Šī bija man pirmā automašīna. Piecdurvju versija ar 1.4i (mono) motoru. Nopirku 2000. gada sākumā. Mašīna bija tikko no Vācijas (atdzina paziņas paziņa) tehniski tīri labā stāvoklī (tā vismaz likās).
Kā jau nepieredzējis autoīpašnieks, eļļas pazušanu pamanīju pašā pēdējā brīdī, kad eļļas motorā vairs nebija palicis vispār nemaz.
Sāku apbraukāt servisus ar jautājumu, ko nu lai dara? Vienā saka, ka jāmaina motors, jo cits nekas nelīdzēšot. Gandrīz jau sāku meklēt motoru, tomēr citur teica, ka pietikšot ar blīvslēgu nomaiņu, kas arī tika izdarīts (~35Ls ar eļļas maiņu). Kopš tā laika eļļa vairs nezuda (tikkai cik nu izspiedās pa spraugām : ))
Pirms paša Jaunā Gada iekļuvu nelielā avārijā (ne savas vainas dēļ), kur tika sasists aizmugurējais spārns un bagāžnieks. Remonts kaktu servisā izmaksāja nepilnus 200Ls, no apdrošinātājiem saņēmu nedaudz vairāk par 400Ls. Peļņa acīmredzama : )))
Tad vienā jaukā rītā (vasarā) mašīna neparko vairs nebija iedarbināma. Izrādījās, ka sāls bija saēdusi komutātoru (110Ls).
Trešajā lietošanas gadā sāls bija tikusi galā arī ar virsbūvi visapkārt (sliekšņi, grīda, spārni, izpūtējs). Mašīna tika taisīta tik, cik vajag, lai izietu tehnisko, tāpēc vizuāli vairs nebija ar ko acis papriecēt.
Vēl viens neliels piedzīvojums bija ar bremzēm: jau gandrīz apstājoties, pēkšņi pedālis iekrīt grīdā, bramzes pazūd un tek ārā bremžu šķidrums. Izrādījās, ka pārrīvējusies bremžu šļauciņa pie priekšējā rata. Labi vēl, ka tas notika minimālā ātrumā, citādi varbūt es te nesēdētu un nerakstītu.
Degvietas patēriņš: kamēr mašīna bija tehniskā kārtībā pa šoseju varēja izvilkt 6.5-7l/100km, pa pilsētu ap 8l (neesmu diezko mierīgs braucējs). Kad mašīnai vairs īpaši netika sekots līdz, vidējais patēriņš izauga ap 11l, precīzi nemaz nemērīju.
Pie pozitīvā var pieskaitīt mašīnas ietilpību. Lai arī izskatās neliela, iekrāmēt var velnsviņuzinko. Pārvācoties tika pārvadātas visa iedzīve ieskaitot mēbeles, ledusskapi u. c. lietas, vests šīferis un citi arī lielāki un garāki priekšmeti.
Beigās mašīna par lētu naudu tikka pārdota uzpircējam un, cik zinu, ir uzprišināta un pārdota tālāk.
Slēdzienu varētu dot: laba mašīna, ja tai seko līdz.... kā jau visām....
Atvainojos par saraustīto un varbūt neloģisko tekstu, bet rakstnieka dotības man nepiemīt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
lohs tu esi,
domaa, ka nopirksi mashiinu un to nekopsi, buus OK?
nopeerc jebkuru modeli, ja nesekosi liidz, nojaasi.
te vairs nav mashiinas, bet gan vadiitaaja probleema.
Skorpion ,nav jau uzreiz jāapsaukā ,gan cilvēciņš pabrauks ,nopirks vēl kādu auto ,beigu beigās ,viņš jau pats dod sev slēdzienu un gan jau būs arī kaučko no tā visa iemācījies . Nu tā ....miers mājā un šnabis galdā.
taa jau ir ka saals saēd visu ,tikai nesaprotu kā var saēst akumulatoru jo plates(akumulatora) saeed nepareiza ladēšana vai arī nosprāgst no vecuma,pret rusu zāļu nav bet var pagarināt rusēšanas procesu, meginot to notirit un apstrādāt.rīga ielas (tur uz ielas un nav kur saķilēt)mašinām piemīt tada ipašiba nojāties,jo riktigi jau reti kurais saskrūvē(tikai tie kam ir garažas)
Chico. lasi pa burtiem>K.O.M.U.T.A.T.O.R.U...jocīgi būtu, ja eskorta akumulators maksātu 110Ls
Skorpion,
es jau nesaku, ka mašīna slikta, kā pirmā mašīna pat ļoti laba, tikai tā nu sagadījās, ka mašina pa sīkumam tika apskādēta no vairākām pusēm un kārtīgam remontam vienmēr kaut kā piektrūka - laika, naudas, vēlēšanās utt. Pats jau atzīstu, ka nolaidu mašīnu, bet tā nu sanāca. Toties tagad esmu labojies :))))
P.S. Aizmirsu rakstā pieminēt pie labajām īpašībām - caurgājamība. Pat ar ne pašām labākajām M+S riepām, nekad nesanāca iesēsties tā, lai pats netiktu ārā. Ja ne uz priekšu, tad atpakaļ noteikti tiku.
Arī stabilitāte uz ceļa ir OK. Pat ar 110 km/h iebraucot peļķē, mašīna nemaz īsti nedomā sanest vai rīkot citus jokus. Vienīgi divas reizes ziemā pie salīdzinoši neliela ātruma (ap 65) sanāca apmesties pa 180, par laimi, bez apkārtējās vides iesaistīšanās.
Ranger,atvaino ka nepareizi izlasīju(pārskatijos), jebkurā gadījumā nesaprotu kapēc tur vaino sāli ,jo vien visas aizsarg gumijas vietā un kartibā,jo kaa gan savādāk varētu tur iedabūt sālsūdeni vai kādu citu mitrumu .50 procentu vainas vāģiem ar bremžiem,dažām elektribas daļam un šo to citu ir tikai no taa ka nav kartībā aizsarg gumijas ,ka rezultātā iekļust mitrums un sakas korozija un rezultātā piedzas kas varētu iet un iet
chico
Šitam modelim komutators atrodas virs riteņa arkas un daudzkas tiek uzsviests arī uz augšu. Itkā vieta nav ne īpaši aizsargāta, ne neaizsargāta, resp. īpaša aizsardzība nav paredzēta. Sāls bija tikusi caur to pusi, kas tiek pieskrūvēta pie pamatnes - cauri plastmasai un "želejai".
Arī meistars, kurš atklāja vainu, teica, ka šitādu redzot pirmo reizi. Arī citi brīnījās, kad rādīju beigto detaļu.
patiesiibaa normaala attieksme pret shitaadu auto. kop vai nekop bet veertiiba vinjai taapat kritiisies aatraak par jebkuru citu auto. labs dampis lai paarvietotos nevis staipiitu kraanu.
nu tad tev nepaveicaas ar esiiti...
Visticamaak kaads tuliit uzrakstiis, ka shitaa nav iistaa vieta taadaam lietaam utml uzbrauks, bet lai jau..
Varbuut kaads grib paardot - PERKU FORD ESCORT benzina 84.-90.g. ar TA t.26427416