Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Citroen C3 2004 Novērtējums: 9
Sveiki!
Nu ta, esmu parvarejis bailes un iegadajies operativaja liza C3 ar 1.4 HDI. Paslaik esmu nogazejis 4000km un jutos nenormali apmierinats, katra zina paterins mani iedzina kapa(laba nozime) katru dienu sanak braukt no Rigas uz Jurmalu, tad vel darba darishanas pa Latvijas pilsetam ar videjo paterinu 4.7Ltr uz 100km. Zuper!!!
Pozitivie momenti:
1. Loti laba komplektacija kodiska, ABS, miglinieki, litaki utt
2. Vagis ir super viegli vadams un stabils uz cela
3. Vadishanas ergonomika ir SUPER, vari novilet par 1000km un nejuties noguris
4. Apkopju grafiks un izmaksas ir loti cilvecigas un samerojamas ar to konfortu un ertibam ko sniedz vagitis dien diena.

Negativie momenti:
1. Izdega 1 tuvo gaismu lampina: ))
2. Kad ara ir kepigs sniegs, ritenu arkas atri piesitas ar sniegu,
3. Zems priekseja bufera moldings, visu laiku jaceko lai pareizi noparkotos un nenorautu plastmasu

Iss reuzme : Vagis ir katra izdota lata verts!
Citriuss @ 16.februāris 2005 0:00
Visi komentāri
 
STALINS 16.februāris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

Atbilde uz rezumē: Vairs nav.

Kaspersky 17.februāris 2005 0:34
0 0 Atbildēt

KoNforts rakstāms ar M... Tas tā...

rashns 17.februāris 2005 8:37
0 0 Atbildēt

kaa velk tas mazais dizelitis,ir gana niprs lai pie 100 apdzitu kadu fuuri?

nomiks 17.februāris 2005 9:15
0 0 Atbildēt

Man arī ir nu jau vairāk kā pusgadu ir C3 un par savu auto arī esmu aprakstījis šājā sadaļā.
Esmu novālējis jau 15 100 km, bet neviena lampiņa nav izdegusi.
Lai gan man ir benzīnnieks (1,4i), tik un tā nevaru sūdzēties par augstu degvielas patēriņu - ziemā sanāk vidējais patēriņš 7,1 l/100 km.
Pilnīgi piekrītu par ērtību, braucot tālākus ceļa gabalus.
Kad rudenī braucu uz Berlīni, gandrīz visu laiku nosēdēju pie stūres, taču nogurmumu neizjutu nekādu (pilnīgi pretēji manai iepriekšējai Corollai).
Tad vēl... lai gan klīrenss skaitās gana augsts, tomēr man arī nācies piedzīvot, ka ar "vēderu" sanāk ķert apoakšu, sevišķi jūtasm ir tur, kur sniegs nav nos''kūrēts, bet ir iebraukātas divas sliedes.
Vēl tāde ieteikums autoram: Painteresējies, vai ir uzlikts kartera aizsargs. Ja nav, tad ieteiktu to uzlikts, lai pēc garantijas laika beigām nesanāktu problēmas at ģeneratoru.

viktors1961 17.februāris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Kas te ko komentēt, jauns autiņš ir jauns:) Atceros, kad pirmoreizi apsēdos jaunā sestajā žigulī:)

nazis 17.februāris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Apsolūta taisnība par kartera aizsargu, ne tikai tajā ziņā, ka var kautko aizķert, it sevišķi sniegā, bet arī garantijas ziņā - ja kaut kas notiks ar ģeneratoru, siksnu, vai kloķenes dlīvslēgu( respektīvi- sāks tecēt eļļa), nāksies labot par savu naudiņu.

Citriuss 18.februāris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Nomiks&Nazis
Paldies par Infu attieciba par to kartera aizsardzibu! Ka jau parasti, tikko sanem masinu, ta uzreiz vale, nepaguvu nemaz apskatit vai ir kartera aizsardziba! KAtra zina to parbaudishu, ja nebus uzlikshu, jo nevelos sacakaret gengeri vai nedodies blivslegu!
Gribeju apjautat vai servisa apkopes nav mezonigi dargas?

nomiks 18.februāris 2005 11:31
0 0 Atbildēt

Par izmaksām pagaidām nevaru neko spriest, jo pirmā apkope jātaisa tikai pie 20 000 km, tā kā vēl kāds pusotrs mēnesītis jāpabraukā un tad varēšu teikt par izmaksām.
No neoficiāliem avotiem dzirdēju, ka it kā no janvāra esot pieaugušas cenas gan rezerves daļām, gan arī darbam, bet pagaidām nezinu, par cik tās ir pieaugušas.
Bet vispār zināms ir tas, ka jaunu Citroen rezerves daļas ir krietni lētākas kā, piemēram, jaunam Audi, VW, utml.
Kartera aizsargus pēdējā laikā Veho it kā liekot defaultā, pierēķinot tā izmaksas pie sākuma cenas, bet tomēr labāk par to pārliecināties.
Jādomā, ka tu nepažēloji 220 eiras un piemaksāji par garāku garantijas laiku!

