Tā nu sanāca, pārvarēju psiholoģisko robežu un nopirku Passatu. Universāls, benzīns 1,8 turbo. Ripo labi. Salons ērts, kluss.
Par cik auto tika iepirkts placī, nekādu acīmredzamu defektu nebija, viss bija vai okey, vai aizmālēts.
Pagaidām tikai braucu, jo nekas arī neatgadās.
Par cenām rezerves daļām arī nevaru spriest, jo vēl nekas nav jāmaina.
Gaitas īpašības labas. Uz ceļa turas daudz labāk kā kantainais pasāts
tātad +
+ ērts salons,
+daudz extru - praktiski ir viss: klima el logi, el beņķi, utt.
+ekonomisks,
+moderns dizains.
mīnusi
- zagļiem patīk
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šitais ir labs.Pats ar tādu vālēju pa Gaiziņkalna apkārtni.Ceļu tur superīgi,vajag tik spiest gāzi līkumā,jo turbīna dara savu darbiņu perfekti.Man jau patīk šitais vāģis.Kamēr nebiju izbraucis,tikmēr uzskatiju,ka ir baigais sūds
Runaa ka baigi jaremonte bet nu lai tev veicas!
to M
kas tieshi jaaremontee???
vai arii tas no pasakas "viena tante teica"?
to M
kas tieshi jaaremontee???
vai arii tas no pasakas "viena tante teica"?
Nau ko liet.Tāds pats audi a6 vien ir.Tikai lētāks un vairāk extru.Būtu izvēle strap šiem diviem,tad noteikti VW ;)
Moška labāk paņem un izlasi februāra AUTO BILD žurnālu un tur viss ir konkrēti aprakstīts par Pasātiem 1996-2003 gada izlaiduma. ja nezini kas ir AUTO BILD tad paskaidrošu ka tas ir ietekmīgākais auto žurnāls Eiropā!!!
Kopsh kura laika turbiina tur liikumaa... Meistari.
kopš tā laika,ka ar turbīnu ir ideāls rāviens,lai noturētu tevi virāzā.Ja ne,tad slīdi pa taisno grāvī.Tas attiecas uz FWD
Labs aparāts. Sievastēvam ir tāds ar 1.9 TDi dzinēju. Ir O.K., viss labi nostrādāts, labs aprīkojums utt.
Fantastiska degvielas ekonomija - vidēji ap 5 - 6 litriem/100 km. Ar mierīgu braukšanas stilu - pat šībrīža apstākļos, kad uz ceļa sniegs un putra.
Nedaudz gan par spilgtu naktī likās zilais paneļa apgaismojums, taču to nevar uzskatīt par problēmu.
P.S. Viens liels BET - padārgs KASKO, jo auto ir zagļu pieprasīts, diemžēl.
Man par kasko prasija 330, ls,
neuzskatu, ka tas buutu daargi. Kantainais ir daargaaks, jo shis ir nonjemts no riska grupas.
Man diemzjeel ir benziins 1,8 T 20 vaarsti. Degvielu eed videeji ap 7,5 L/100.
Man i lietoshanaa 1.8t, 2000.g. Varu teikt tikai to labaako par sho auto. jaudas attieciiba pretr dzineeja tilpumu un dagvielas pateerinju tuvu ideaalam. Par remontiem nezinu teikt pagaidaam nekas nav bijis jaadara, tik ella un filtri jaamaina. ar A4 bija biezhaak uz servisu jaadodas. Nu to vaacu zhurnaalu ar absoluuti par autoratiivu nevar uzskatiit. ja paskataas kaa shiem testos noveertees tas pats A4 tad vispaar...
Vaacieshus vispaar neuzskatu par logjiski domaajoshiem.
Pat briinos, kaa speejushi ko sliktu par vaacu auto teikt.
Tapeec jau jautaaju sheit, jo cilveeks, kas reaali ir lietojis shaadu modeli pateiks vispreciizaak.
Man nepatiik teicieni "dzirdēju" vai "runā".
kaaa tas tontons var izbesīt nu stūrgalvīgs līdz pēdējam!
Doma tādu iegādāties. Kā tads turās uz šosejas? Kādi vēl ir mīnusi, izņemot to ka zagļiem patīk?
Pagaidaam truukumu neesu izjutis, jo auto iepirku labaa staavoklii.
Protams vienmeer gribas mazaaku degvielas pateerinju, lai detalju cenas buutu leetaakas.
Lielaa apkope maxaa ap 250 Ls. bet tas peec 90-100tkm.
Prieksheejo piekari laikam kaads konstruktors diplomdarbu veicis, jo BAIGI sarezgjiita, daudz kjegu, bet vajag uzpaseet.
Viss protams atkaraajas no iepriekseejiem saimniekiem.
Darbā ar šādu atu jau braucu 2 gadus. No problem, ērts, viegli vadāms, skaņās izolācija ok. Arī orģinālais radio ar tumbām labi tur līdzi dažam labām BUM BUMbotājam. Vienīgi vajag nemitīgi sekot līdzi piekarei, ja daudz barukā bieži nāksies iegriezties servisā. Bet visumā labs auto par labu cenu!!