Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 7
Ford Mondeo 2.0 16V (130-140Zs, īsti nezinu), hetčbeks, automāts, ekstras: AC, el. logi priekšā, el. spoguļi, apsildāmi stikli gan priekšā, gan aizmugurē, stūres lifts - uz augšu/leju, uz iekšu/āru, pastāvīgās gaismas & radio (t. i., ieslēdzot/izslēdzot aizdedzi ieslēdzās/izslēdzās tuvās gaismas & radio), el. regulējams sēdekļa augstums...

+ dinamisks. Automāts gan liek nedaudz manīt, jo ja grib kādu apdzīt, tad iespiežot grīdā šams padomā un tik tad pārmet ātrumu. Ja brauc pilsētā, tad parasti met no ceturtā uz otro un tad ir apgriezieni kādi 3-4k un uzreiz jūtama motora jauda - spiež sēdekļos. Spiežot grīdā automāts velk līdz kādiem 6k RPM, nevis kā citos auto novērots, ka automāts E (ekonomiskajā režīmā) vairāk par 3k RPM negriež
+ automāts. Iepriekš biju skeptiski noskaņots pret automātiem, bet šis man patīk - var braukt gan ekonomiski, gan sportiski. No sākuma bija grūti pierast, bet vēlāk apradu, ka visu darbību regulē ar gāzes pedāļa nospiešanas dziļumu - ja nospiež maz, tad uzņem gaitu lēni, "eleganti", bet ja līdz galam grīdā, tad bezmazvai kā raķete
+ logu apsilde (noderīga ziemā)
+ ērti sēdekļi (var veikt garus gabalus nenogurstot)
+ stūres pastiprinātājs (pilsētā viegli manevrēt, uz šosejas nav pārāk viegls, bet braucot pa bedrēm nesit)
+ aizmugurē pietiekoši ērti sēdēt divatā, ir vietas kājām, sēdekļi tādi padziļināti (trijatā sēžot to forma traucē) un ir roku balsts
+ "bardačokā" & bagāžniekā ir gaismiņa
+ OverDrive (tāds slēdzītis pie ātrumpārslēga. Noderīgs braucot pa šoseju - pirms apdzīšanas nospiežam, tiek no 4tā ātruma pārslēgts uz 3šo, līdz ar to lielāki apgriezieni, lielāka jauda, ātrāk veicams manevrs un nav tā, kā citiem, kad grib apdzīt, - nospiež gāzi, automāts kādu sek. padomā, tad pārmet uz augšu ātrumu un tad tik sāk vilkt, a tikmēr jau pretimbraucošais bezmazvai purnā)
+ auto virsbūves aerodinamika
+ priekšējais panelis negrab
+ diezgan laidena gaita braucot pa bruģi vai ceļu ar sīkām bedrēm

- auto dizains (subjektīvi protams, bet nepatīk, ne eks, ne interjers. Viss baigi apaļīgs)
- nezinu kā manuālajai kārbai, bet automāta kloķis ir tuvu panelim un līdz ar to ir grūti piekļūt pelnutraukam. Lai to izņemtu automāts no P jāpārliek uz vismaz D vai pat "1" (pašu zemāko pozīciju)
- uz ceļa turās it kā normāli priekša, bet pakaļa pārāk viegla. Braucot nesen pa slideno laiku uz kādiem 40km/h pa riņķi (apļveida krustojumu) pakaļu sameta, tāpat arī tika vienreiz novērots lietus laikā (salīdzinājumam VW Golf 3 tā nemēdza darīt)
- sēdekļa augstuma regulēšana ir elektroniski ar podziņu, bet uz priekšu/atpakaļ un mugura jāregulē ar roku, kas vajadzības gadījumā ir kaitinoši
- panelis negrab, bet aizmugurē uz bedrēm čīkst/grab kaut kas bagāžniekam (tika vests n- tās reizes uz servisu, bet veči tāpat nemācēja novērst un teica, ka tā esot ar visiem mondeo)
- Hetčbeka virsbūve - bagāžnieka izmērs ~ kā sedanam, ja grib ielikt ko vairāk, tad jānoloka sēdekļi. Kādu palielāku skapi ielikt nesanāk, jo nevar aizvērt ciet bagāžnieka vāku (slīps stikls)
- S vajadzība. Pieejami divi režīmi E (economic) un S (sport). Abos režīmos uzņem ātrumu vienādi, vajag tik iespiest attiecīgi dziļi gāzi un līdz tik apgriezieniem arī tiks griests motors. Vienīgi S režīmā ātrumi tiek pārslēgti asi un līdz ar to pazūd braukšanas komforts. E režīmā ātrumus pārslēdz maigi un, neieklausoties motora skaņās, pat nevar nojaust, ka tos pārslēdz.
- bagāžnieks atslēdzams tikai ar pulti. Vienalga, vai signalizācija atslēgta vai nē, pie bagāžnieka var tikt nospiežot podziņu uz pults. Kā negatīvais jāmin tas, ka lai atvērtu bagāžnieku vienmēr nākas slāpēt nost motoru, izņemt atslēgu, un tad kāpt laukā un iet pie bagāžnieka vai sniegties ar roku uz aizmuguri, jo pults savādāk neķer
- pults ir iebūvēta atslēga, t. i., nav atslēga un pults, bet ir atslēga un kur atslēgai karinās riņķis tur viņa tāda resnāka un lielāka un tur ir pults
- priekšējās gaismas neko nespīd praktiski (VW Golf 3 bija daudz labākas). Baigi ātri mēdz noķēzīties, tāpēc, lai labāk redzētu ir jātīra. Braucot pa pilsētu parasti gaismas tā neievēro, jo spīd citu mašīnu gaismas, lampu stabi, mājas utt), bet izbraucot nomaļākā vietā vai uz šosejas, tas ir uzreiz redzams.

Auto ir senča darba auto, kas tika viņam iedots lietošanā no citas "nodaļas" 2004. g. kaut kur jūlijā - septembrī (īsti neatceros).
Degvielas patēriņš, pamatā braucot pa pilsētu, 12-13litri.
Par remontu izmaksām nezinu, bet vāja vieta ir ritošā, tika vairākas reizes braukts un mainītas kautkādasturdetaļas.
Vēl vairākas reizes izdega lampas priekšā.

Rezumē: Sev kā auto tādu nepirktu, jo nepatīk dizains. Par dinamiku un automātu sūdzēties nevar, ērts arī ir, cilvēkus, kam tāds auto patiktu arī īsti nosaukt nevaru.

+/- it kā uzrakstīju visu, ko atcerējos uz konkrēto brīdi.
sdanm @ 11.marts 2005 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti