Sveiki, pastāstīšu par automašīnu, kuru saņēmu darba vajadzībām, lai aizbrauktu no Rīgas uz Ventspili un atpakaļ. Ņemot vērā, ka auto izmantoju tikai kādas 6 stundas, tad plašāku informāciju nācās pameklēt Norde auto un Motorcentrs mājas lapā...
Tātad, vispārējā informācija:
Svars (pašmasa): 1200 kg;
Virsbūves tips: hatchback;
Dzinēja tilpums (cerams, ka nekļūdos): 1,8l DOCH benzīns (Elektroniskā, tiešā aizdedze; Daudzkanālu iesmidzināšana)
Papildus pamanīju: elektriskie pr. logi; kondicionieris; disku bremzes, stūres pastiprinātājs, 5 durvis, priekšējo riteņu piedziņa; ABS (bremzes tiešām labas); centrālā atslēga; laba salona apsilde; CD + FM/AM; smuka antena uz jumta; tahometrs!!! : D : ); āra temperatūras rādītājs; pr. sēdekļu apsilde; putekļu filtrs; SRS gaisa spilveni priekšā sēdošiem. Hmmm... sanāca diezgan daudz... + elektriskie spoguļi.
Pirmais priekšstats:
Gandrīz jauns auto! Odometrā 8500 km. Viss kā pienākas jaunam auto - grab maz (vai arī negrab), jauks gaiši pelēks bumbulītis. Ņiprs motors - patiešām ņipri gāja. Salonā tomēr plastmasiņas (vai tad nevarēja būt mīkstas, melnā krāsā un rievotas? Līdzinātos kaut kādai ādai. Vai arī pārvilkt ar drēbi? kura nosmērēsies? Nezinu, ja ņem vērā, ka šis auto nav konkurents luksus un brendu markām - pilnīgi normāli, ka tur ir tieši plastmasa). Krēslā ieriktēties bija mazliet grūti, drīz sāka sāpēt mugura jostas vietas rajonā(man 190 cm). Sēdekļa regulēšana uzlabojumus nedod...
Motors
Motors, ņemot vērā savu kubatūru - pietiekoši jaudīgs. Dinamisks - labs uzrāviens arī diapazonā no 1000 - 3000 apgriezieniem (kaut vai ar piekto gaņģi)... Vairāk par 4000 nespiedu - nebija vajadzības. Pie 3000 automašīnas ātrums ir tieši 100 km/h (ar piekto gaņģi). Ja nepieciešams apdzīt - nav problēmu (Interesanti, kas notiktu ja auto brauktu 4 cilvēki?)... Automašīna ir stabila arī pie ātruma 120 un vairāk. Apdzenot uz 140 vari justies pietiekoši pārliecināts. Manam paziņam šāda 90- desmitajos gados ražota almera ar 1,6l iet uz 180 km/h. Spriediet paši, cik ātru LIDO šis ņiprulis. Degvielas patēriņš apmēram 20 –25l Turp un atpakaļ.
Gaitas īpašības un piekare
Kaut kā īsti nesanāca smuki uzsākt braukt, pārslēdzot gaņģus, kā atlaid to gāzes pedāli - apgriezieni krītas un atlaižot sajūgu sanāk noraustīties. Normāliem auto, pēc sajūga izspiešanas, apgriezieni pieaug, atlaižot sajūgu motora apgriezieni nav paspējuši nokristies un iegūstam vienmērīgu paātrinājumu. Tātad - nedaudz jāiepraktizējas, lai būtu vienmērīga gaita. Piekare ir pilnīgi apmierinoša - īpaši neizceļas graboņa. Amortizācija normāla (E34 tā ir labāka). Pa sniegoto ceļu sānslīdi savākt ļoti vienkārši, labi vadās. Braukt pa sliktu bruģi gan nebija patīkami, palika žēl. Pa sniegu vadāmība arī laba – nav raksturīgi, ka priekšējie riteņi izslīdētu un auto kļūdu grūti vadāms...