Citriuss 18.februāris 2005 13:09
0 0 Atbildēt

Nomikam
Par tam izmaksam- gan jau vairak par 100ls pirmajas reizes nenoplesis)))
So sestdien uzdzishu citronu uz bedres uz kartigi paskatishos no apakshas.
Khm, nu pazeloju gan es tos 220Eur:))) moska vel samaksashu, jo 365 dienas ari ir laicins jura kautkas var nobirt.
TU mineji ka esi vilcis ar cC3 uz berlini, kadu videjo atrumu Tu tureji Vacija uz bana? resp nenacas krutit apgriezienus virs 6000?

nomiks 18.februāris 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Nu pirmās apkopes izmaksas manam C3 ar benzīna dzinēju (1,4i) plānojas ap kādiem 65 Ls. Pieņemu, ka dīzelim tās varētu būt mazliet leilākas, toties apkopes arī tev ir jāveic retāk, ja nemaldos, ik pa 30 000 km.
Uz Berlīni braucot pa friču bāni nemaz tik daudz nesanāk laist, pie kam bija pirmais sniegs (17.-20.novembris). Bet atpakaļceļā pa poļu maksas bāni brauc ap 140 km/h. Un tad apgriezieni turējās bikīt zem 4000.
Ar 5.ātrumu braucot, pie 3000 apgriezieniem ir precīzi 110km/h, pie 2500 - 90 km/h.
Braucot uz Berlīni vidējais degvielas patēriņš iznāca 5,9 l/100 km, neskatoties uz daudzajām apdzīšanām poļu ceļos un diezgan ašu vālēšanu caur poļiem un leišiem atpakaļeļā (ap 130-140 km/h kādas 6-7 stundas no vietas)

Mashic 18.februāris 2005 15:07
0 0 Atbildēt

es esmu novālējis ar xsara un c5 kādus 4 gadus.
uzreiz varu pateikt, ka būs grabošas plastmasas, t.i. kad brauc pa bruģi un lelīdzenumiem var izbaudīt visas iespējamās skaņas.
c3 esmu tikai sēdējis. maniem 185 cm tā kā par mazu.
labā kāja spiežas viduskonsolei virsū. kājas jātur kā jaunai meitenei :)
HDI dīzelītis tiešām ir oki-doki !!!!
kluss, ņiprs un ekonomisks.

nomiks 18.februāris 2005 16:35
0 0 Atbildēt

Nu mans augums ir 1,79 m, un jūtos savā C3 ļoti pat ērti. Krēslam augstums arī regulējas un tā kā es šēžu pašā augstākajā krēsla pozīcijā, tad pieļauju, ka pat 2,00 m garam cilvēkam pie stūres vietas pietiek. Bez tam stūre arī regulājas kā augstumā, tā dziļumā, tā kā variantu ērtai iekārtošanās pie stūres ir diezgan daudz.
Cits jautājums ir par blakussēdētājiem. Kad kāds vēlas daudzmaz normāli sēdēt aiz manis, tad mazliet pabīdu savu krēslu uz priekšu, bet stūri iegremdēju dziļāk, tā kā atkal nekādu problēmu. Vēl kas arī ir būtiski - priekš aizmugurē sēdošajiem priekšējos krēslos ir izveidotas speciālas iedobes, kas ļauj ērtāk iebīdīt savus garos "kātus".
Par graboņu... piekrītu par salona visādu skaņu izdalīšanu jau arī tagad, kad braucu pa bruģi, bet ar to jau es patiesībā rēķinājos, iegādājoties mazu, bet kolosālu un lētu franču auto. Ja varētu atļauties ko mazākgranošu un lielāku, tad noteikto mana izvēle nebūtu C3, bet šobrīd, ņemot vērā ģimenes ienākumus, ikdienas vajadzības un mēŗķus, lietojot auto, uzskatu, ka esmu izdarījis vispareizāko izvēli.

Modricimus 20.februāris 2005 20:51
0 0 Atbildēt

Es vasaraa braukaaju ar Citroen C2; http://www.iauto.lv/mansauto.php?marka=9

tam arii bija 1.4HDi un man aarpus pilseetas vasaraa uz shtraases pateerinjsh sanaaca 3.2l / 100km.

Par ceelienu - pilseetaa liidz 70km stunda diezgan vareeja patracinaat lielaas benziina kapseetas, jo ceeliens bija harosh.
Uz 100km h nekaadu probleemu, goda vaards hare auto!!!

