir nekorekti. Bet citi auto līdzīgos apstākļos likās mazāk nogurdināmi.
Starpcitu, brīnos ka saskati tik lielu atšķirību izmēros ar pajēro, jo man treilbleizis šķiet, kā jau SUV nolaizītāks, pretstatā pajēro apvidnieka staltumam.

Maksis 13.februāris 2005 0:11
0 0 Atbildēt

Es lietoju ieprieks '97 gada trisdurvigo Pajero, ta ka saproti mani...:) kontrasts ietilpiba jutams...
Bet caurejamibas zina tas bija monstrs, kaut gan tika apdauziti visi sturi :), tomer uz sosejas ar mazo Pajeru bija sajuta, ka brauc ar tabureti, it ipasi aizmugure...

melnaCC 15.februāris 2005 17:15
0 0 Atbildēt

Tankisti, vienkaarshi tankisti...

V8 15.februāris 2005 17:28
0 0 Atbildēt

To Maksis
varbuut vari savu, kaut vai nelielo pieredzi apvienot nelielaa rakstaa un iemest www.uscars.lv ?domaaju,ka buutu daudziem interesanti palasiit, jo sheit jau daudzi nelien un nelasa, bet muusu lapaa apmekleejums ir tiiri taa nekas.Buutu jauki, ja veel pieliktu kaadu bildi.Ja gruutiibas ar raksta noformeejumu, tad uzraksti kaa ir - paredigjeesim....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti