Sveiki,
Šī volga tika iepirkta / lietota vienam mērķim - lai nobrauktu konkrētus 9300 km no latvijas līdz Gambijai (sk. www. plymouth- banjul. co. uk). Tā kā pasākuma noteikumi pieprasīja auto iegādāt par 100 angļu naudiņā, tad 2004. gada jūlijā tas arī tika izdarīts. Jāatgādina, ka tālajos 70tajps volgas bija retam mirstīgam pieejamas, un būvētas monumentālas, kā Bruklinas tilts. Tas, ka volga ir lēta eksplautācijā, un vienkārša kā cirvis uzbūvē, arī tika pierādīts garajā pārbraucienā, kad visas tās dažas problēmas, kas radās, varēja novērst pašu spēkiem ar 13 mm atslēgu, skrūvgriezi, un āmuru!
Kamēr ar volgu kaišu meklēšanas nolūkā apmēram mēnesi pabraukāju pa Rīgu un apkārtni, izdevās iemācīties braukt plūdeni, bet ne vienmēr lēnām, un cienīgi. Degvielas patērīņu izdevās ierobežot 12 litru robežās uz 100 kilometriem - sal. ar manu ikdienas dīzeļauto drausmīga benzīna kapsēta! Bet neko, pieradu arī pie tā!
Ziemā braucot kaitina skaļā apsildes ventilatora dūkoņa, tiesa gan, uz šosejas ventilators vispār nav jāieslēdz, pūš labi tāpat, un sliktā logu tīrītāju / apskalotāju darbība, kas jūtami neuzlabojās arī pēc jaunu slotiņu uzlikšanas. Gana daudz pacietības prasīja arī pierašana pie aizmugures piedziņas, kas jau bija pagūta aizmirst. Toties piekare ir gana komfortabla, un, nofiksējot ar dažām kokskrūvēm vaļīgākos salona paneļus, gandrīz izdevās novērst grabēšanu salonā!
Mazliet tracina arī stūres pastiprinātāja neesamība, bet stūre smaga nav, tikai ir liels stūtrs apgriezienu skaits - jāmācās ātri kustināt rokas pagriezienos! Tāpat stūre ziemā liekas un arī ir ārkārtīgi auksta un nemīlīga, jālieto cimdi.
Pārnesumu kārba slēdzas viegli, ja to dara lēni. Pietrūkst piektā pārnesuma, motoram jaudas pietiktu.
Lielāko daļu pārbrauciena veicām relaksētā 80 - 90 km/h ātrumā, ar ko arī izskaidrojams samērā pieticīgais vidējais patēriņš - ap 9 litri.
Kas vēl - salonā vieta sešiem, plus šoferim, bet sēdekļi šausmīgi askētiski, toties tos iespējams salocīt, iegūstot pieņemamu gultas vietu diviem.
Par dinamiku nerunāsim, tādas šim automobilim vienkārši nav.
Jāpiebilst, ka ši automobiļa parādīšanās visur izsauca tikai pozitīvi- atturīgu reakciju, tie, kas zināja, kas tas par aparātu, smaidīja, bet tie, kas nezināja, centās uzzināt, bet vienaldzīgo nebija.
bildes varat redzēt http://foto. inbox. lv/livajevs2/VolgaGAZ2402
Par vērtējumu - 1974. gadā liktu 9, jo komforts tomēr sedanam labāks! Tagad - seši, jo tomēr morālais un fiziskais novecojums liek sevi manīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ljivajev! Autiņam, kas Tevi nesa cauri tuksnesim tūkstošiem km varēji jau vairāk balles iedot :)
Viss ir relatīvs, arī ballu skala no 1 līdz desmit. Viens un divi būtu slikts novērtējums, seši ir gandrīz labi...
Tuksnesis vai nē, tam nav būtiskas nozīmes. Pie laba vēja varētu arī ar zazoletu tur izbraukt!
Vēl biju puika, kad 24-tā tikko parādījās. Likās fantastika. Kad taksī braucu, no sajūsmas bez maz vai varēja apčurāties:) Labs būtu autiņš, tikai tā priekšas piekare varēja traku padarīt:(
Respect! Nebij zheel tos kaujas ratus atstaat Aafrikaa?Bet cik saprotu,liidz galam tiki.Otrs voldzinieks arii?
labs, kad redzēju to mašīnu un to ko tu taisies ar to darīt nodomāju trakie, šito gaisa gabalu ar puslūzni norullēt... tu ir jābūt uzņēmībai!
Varēji jau nadaudz piedzīvojumus pastāstīt, bildes pakomentēt..
Unikaalaa prieksheejaa svechveida piekare - tur jau defaultaa tajaas netajaas sharaas lufte :))))))))))
visi, kam rokas neauga no nepareizās vietas, pie nedaudz veiksmes arī tika līdz galam. t.sk arī otra volga, lai gan tā bez priekšējām bremzēm. nedaudz apraksta ir iekš www.ataserviss.lv, tikai nav laika piezīmes normāli sakārtot.
žel atstāt bišķi bija. šitā gabala braucēju virtuālajās aprindās cirkulē jox, ka tikai tie ir īstenie, kas mājās atbraukuši iepērk tādu pat lūzni ikdienas lietošanai. Es arī gribu sameklēt voldzinieku, kāda 90-92 gada, ko uzpucēt un izbraukt pa sestdienām. Vairāki angļi arī taisās braukt ciemos tādus iepirkt. Pārliecinājām...
Par priekšējo piekari - nezinu, ko tie mellie darīs, kad tā izjuks, jo tie ir tumši gan ādā, gan dvēselē...
paldies par labu vārdu,
Kaspars
Resteppā, vecīt :) Izlasīju aprakstus, dikti interesanti.
Ja nav noslēpums, cik (vismaz aptuveni) viss tas pasākums izmaksāja?
izmaksas - ~1200 ls uz seju, ieskaitot pilnīgi visu - vīzas, potes. lidmašīnas biļetes, daudz alus, arī automašīnu, benzīnu, kukuļus
Vai tik šis džeks ar šo pašu auto nebija vienā privātajā dzīvē (žurnālā)?
Mēs par jums turējām īkšķus! : http://www.iauto.lv/viewtopic.php?topic=14156&forum=40&start=0
Malači, ka izturējāt! Derētu tās piezīmes sakārtot un izvietot tautai pieejamā vietā (medijā), kaut šepat.