Citriuss 21.februāris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Attieciba par autina lielumu un grabeshanu = piekritu, ka perkot man nebija iluziju, ka nopirkshu kautko super! Tacu par to naudu, pa kuru C3 vareja dabut, es uzskatu, ka pircejs dabu maximumu - kondiska, ABS utt, kuri tai pasa VW u.c konkurentos butu nenormala extra un par to butu suri japiemaksa! Pie tam, ari es rekinos ar savam finansialajam iespejam, masinas merki un uzdevumiem!
Mans sapnu auto but C4, 1.6HDI, nu bet lidz tam vel japaug:)))

nomiks 21.februāris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Mans gan šābrīža sapņu auto ir C4, bet gan ar 2,0 HDI. Vot tas ir vienkārši nenormāls spridzeklis. Kad testēju tādu C5, vienkārši afigel! Tādu cēlienu esmu izjutis tikai pašus supertruper jaudīgajos degvielas kapsētu auto.
Pie tam, tam C5 bija 6 pakāpju manuālā pārnesumu kārba. Ar sesto ātrumu braucot uz 160 km/h, patēriņš ir... 6 l/100km. Vienkārši fantastisks rezultāts.
Bet jau tagad zinu, ka šāds dzinējs C4 cenu palielinās diezgan jūtami, tād''el nez vai varēšu tuvākajā laikā tādu atļauties.
Bet šobrīd mana acs lūkojas uz C4 ar 1,6 l sirsniņu un diezgan piesātino bāzes aprīkojumu. Un šāda auto cena varētu būt ap 15 000 eirām.

Mashiic 21.februāris 2005 16:59
0 0 Atbildēt

maņējam c5 ir 2.2 HDI. uzrāviens tiešām ir ok. patēriņš vidēji 6.5 l miksētā režīmā. žēl ka 5 pakāpju manuālā. būtu 6 pakāpju... bet jaunais 2.0 HDI ir vēl superīgāks -
mazāks patēriņš un labāks uzrāviens !!!
bet jaunais 2.7 HDI ir topā, to patreiz liek Jaguaros, būs C6 un lielajam Pegijam. vajadzētu arī būt nākamajos lielajos Ford modeļos.
nu, labi. jābrauc ar to kas ir. pasapņot jau var.

Citriuss 22.februāris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Ziniet kas man saja diskusija patik:))) ka ir loti realistiska pieej pec formulas=manas vajadzibas+ ko varu atlauties!
Isteniba gribeju noskaidrot vai citronistiem nav kads formus vai majas lapa kur apmainities viedokliem un kopigi satuset?
Attiecieba par C4 un C5 nu ir tie francuzi ar gaumi apveltiti, ir:)) C5 addas salons, viss nostradats un ciki, uh, nu neko nomik:))) jakrac pikis un moska pec gadiniem ari mes varesim gaset ar kadu no lielakajiem C

nomiks 22.februāris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

to Citriuss
No Tavas mutes (lasīt Taviem pirkstiem) - Dieva ausī.
Patiesībā piķis laikam nevis jākrāj, bet gan jālūdz darbā lielāka alga, jo auto taču iegādāts uz līzinga.
Man personīgi nemaz nav dilemmas, vai ņemt C4 vai C5. Viennozīmīgi C4. Jo ir svarīgs arī auto izskats, bet diemžēl C5 izdarīto feisliftu negribas uzskatīt par jaunu modeli.
Runājot par to tavu ideju par formumu citronistiem, jācer, ka Veho auto, kad beidzot pabeigs to sassodīto mājas lapas atvēršanu, iekļaus ārī iespēju forumā izteikties.

Oskars 17.marts 2005 16:54
0 0 Atbildēt

Čau!
Man ir C3 ar 1.4i benzīna dzinēju.Pirmā apkope ir pēc 20000 km vai pēc gada.Par cik esmu nobraucis pa gadu tikai 15000 km,
tad nācās iet teh. apkopi pēc gada.Kopsumma par apkopi apm. 86 Ls.
Tika nomainīti filtri ,eļļa.Papildus tika nomainītas divas izdegušas lampiņas - 1 miglas lukturim un 1 tuvajām gaismām.Ne dārgi ,ne lēti.Normāli.
Nesen no mana autiņa tika nosperts spoguļstiklinš ,šofera pusē ,apsildāms - 15 Ls(10dienas jāgaida)

Oskars 18.marts 2005 9:27
0 0 Atbildēt

Jā ,biku piemirsu. Pēc 7000 km beidzās kaut kāda stabilizatora atsaite.Kreisā pusē. 7.50 Ls ar visu darbu.Novienojāmies ka uztaisīs pa garantiju.

