Tests
Angļiem ir tāds vārds Bārgain, jeb latviskojot „bārdžins”. To pašu es arī varētu teikt par franču autobūves ražojumu Citroen Xantia. Agrāk pret franču auto izturējos ar skepsi, jo pateicoties seniem stereotipiem domāju, ka franču auto ir tādi kas tik lūzt un pūst. Tā tas bija līdz šim brīdim, kad manās rokās nonāca Xantia. Xantia ir dzimusi 2000 gada septembrī un fabrikā tai tika uzdāvināts 1.8l dzinējs, kas sajūgts ar 5 pakāpju mehānisko ātrumkārbu.
Pirmais, kas iekrīt acīs ieraugot šo auto, ir tā priekšējā radiatora restes, kas padara visas mašīnas formu plūdenu un neatkārtojamu. Iekāpjot salonā pārņem mājīguma sajūta, apdares materiāli ir kvalitatīvi, nekas negrab un nekur nevar redzēt lētu plastmasu. Auto salons ir ļoti plašs gan platumā gan arī garumā, pat atbīdot priekšējo sēdekli līdz galam es ērti varu iekārtoties aizmugurē tieši aiz sevis, lai gan man ir francūžiem neatbilstošs augums 196cm. Bet nu pārsēžamies atkal priekšējā sēdeklī aptveram ērto stūres ratu uz kura ir izvietotas radio regulēšanas pogas, gan staciju meklēšana, skaļuma regulēšana, pārslēgšana uz cd un klusuma poga. Instrumentu panelis ir ērti pārskatāms un ļoti informatīvs. Centrālajā konsolē ir izvietots radio ar CD kasešu atskaņotāju standarta DIN izmērā, līdz ar to ērti var implantēt arī kādu citu CD atskaņotāju, taču man ļoti patika standarta citroen akustika, lieliski basi un labas augšas, tikai vidējo frekvenču skaņas prasījās vairāk, bet iespējams to var regulēt ar equalaizera palīdzību, ko es vēl nepaspēju izkost. Lieliski ir tas, ka cd atskaņotāja paneli var apslēpt zem aizbīdņa, tā pasargājot maģīti no uzmācīgajām krievelēnu ačtelēm. Auto priekšējais panelis ir izrotāts ar dekoratīvo koka imitāciju, kas kopā ar kvalitatīvo melno apdares plastmasu rada eleganta un dārga auto iespaidu. Auto salons ir ērti transformējams, aizmugurējais sēdeklis ir nolokāms un dalās 2 daļās, atverot elkoņbalstu un pēc tam vēl vienas durtiņas iegūstam caurumu caur kuru var izbāzt slēpes.
Xantiai motoriņš nav no jaudīgākajiem, jo citām māsām uzstāda pat turbo motorus, kas noteikti ir daudz pārāki, taču Xantia nav tā mašīna ar kuru prasās slidināties līkumos un atvilkt pa grunteni. Braucot ar šo auto ir patīkami izjust tā līgano gaitu un kā lieliskā balstiekārta noklusina visus ceļa nelīdzenumus. 90 zs ir pietiekoši, lai auto spētu brīvi ieskrieties līdz 180 km/h. Vienīgais varēja būt nedaudz lielāks griezes moments, jo motoriņš sāk labi justies pēc 2000 apgr minūtē. Par balstiekārtu jāmin, ka kā jau lielākajai daļai citronu, arī šim ir regulējamā piekare, kur var pacelt pie nepieciešamības, lai izbrauktu pa lauku ceļu vai arī nolaist, ja gribās izbaudīt sportisku braukšanu pa štrāsi, lai gan sportiska braukšana nav šī auto stihija. Šis auto ir paredzēts, līgani kursēt pa mazās Parīzes ielām, braucot ar šo auto nerodas nepieciešamība pēc krāniņa staipīšanas.
Jāsecina, ka šajā auto viss ir savās vietās gluži kā ierastajos vācu auto ar vācu kvalitāti un pedantismu tikai par daudz zemāku cenu, izņemot rezerves riteni, tas atrodas zem bagāžnieka, un lai nomainītu riteni ir nepieciešams pagriezt nelielu kloķīti automašīnas bagāžniekā un domkrats ar visu rezerves riteni parādās pie jūsu kājām. Šāds risinājums ir izvēlēts ir tādēļ, lai pie pārdurtas riepas nebūtu jāizkrāmē viss bagāžnieka saturs uz ielas, it sevišķi vēl ziemā. Lielisks auto par bārdžainu cenu.
P. S Dotais auto šobrīd ir pārdošanā:
Citroen Xantia. 2000g. 1.8i, gaiši zila metālika, 110 000km, 5 pak. ātrumkārba. Aprīkojumā: Abs. 4 airbagi, stūres pastiprinātājs, stūres lifts, elektriskie logi, elektriskie spoguļi, CD atskaņotājs, klimatkontrole, miglas lukturi, samta salons.
Lieliskā vizuālajā un tehniskajā stāvoklī. Latvijā nav ekspluatēts. Cena 6250eur. Talr. 6779052
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jauks apraksts, bet beigās - bah - auto tiek pārdots. Tas stipri samazina apraksta vērtību.
Apsildes regulēšanas kloķīši gan izskatās kā no 80ajiem. Vai šim auto tiešām ir klimatkontrole? Attiecīgais info redzams panelī aiz stūres?
Runaajot par klimatkontroli, tiesaam sim auto ir klimatkontrole. Nopspiezot pogu uz viduskonsoles var iesleegt kondisku.
Klimai ir 2 rezimi, auto un max.
