Iegādājos savu MB februāra sākumā par 6800 EU. Bija vajadzīgs izmēros mazs, tomēr samērā ietilpīgs, ar labu pārredzamību un ne pārāk lielu dzinēju autiņš ģimenes vajadzībām (braukšana pārsvarā notiek pa pilsētu). Vidusceļu atradu šajā modelī. Vizuāli, kādam viņš var likties jocīgs, bet man tas uzreiz iepatikās. Tā tad aprīkojums: klimata kontrole, el./apsildāmie spoguļi, gaisa drošības spilveni (aš 4 gabali: )), el. logi (4 gab. )+aizmugurējo logu bloķēšana, centrālā atslēga utt. Nav visi "navaroti", bet tuvu tam. Latvijā nav ekspluatēts.
Tā tad plusi: Priekšējā piedziņa. Acīs nežilbina gaismu no pretīm braucošiem autiņiem. Lielajos lukturos uzreiz iestrādāti miglas lukturi. Tuvās gaismas ļoti labas. Ērts priekšējais panelis ar amizantu, bet ergonomisku formu. Ātri uzsilst ziemā. Priekšējie logu tīrītāji, tīrot stiklu aizķer ļoti lielu laukumu, jo no vidusdaļas grozās uz sāniem, kā miniveniem. Ļoti laba aizmugurējo beņķu transformēšanas sistēma. Tos var bīdīt uz priekšu (katrū bņķi atsevišķi), nolocīt atzveltnes, ar nolaistu atzeltni var pacelt beņķus vertikāli, izveidojot milzīgu bagāžas nodalījumu, bet ja arī tas ir par maz jūsu pārvadājumiem, tad var beņķus izņemt vispār un izņemt arī priekšējo pasažiera sēdekli. Runājot par standarta bagažnieka tilpumu, tas mani apmierina. Biju nedaudz izbrīnīts, kad izdevās tur iebakāk bērna ratiņus un vidēji lielu koferi + visādus sīkums, kur ir nepieciešami, braucot čiemos pie radiem. Patīkāms pielikums ir elektriskais pumpis, kurš nemanāmi noslēpts bagāžas nodalījumā, zem grīdas vāka. Strap citu zem vāka atrodas vieta rezerves ritenim, bet ritenis komplektā nenāk. To kmpensē speciāls balons ar kaut kādu ķimiju, kuru var iepūst ripā, ja tā ir caura un tā aizlīmē ciet. Paldies Dievam nēesmu vel pārbaudījis kā tas darbojas: )
Par braukšanas izjūtām: iet klusu, bez nekādām liekām skaņām (plastamsa negrab). Jūtama vāciešu kvalitāte. Gana stabils uz ceļa un uz slidenās virsmas, pateicoties pretslīdēšanas sistēmai un pretbuksēšanas sistēmai.
Augsat sēdēšana. Tas ir patīkami it sevišķi naktī uz šosejas. Gada nodoklis tikai 12Ls: )
Mīnusi: Autiņš protams nav ideāls, tāpēc mīnus eksistē.
samērā rijīgs. Pat grāmatiņā vācieši raksta, ka pa pilsētu 1.4L dzinējs rij 9.2l benzīnu. man rij ap 10l. Pa šoseju cita lieta - ap 6l (protams ja vis ir pareizi saregulēts, sveces, indukcijas spole un lembdazondes ir kārtībā). Man lembdazonde čakarējas un tāpēc patēriņš lielāks.
Aizmugurē trijiem pieaugušiem cilvēkiem būs pagrūti saspiesties, bet ne neiespējami: )
Detaļas protam nav no tām lētākām. Lembdazonde - ap 80Ls/oriģinālā Mercedes 120Ls. Nepērciet Domenikā, jo tur tas prieks maksā 164Ls. Dzinējs ir ultrakompakts: ) Piekļaušana dažādām dzinēja sastāvdaļām notiek "fig viņu zin caur kurieni". Piemēram lai nomainītu sveces jāceļ autiņš gaisā, jo tas ir iespējams caur apakšu (visērtāk).
Pagaidam nezinu vai tas ir mīnus vai plus, bet bagažnieks, spārni ir no plastmasas.
Priekš šī autiņa 14l dzinējs ir par vāju. Vajag būt uzmanīgam, kad apdzen uz šosejas kādu fūru. Skaņas izolācija varētu būt labāka. Baigi var dzirdēt vēju, kad nesās pa šoseju. Dzinējam izolācija arī nav nekāda dziža. Ko tur teikt A klases automobīlis, izolācija švakāka, detaļas izmēros mazākas: )
Pagaidām man šis aparāts patīk. Viņam ir savs stils.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kaapec priekssejaa piedzina ir pluss??
Luuk shaads auto pirkms kaadiem 4 gadiem man ljoti patika - tagad ne iipashi... Ir dzirdeets, ka servisos ir probleemas ar remontiem - paaraak kompakts motors.
Manuprāt drošāka braukšana. Tomēr mašinas ar velkošo aizmuguri skaitās ar pāaugstinātu braukšanas risku. Pirms tam braucu ar BMW 5 (aizmugure velkoša). No aizniguša pagalma daudz grūtāk bija izrāpties (pagalms ap 30m). Ar visu pretslīēšanas sistēmu tomēr nedaudz nēsā (pat uz nelieliem ātrumiem). Šo mazulīti nesen speciāli mēģināju sanest - knapi izdevās (uz tīrā ledus). Stabils "maita":) Tam, ka dzinējs kompakts 100% piekrītu un deļ tā meistariem varētu rasties problēmas. Tā remontu laikam varētu salīdžināt ar juviliera darbu. Protams daudz vieglāk un kas ir svarīgi meistriem - ērtāk piekļut dzinēja daļām teiksim kādā WV vai BMW. Katram autiņam ir savas nianses.
Nebriinies par to ka nevar samest...ja nekljuudos peec "veiksmiigajiem aljnju testiem" seerijveidaa saaka uzstaadiit stabilitaates sisteemu...
Atgriežos pie komentāriem par savu Mercedes A140. Esmu nobraucis jau gandrīz gadu. Kopumā vel projām esmu apmierināts ar šo eksemplāru. Tā tad +: plastmasa vel projām negrab:) ; tehnisko problēmu ir diezgan maz; ziemā uzvedas labi; pilsētas apstākļiem dinamisks un labi vadāms; ziemā reti svīst ciet stikli, jo ir spec. funkcija, kura padara gaisu sausāku; pie sava izmēra - ļoti funkcionāls (esmu vairākkārt palīdzējis draugiem pārvākties no viena dzīvokļa uz otru. Vienkārši lieliska ietilpība tādam mazulim); ģimenē parādījās otrais bērns - attiecībā uz auto nekāda diskomforta neizjūtu. Visi bērnu pričendāli salien, protams ja māk salikt :).
- : Kā jau MB detaļas padārgas. Diezgan ātri uzkārās stūres pastiprinātājs. Šim modelim tas ir elektrisks - izmaksāja 180Ls (lietots); Nomainīju priekšējos stabilizātorus (tas ir normāli - 12Ls katrs); nomainīju aizmugurējos amortiņus, jo viens tecēja (no pirkšanas brīža) - uzliku gāziniekus 35Ls gab.); Iesaku likt dzinēja aizsardzību no apakšas. Dzinēujs atrodas diezgan zemu no zemes un tāpēc visāda žļura bendē nost atsevišķās detaļas, tajā skaitā arī stūres pastūzi (starpcitu tā ir šī modeļa slimība).