nomiks 25.aprīlis 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Nu tā. Pagājušonedēļ veicu pirmo apkopi savam C3 1,4 i. Nu vispār padārgs tas prieks - 75 Ls.
īsi pirms apkopes veikšanas sāka brēkt bremžu suporti, kuriem bija nepieciešams veikt profilaksi (par maksu protams), tātad - vēl plus aptuveni 10 Ls. Servisā pastāstīja, ka "ja autiņam ir disku bremzes, tad suportu kaukšana esot pilnīgi normāla parādība un 10 Ls gadā par to, lai mašīna nekauktu, jau nu neesot daudz".
A tā viss paŗējais ir čikiniekā. Vēl nav pat neviena lampiņa izdegusi...ptu,ptu, ptu

nomiks 29.aprīlis 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Nu gan pierunāju par to lampiņu!
Vakar izdega labajam priekšējam lukturim tuvā gaisma. Pašam neizdevās nomainīt pat pēc ilgas rokasgrāmatas izpētīšanas un tad devos uz Veho servisu, lai speciālists parāda, kā tā sassodītā spuldzīte jāmaina. Pat viņam tas tik ātri neizdevās - kādas 10 minūtes ņēmās.
Bet labākais ir tas, ka viņš teica, ka kreisajā pusē nomainīt lampiņas vispār pašam ir praktiski neiespējami, jo jāņem nost plastmasas, kas virs akkumulatora un vēl kaut kāda plastmasa. Un papildus tam tas viss ir jāveic uz tausti. Bet, ja jānomaina gabarītlampiņa, tad vispār talkā jāņem pincetīte. Kaukas traks! Laikam tā tagad speciāli taisa, lai servisā par piķi mainītu!

_Lii_ 11.maijs 2005 13:48
0 0 Atbildēt

Man C3 jau 2 gadus ir - viss SUPER, bet taas lampinjas.... ik pa kaadi 4 meen. kaada izdeg :((( ...un galvanais ka vinjaam pats nekaadiigi klaat netiec! :)))

74 19.maijs 2005 14:33
0 0 Atbildēt

sveiki,, vai šim mazulim var uzlikt jumta bagāžnieku?

nomiks 23.maijs 2005 9:00
0 0 Atbildēt

to 74
Var gan. Veho servisā pat uz šiltes uzlikts tāds pakalpojums kā jumta bagažnieka pārdošana un uzstādīšana. Cena arī bija klāt.

74 26.maijs 2005 12:55
0 0 Atbildēt

tas labi. surfing! surfing! vinsurfing!!! :)

Lala 31.maijs 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Sveiki C3 klubiņā! Mans sapņu auto nu ir ar mani!
Sakiet, kur jūs remontējaties, vai ofic.Citroen servisā, vai ari esat atklājuši citas labas vietiņas (man vajag elektru spečuku)?

nomiks 2.jūnijs 2005 16:27
0 0 Atbildēt

to lala
Apkopi (nevis remontu) veicu Veho Auto servisā, jo citādi pazudīs garantija, bet vispār cenas jau nu nav no tām zemākajām.
Tad jau sanāk, ka tavam C3 ir beigusies garantija, ja gribi remontēt citur. Kas tad notika, ka jau nepieciešama elektriķa palīdzība?

Lala 5.jūnijs 2005 21:17
0 0 Atbildēt

nomikam
Pirku lietotu, bija daži sīkumi, kas nešancēja. Sataisiju autostatusā, jo nebij jausmas, kur griezties.
netā izmeklējos C3 klubiņu, bet neatradu. Labprāt kontaktētos ar citiem C3 īpašniekiem vismaz pieredzes apmaiņai. Ko saki?

nomiks 6.jūnijs 2005 9:47
0 0 Atbildēt

to Lala
Ideja ļoti laba. Esmu atvērts sarunām ar Tevi!!!
Par manu auto aprakstu vari lasīt šajā pašā zonā tikai pie cita C3.

Citriuss 19.augusts 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Hei citronisti!
Nupat ar manam C3 noripoja 40tk kilometri, biju uz apkopi Veho, eļļas maiņa, profilaktiskie darbi, utt kopā 76Ls! It kā nav lēti, bet ko lai dara:))) garantiju jau gribas saglabāt! Ā, abas priekšējās fāres lukturus, man nomainīja pa garantiju, jo vienai sāka ūdens krāties, otrai sačakarējās augstuma korektors! Līdz tam man katru mēnesi dega ārā tuvās gaismas lampa, kā jau lasīju, es neesmu vienīgais cirvis, kurš neprot tās lampiņas nomainīt, pēc lukturu nomaiņas tfy, tfy nekas vairāk nav dedzis!
Vidējais patēriņš man turas 4,5 Ltr!!!!! Pašlaik esmu apmierināts, kondiconieris strādā, viss it kā ok!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti