Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Nissan Micra 1993 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Ideāls auto, kurš apgāž priekštatu par mazu, neveiklu sieviešu "bulciņu" iesācējam. 1.3 16V motors spēj panākt reti veiksmīgu uzrāvienu un jaudu bez motora "mocīšanās", mašīna ir diezgan stabila lielā ātrumā, to nepūš nost no šosejas. Ārzemēs šim auto pat ir speciāla rallija klase kopā ar Opel Corsa. Pietiekami klusa saldzinot ar citiem mazulīšiem. Lieli logi nodrošina labu pārksatāmību, salonā patiešām ir plašuma sajūta. Lielisks dizains, īpaši salonā, kurš savu aktualitāti nav zaudējis arī šodien - mašīna salīdzinot ar daudzām citām neizskatās vecmodīga. Mīnusi - dārgas un dažkārt nepieejamas detaļas. Diezgan cieta piekare, mūsu bedrēs var zobus izsist. Gada laikā nomainīju iepriekšēja saimnieka sabojāto gaisa plūsmas mērītāju (Lietuvas šrotā - 40Ls, jauns Nissa centrā - 550Ls), amortizatorus - 70Ls, laboju iepriekšjā saimnieka sacūkoto ātrumkasti (60Ls), sajūgu (100Ls). Tehniskā apskate ar 1. reizi jau otro gadu. Motors ļoti jūtīgs pret sliktu degvielu un raustās pie mazākā piejaukuma. Mazs, simbolisks bagažnieks. Ja jāpārvadā vairāk lietas, vienīgā izeja ir atgāzt pakaļējos sēdekļus, toties tie ir dalāmi! Mašīna ir viegli manevrējma uz slidena ceļa pat nemācētājam, viegla caurgājība uz slikta seguma. Ļoti komfortabla sajūta salonā un viegla braukšana, mazs degvielas patēriņš (5-6L uz 100km). Protams manai mašīni ir daudzas netipiskas ekstras šai mašīnai un specpasūtījuma orģinālās detaļas, bet arī bez tām šī mašīna varētu būt lieliska. Ne velti šis auto 1993. gadā bija Eiropas auto Nr.1. Eiropā Nissan Micra ir katrs piektais autiņš, nesaprotu kāpēc Latvijā tie ir tik reti sastopami un pret tiem meistari izturas tik skeptiski. Noticiet - tam nav iemesla.
ir nacies ar taadu pabraukt - bernu spelmashiinas cieniigs instrumentu panelis :) un durvju biezums apm. 2cm.
Ja piekriitu ka dinamisks- braucu ar 1.4i tam veel arii kondishka bija ;)
kamikadzes aparaats.
ir nacies ar taadu pabraukt - bernu spelmashiinas cieniigs instrumentu panelis :) un durvju biezums apm. 2cm.
Ja piekriitu ka dinamisks- braucu ar 1.4i tam veel arii kondishka bija ;)
kamikadzes aparaats.