Salons un citi iespaidi
Sēdekli atpakaļceļā beidzot neregulēju - bija tīri ok. Jocīgi bija saules sargi - noliecot tas bija kādi 3cm no manas galvas. Protams, kad pieliecos, galva saņēma triecienu no saules sarga! : ) Salonā ir daudz kabatiņu. Sākumā problēmas ar orientāciju - nevaru saprast kur ieliku savu mobīlo telefonu, kurš tik izmisīgi zvana. Iebūvēts radio - lai samazinātu noziedznieku kāri uz to (tikuntā viņus zog ārā). Skan pārliecinoši, līdz tam brīdim, kad uzgriez stipri skaļāk... Nepatika pedāļi: sajūgs ļoti īss... sorry, bet pāris reizes neapzināti tas auto nospolēja... Bremzes labas. Akseleratora pedālis stingrs. Pēc garā brauciena mazliet nogura kājas (pedāļi!). Vēl bija problēmas tanī, ka labās kājas celis visu laiku atspiedās pret cieto plastmasu - tas nav patīkami. Raksturīgi, ka braucot pa netīru ceļu aizmugurējais stikls ļoti ātri palika netīrs. Aerodinamika arī laba – sniega pārsliņas pārslīd pāri auto, bet pie loga nepieķeras... Nogurums pēc 6 stundu braukšanas praktiski nebija.
Principā normāls auto savai cenai... Priekš sievietes labu labais - mazs, četras durvis, pietiekami labi aprīkots un vienkāršs...
Ja man būtu 13.000 eiras - sev labāk pirktu kārtīgu auto, kaut vai BMW nevis spoži krāsotu aziātisku brīnumu! : ) Taču uzņēmuma vajadzībām šāds auto būtu ļoti labs, ja nemaldos, tad motorcentrs tieši tagad piedāvā šim modelim bezmaksas garantijas apkopi trīs gadus... izdevīgi ne?! : ) Fotogrāfijas pievienoju no motorcentrs mājas lapas... Nu gan garš raksts!
P. S. 7 Tādēļ, ka pa tādu naudu var nopirkt daudz "krutākus" auto, tikai lietotus...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
fotogrāfijas pazudushas
Šovinists :) Kāpēc uzreiz auto sievietei? Ir ne mazums veču, kam arī neliktos apkaunojoši braukt tādā auto.
Par 13.000 EUR "kārtīgu" jaunu auto nenopirksi. Jauns sūdīgāks vai lietots labāks - vienalga starp lietotu un jaunu ir atšķirība. Kaut vai garantijā.
Visas tās garantijas ir sūds.
Palasi ,kaut vai, par jaunajiem vaziem,ta redzēsi atšķlirību
nu jaa 20- 25 litri ar 1.8 motoriiti dizgan neliels pateerinjsh =DDD
Tieshi shitaads pats auto:
http://www.nordeauto.lv/images/Almera003_l.jpg
Garantijas - nu reizeem taas noder, uznjeemumaa vienreiz jaunam x-trailam tika konstateetas probleemas ar turbiinu... Lūk šādā situācijā garantija ir laba lieta. Vēl garantija noder tad, kad notiek avārijas - jo remonts jāveic pie dīlera un tiek uzliktas tikai jaunas detaļas... Un ja garantijas laikaa apkopes ir par velti - nu tad vispaar perfekti - nopeerc auto, maksaa liizingu, apdroshinaashanu un dgvielu un viss...
fuckyourself
Bija domāts kopējais patēriņš uz Ventspili un atpakaļ. Lasīt uzmanīgāk vajag!
SORRY autoram un paldies, Mika Tev, tieshaam saakumaa nesapratu!=)
Normaali, nopeerk autinju vienam braucienam uz VenCCpili un atpakalj...
Braucu ar 2000 gada almeru (darba auto).......tik jaunai mashiinai jau salst ciet pakaljeejaas durvis, grab salons, pliist visaadi siikumi...
marcisss nesuudzies - jauns 318 BMW maksaa 27t E
Jauns Almers maksaa 13t E
Kas tev patiik labaak? divi Almeeri vai viens BMW? :)
Mineetaa (Almeras) konfiguraacija nemaksaa 13t. , bet gan kaa minimums 15,5 - 16 t.