Piemeeram ja gribam atkauset logus uzliekam reziima max un iestaadam temp. Lidiz ar to apkures ventilators darbosies ar maksimaalo jaudu un lotiaatroi atkauses logus.
ja gribam uztureet nemainiigu tmeperatuuru salona, tad pagriezam klokjiti uz rezimu auto. Un iestadam temperatuuru. Un salona bus nemainiiga temperatuura.
Centos apluukot so auto objektiivi un veikt pirmaa skata testu. Domaaju ka saads auto ir kudi eertaks un forsas par jaunu hyndai getz vai chevrolet kalos.
Par remontiem neko nemaaku patiekt. Zinu tik to, ka aimzugureejais amiitis ar atsperi maksa 36ls.
Nu vecit, sencim bija tads pats. Masina nav no sliktajam, par kvalitati nemaz nerunajot, bet pardot bija gruti teiksu ka ir dikti saubos vai pa tadu cenu tu pardosi. Jo patadu cenu var mierigi nopirkt kadu vacieti opeli vai wolksvagenu. Pats lielakais minus vinam ir tas ka vins izskata zina daudz neatskiras no 1994 gada izlaiduma. Un lidz ar to vinam ta cena atri kritas. Lai tev veicas ar pardosanu.
Citrona hidropneimatiskajai piekarei NAV ne amiishu , ne atsperu! Taa ka maksaat tie neko nevar. Ir tikai zaljas bumbas, pildiitas ar slaapekli, kas pilda amiisha un atsperes funkcijas reizee!
Citrons noteikti nav tas auto, ko var noveerteet peec uzraaviena, jaudas, ekstraam utt. Braukt ar citronu - tas vienkaarshi ir jaaizbauda, lai to saprastu. :) Un taa nav mashiina pirkshanai un paardoshanai kaa vaacieshi, bet gan braukshanai.
Nu jaa ar tam atspere,m biju domajis taas "bumbas" vienk. enzinaaju ka vinjas Latviski sauc.
Jaa, kad es tirgoju savus auto, arii bezgala slaveeju.
Man chomam bija tads briinums "98 gada skjiet. Pats esu no provinces, Mums taadus briinumus servisaa nepienjem, tad nu reizes 5 velku uz Riigu, lai sadakteree. Remonti kriminaali daargi.
Tad nu taa arii snaak Citrons= auto+servisu izmaksas=tas pats kas vaacu auto.
Bet paareejais 100% tasniiba. Eerts, kluss, salons nostraadaats perfekti.
Smuks. Pirms trim gadiem mekleju lidzigu, tikai 2l un break, ta ari paliku gribot- nekur nebija un neviens negribeja vest, nu iztieku ar psa koncerna vecako brali p405break. Truka ari info, ka xantia uzvedas ilgtermina. franchu auto protams bus "dlja lubitela" nevis pardosanai, par to var aizmirst vispar(par normalu cenu)...
Njaa man bija XM V6 3.0 ceeliens reaals.
Ne jau tikai taas bumbas piekaree,bet pakaljejie richagu gultnji mainaas komplektaa 30 Ls ar blivsleegiem gultnjiem katraa pusee + darbs tik pat + bumbas man vinjas bija 8 .gb.Td stuures reika kas meedz suloties + visaadi apsubejushi kontakti.Pieljauju ka 5 gadiiga mashiina taadu probleemu ir mazaak,bet peec teh. info ik peec 5 gadi visas zaljaas bumbas ir jamaina taa pat kaa eljja motoraa peec noteikt kilometru skaita.
pa tādu ceņņiku diez vai pārdosi. varētu vilkt uz 4k ērikos, un tad vēl maz būs gribētāju.
šaubos, ka braucot pa bruģi negrab.
īpaši jau tagad kad mīnusi ārā.
arī hidropiekare mēdz radīt dīvainas skaņas, ja brauc pa nelīdzenumiem ....
Manam fāteram tāds bija 95.gadā, tika ekspluatets līdz 96..
Auto bija 1994.gada, tachu vizuāli no šī konrētā atšķīrās ar radiatora resti, pakaļējo lukturu krāsu salikumu (tamam bija augšējā daļa melna, šitamam balta) un mazmazliet atšķīrās paneļa dizains. Motorīc arī 1,8
CITROEN nevajag nopelt, pirms ar viņu nav braukts. Ir braukts ar dažnedažādām mašīnām, bet tik līgana un klusa gaita nav nevienai citai eiropas automašīnai. Man personiski patika hidro piekare un izmaksu ziņā viņa it nemaz nav dārgāka par labu amortizatoru komplektu. Kalpo šāda tipa piekare uzticami un ilgi. Ļoti foršs pričendālis ir tas piekares augstuma regulators. Iebraucot mežā uzcelt var stipri augstu (izskatās gan tad stipri patizli), toties uz šosejas varēja nosēdināt. Tik ilgi cik fāteris viņu lietoja, nekādas galvassāpes auto nesagādāja. Mani kaitināja tas dumjais imobilaizers ar kodu (rūpnīcā jau skaisti iebūvēts)., katrreiz bija jāievada tas dumjais kods, kā mobilajā telefonā. Vēl ar Xantiu nevarēja braukt uzreiz pēc iedarbināšanas kā ar citiem auto. Pārdeva viņu tāpēc, ka toreiz Latvijā vēl nebija tik attīstīts CITROEN serviss kā tagad.
Kopumā par Xantia varu pateikt tikai to labāko. Lielisks auto par lielisku cenu un nevajag kokainos televizorus (a'la VW) salīdzināt ar šo mākslas darbu!